![]() |
CCOF hallitus 2015
Vuosikokous pidettiin Lahdessa 28.02.2015. Hallituksen kokoonpanossa ei tapahtunut suuria mullistuksia, mutta saatiin pari uutta hallitusjäsentä mukaan. Tässä listaus hallituksen kokoonpanosta, mukana myös finnsharkin "nick", jos olemassa ja tiedossa:
Puheenjohtaja Jorma Kokkonen "Yorcci" Varapuheenjohtaja Risto Hämäläinen "SB-10" Sihteeri Maarit Parviainen "Maaru" Rahastonhoitaja Pasi Salonen "Patse84" Muut jäsenet: Paavo Kolu "VetteMan" Eero Helin "Haukkis" Tommi Hykkyrä "The" Ari Virtanen "heimo huima" Toni Potinkara "Corsetti" Toiminnantarkastaja: Mika Kurkipää "Kurkis", varamiehenä Tomi Kari "Vette69" Siis oikeastaan ainoat muutokset olivat Paavon siirtyminen hallituksen rivijäseneksi ja minun hyppäämiseni ruoriin sekä kahden uuden hallitusjäsenen saaminen mukaan toimintaan; näillä mennään kohti kevään, kesän ja syksyn tapahtumia. Puheenjohtajan vaihdos ei aiheuta ihmeempiä muutoksia toimintaan (jos jotain olen oppinut tuon oman miinan kanssa painimisesta, niin sen, että ei kannata korjata mitään, mikä ei ole rikki), vaan mennään ihan aiemmin hyväksi havaitulla kurssilla. Yritän lisätä tiedotusta ja mahdollisimman avointa sekä laajaa keskustelua myös täällä finnsharkin palstalla. CCOF keskittyy edelleen järjestämään kahdet-kolmet ratapäivät kaudessa ja kauden päätapahtuman, Corvette Meetin. Lisäksi osallistutaan autonäyttelyihin yms. tapahtumiin. Itse pyrin henkilökohtaisesti osallistumaan mahdollisimman moniin tapahtumiin huolimatta siitä, onko kerholla "virallista" osallistumista tai ei. Ja hihasta saa tulla nykimään riippumatta siitä, onko asia henkilökohtaista tai kerhon toimintaan liittyvää. (Avaan myöhemmin erilliset ketjut esim. tulevien Corvette Meet -paikkojen ja mahdollisten uusien jäsentuotteiden, kerhon yleisen toiminnan kehittämisen yms. osalta, joten toivoisin, ettei tämä nimenomainen ketju lähde hirvittävästi rönsyilemään aiheesta) Kiitos jäsenistölle luottamuksesta ja tuleva vuosi sen sitten näyttää, menikö valinta syteen vaiko saveen. Mutta täböllä sinne vedetään, minne sitten mennäänkin! |
Go Yorcci Go! :drunken:
|
Mahtavaa pojat ja tytöt mahtavaa.:cool: :rock:
|
Onneksi olkoon vielä kerran Yorcci puheenjohtajuudesta.:)
|
Onnea täältäkin.
|
Onnea !!!
|
Onnea ja jaksamista kaikille hallituksen jäsenille! :D
|
Suuret kiitokset Paavolle kerhon ja tämän harrastuksen eteen tekemästäsi työstä! Olet tehnyt hyvää työtä näiden vuosien aikana.
Onnittelut Yorcille puheenjohtajuudesta! Kiitokset jäsenistölle luottamuksesta. :) |
:thumleft:
|
:thumleft:
|
Jaa, että simmottii. Hyvähyvä.
|
Onnea!
|
Onnea ja menestystä.
|
Onnea hallitukselle! :cool:
|
Onnittelut kaikille valituille ja kiitokset edelliselle hallitukselle !
Toivotan myös pitkää pinnaa ja jaksamista hallituksen jäsenille, vaikka tälläinen yhdistystoiminta ei aina ole niin palkitsevaa, kun mielipiteitä on niin monia ja varsinkin niitä mielipiteitä esittää ne, jotka eivät itse ole valmiita vastuuta kantamaan. Tsemppiä ! |
Viisi vuotta meni varsin nopeasti ja sen jälkeen on mielestäni hyvä aika vaihtaa puheenjohtajaa.
Onnittelut Yorccille presidentin virasta! |
Quote:
Kiitos vaan itsellesi hienosti hoidetusta pestistä. Tästä on hyvä jatkaa ja kyl tää tästä, aiemman pressan saappaat on vaan niin pirun isot... :D |
Quote:
Vähän villasukkaa väliin niin eiköhän ne ala sopimaan ;) |
Hyvä Yorcci! Onnea täältäkin. Ollaan hyvissä käsissä.
|
Tuo ainoa jonka nickiä ei ole paljastettu, löytyy täältä. Eli tervehdys kaikille omastakin puolesta. Piiloudun tälläisen naisellisen nimimerkin taakse, tällainen neiti kun olen ;).
Terveisin Toni |
Quote:
Seuraavassa saunaillassa odotan viihdettä korsetti päällä =)). |
Nyt hän mää vasta hokasin, että Yorcci on pomo !
Onnea Yorcille ja kiitos Paavolle ! P.S. Eihän tämä tarkoita sitä, että limusiini bileet on over ? eihän :D |
Onnea Jormalle ja kiitos Paavolle ja tsemppiä koko muulle jengille!
|
Yorcci on nyt koko Suomen Chuck Norris - ei enää pelkästään keski-suomen.
Tsemppiä :cool: |
Onnittelut koko hallitukselle, nostan hattua jokaiselle!
Kiitokset Yorcille ja Paavolle myös "uuden" jäsenen perehdytyksestä :thumleft: Ps. Mulle saa sitten vapaasti nakittaa pikkuhommia tai isompiakin (kerron kyllä sitten jos alkaa riittää tai ei taidot riitä;) ) |
| All times are GMT +3. The time now is 02:11. |