![]() |
Auton teippaus
Onko täällä ammattilaista joka teippaisi mun C5 tuommoiseksi Metallic Blue väriseksi. Teipit tulee multa mutta tarviin ammattilaista joka osaa tehdä siitä priiman. Tarjouksia työstä, kiitos.
Teippinä on Arlon joka on tarkoitettu yliteippauksiin. Ja avo C5 on kysessä. ![]() |
Quote:
Kysy ElRayNo:lta... EI halvin, mutta paras ;) |
Quote:
Komppaan |
Quote:
Kysytty on mutta onko teippari lähtenyt 1-suuntaiselle matkalle Bahamalle, mitään ei ole kuulunut :confused: |
teippaus
Quote:
Kyselin teippausta n.vuosi sitten onnistuu oli vastaus mutta siihen se sitten jäi? |
Quote:
Jep, täytyy unohtaa tää El_rayno teippari, onhan noita muitakin :mad: Työni puolesta tunnen melkein kaikki Suomen teipparit joten laitan muutamalle heille kyselyn hinnoista. Luulisin että työtä olisi monikin vailla nykyjään. |
Quote:
Niinpä! |
Uskaltaako nykyään kukaan teipata tuollaisella Lahden sinisen värillä:)
|
Teippaus ja uusi teema lienee itselläkin edessä jossain vaiheessa tuohon omaan pulkkaan.
Mites ovien/luukkujen välit, saadaanko nekin teipattua siististi uuteen väriin? |
Quote:
Heh, sait sentään vastauksen, itse myös kyselin about vuosi sitten... |
Quote:
Mä kyselin kanssa reilu viikko sitten ja sovittiin homma keväälle, ei mitään robleemaa |
Quote:
Eli vastataan valikoivasti :( |
Samiteippi tekee hyvin. Kouluttaa myös samalla suomen 3M tiloissa.
Kannattaa kysästä. http://www.samiteippi.fi/ |
Quote:
Joo - olisin kysässyt, mutta ei yrittäjä vastaa ei soita takaisin, eipä jätä kovin luottofiilaria... Toivottavasti tilastotappio. |
ajaks line tampereella teipannut omat ja firman tarpeet eikä ole ollut valittamista. Suosittelen.
http://www.ajaksline.fi/ |
Quote:
Samaa mieltä |
Loppukuusta auto teipataan semmosella värillä jota ei vielä ole Suomessa, eka rulla tulee 30.4 toivottavasti.
Tulee semmonen väri että kansalaisilla kuola valuu suusta ja kameroista loppuu akut :rock: |
Ei kromipintasena saa ajella tämän maan liikenteessä.... ;)
|
Quote:
No Chrome , kuva tulee sit ekana tänne kun saan tapen pintaan. |
Quote:
Mulle tuli Samiteipistä sama fiilis, olisin kysynyt C4:n teippausta mutta ei vastaa kyselyihin. :/ Itse tarvisin myös ko palvelua. Tietääkö joku PK-seudulla hyvää firmaa? |
Seri-deco järkkää ainakin teippauskursseja. Itse ajattelin tuollaiseen mennä jossain kohtaa ja treenata itse tekemään. :) Olis kiva osata ainakin teippailla omat autonsa, mutta sillä tuskin leiville pääsee etelänaapurin halpojen hintojen vuoksi. Yks kollega kävi tuon kurssin ja aika pirun hienoja teippejä vetelee omien ja asiakkaidensa autoihin. :)
http://www.seri-deco.fi/huolto-koulu...-c-53_217.html Hauska video: https://www.youtube.com/watch?v=M4RxyiPfsXk |
Tästä se lähti.
3M Satin Ocean Blue aivan uusi sävy maailmalla ja Suomessa. Rullassa sävy oli mielestäni surkee, mutta luotin Sami Teippaa asiantuntijaan. ![]() |
Tässä se jatkuu.....
![]() |
Edestä
![]() |
Kuka purki ja kasasi - sinä vai teippimies?
Ihan jees väri. :cool: |
Ja takaa
Takavalot kalvotettu ja hieman tummennettu ![]() |
Auto kotona tänään ,sivusta kuva ja kurainen auto :mad:
![]() |
Quote:
Samilla on omat teknikot jos tarvii. Yksi foorumilaisista oli mukana. |
Hyvä väri :cool::cool:
|
Quote:
Kiitos :p Värithän ovat makuasioita mutta itse olen aina tykännyt sinisestä :rock: Luonnossahan tuo auto on mielestäni paremman värinen kuin kuvissa. |
Hyvän näköistä jälkeä. Tosin alkuperäinen punainen on mielestäni parempi.
|
Quote:
Nää voi teipata ,mutta maksaa lisää, joten itse vetelen kumispreillä nuo välit. |
:thumrigh:
|
Quote:
Mutta Sami teippaa sanoi mulle just ny, että kannattaa laittaa hänelle mailia, niin sitten vastaa varmasti 100% Puhelut ja jne. ei natsaa koska mies on aina kiireinen. http://www.samiteippi.fi/ |
Quote:
Niin värihän on aina makuasia.,.,.., |
Hieno väri !
Mulsanne Blue :cool: |
Quote:
Hyvän näkönen ja varmasti erottuu liikennevirrasta 👍 Ei vielä oo vastaan tullu |
Quote:
Mikäs sävy(%) noissa takavaloissa on? |
Quote:
Tuossa vuosi sitten punaisena. ![]() |
Quote:
Jaa laskua en ole vielä saanut , joten Sami vois kertoo tuosta kalvosta lisää.. |
Olin ensisilmäyksellä kirjoittamassa, että alkuperäinen oli hienompi, mutta pitempään katseltuani en olekaan enää varma. Pitäisi nähdä livenä tuo väri. Saattaakin olla paljon hienompi kuin punainen.
Yksi paremi tuossa värissä ainakin on kuin punaisessa. Ei ole läheskään niin yleinen. Jossain vaiheessa ne punaiset urheiluautot alkavat kuitenkin tympimään. |
Quote:
Tarkoitin,et hieno väri. |
Tietääkös kukaan kannattaako Vetten maalaamattomat (=tehdasuudet) paneelit teipata suoraan siihen muoville vai kantsisko niihin vetää ensin pohjamaali?
|
Tarttumisenkannalta ei vaikutusta.
|
Mikä mahtaa olla paneelin jäykistymisen kannalta ero maalaamattoman ja pohjamaalatun välillä? Onko maalilla mitään roolia siinä? Siis tarkoitan esim. uretaanista keulapalaa (puskurinkuorta), joka on aika löysä tekele ilman maalia. Tosin siinä ei ole tukiraudat paikallaan, totuus niiden kanssa voi olla toinen.
|
Nyt on hieno auto Minnipossilla!
|
Quote:
Kiitos :) Kun vaan kestäisi teippi näitä Suomen surkeita teitä :rolleyes: |
En tiedä oikein noista teipeistä mutta värityshän ei tuosta parane! :thumleft:
|
![]() Teippari kävi vetäisemässä valkoista kylkiin, kiitoksia El Raynolle |
Quote:
Näyttää tutulta - Olisko katon voinut vetäistä samalla valkoisella :rolleyes: |
| All times are GMT +3. The time now is 14:53. |