![]() |
C-3 osasia
Elikkäs löytyykö keneltäkään hyviä sivupeilejä 68-74, pakoputkien ulostuloon ne laatikon malliset kromirämpylät.
pistä vaikka YV:tä tai s-postia petes_tattoos@hotmail.com Päivitetään sitämukaa kun tulee puutteita... ;) |
Vinkiksi vaan että laatikonmalliset ulostulot oli vain 70-73 mallissa.
Ja pakoputkien päät oli -73 mallissa hieman eri kulmassa kuin 70-72 mallissa. |
Joo, toi laatikkomallisuus oli tiedossa, mut toi pakoputkien päiden asento oli uusi juttu...ei ole tullut kiinnitettyä huomiota, millaisesta erosta on kyse?
|
Mun mielestä niiden asento on kyllä sama mutta se putkenpätkä joka tulee siihen ulostuloon on 70-72 malleissa reunassa ja -73 mallisissa keskellä.
|
Joo, joku pieni ero niissä on. Toisaalta se riippuu siitä millaiset pöntöt sulla on.
Asialla on merkitystä vain jos sulla on alkuperäiset oikean vuosimallin vaimentimet. Jos on jotkut Dynomaxit tai vastaavat, niin joutuu jokatapauksessa hieman fixaamaan. Itse sain juuri valmiiksi oman virityksen jossa dynomaxit istuu nyt kuten alkuperäiset, ja sain vielä alkuperäiset putkenpäätkin kohdilleen lievällä pohtimisella. |
Se ei sitten vaikuta mopedin ohjaukseen. Putkisto on kaukana alkuperäisestä...
Kiitti kuitenkin tiedosta... Sisä-ovenkahvoja olisin myös vailla... ei vaan näköjään pystynyt enää laittaa tonne ekaan viestiin... :( |
Tuli tossa mieleen jos ilmaisin haluni epäselvästi ;)
Elikkä niitä läpivienti peltejä olin vailla, en putken päitä. Tutkittuani hetken noita putkenpäitä niin ero -73 ja muiden välillä om että -73:ssa putki tulee vähän viistosti ja keskelle, kun taas 70-72 putki tulee suorassa kulmassa ja laitaan... |
Quote:
mielenkiintoista mulla 73:ssa tulee kyllä reunasta toi putken pää ! vai onko mulla sit 70-72:sen putken päät ??? |
Muuten jos joku kaipailee 70-72 putkenpäitä 2,5" sisäänmenolla (alkup. 2") niin sellaiset löytyy Gibsonilta (esim Summit myy niitä). Maksavat kyllä tuplasti sen mitä Taiwanilaiset vakioputkenpäät mutta ovat rosterista ja ainevahvuttakin on tuplasti Taiwanin tekeleisiin verrattuna :cool: .
|
Quote:
löytyykö niiltä myös 3" tuuman ? |
Quote:
Ei, vain 2,5" |
Ai kun kiva tietää nyt kun olen juuri saannut asennettua 2,5 tuumaisiin dynomaxeihin supistajien avulla uudet alkuperäiset 2 tuumaset päät.
Kävin syksyllä tuning-lelukaupoissa katsomassa jos olis löytynyt isot kulmikkaat putkenpäät, mutta ei oikein löytynyt sellaisia jotka luontevasti istuu vetten 70-73 pakoaukkoihin. |
No näinhän siinä Murphyn lain mukaan aina käy :( ...
Tämmöset ne on eli ihan yksyhteen ulkonäöltään noiden vakioisten kanssa http://store.summitracing.com/default.asp?Ntt=GIB-500365+&searchinresults=false&Ntk=KeywordSearch&DD S=1&N=115&target=egnsearch.asp&x=28&y=8 |
Eilen näin ne luonnossa T72sen tallilla ja on kyllä laadukkaan oloiset! Ja jämäkät koska ovat taiwanin malleja selkeästi paksummasta kamasta. ja ne uudet vaimentimet oli kanssa aika virtaavan oloiset - läpi näkyi ilman ongelmia:D
|
"ja ne uudet vaimentimet oli kanssa aika virtaavan oloiset - läpi näkyi ilman ongelmia"
siis millaiset vettepöntöt on kyseessä, jos ihan läpi näkee kurkkia? |
Ne on Hookerin Maximum Flow:t, ihan yleismalliset, ei mitkään varsinaiset vette-pöntöt. Vaimentajan läpi menee suora reikäputki ja vaimennusmateriaali on siinä ympärillä. Väittävät että olisivat siedettävän hiljaiset vielä pienillä kierroksilla mutta lapa lattiassa hönkivät kuin suorat putket:cool: .
|
Quote:
Tuota läpimenoa ihmettelin omien hookerin sivuputkien kohdalla, kun vois melkein käden työntää vaimentajan lävitse! No eipähän se ahdista sit sieltä. |
| All times are GMT +3. The time now is 08:52. |