![]() |
sumari ja peruutusvalot
![]() |
:thumleft:
|
Avaisitko tarkemmin kuin toteutit nuo näyttää hyviltä. Se sumuvalomerkintäkin vissiin löytyy "umpiosta"
pitäs keksiä kutoseen joku ratkaisu. |
Todella siisti ratkaisu :cool:
|
Hieno toteutus.
|
itse valot on puuilosta, 19.95 kpl, jotain merkkejä niissä on mutta tuskin tähän tarkoitukseen :rolleyes:
sumari kytkentä ihan normaali jonka joutuu tekemään muutto/tuontiautolle. peruutusvalot otin suoraan lampunkannoilta ( johdot kannoilla ebaysta) ja teippasin umpeen estämään lian pääseminen kantaan. helppo vaihtaa takaisin jos tarvitsee. itse valot on kaksipuolisella teipilla yltä ja alta ja sumari vielä kiinnitetty varmistuksesti pöntön kumituen ruuveihin, jotka olivat siinä sopivasti 10cm päässä, sidontaan käytettävällä metallinauhalla (reikävanne, helppo taivuttaa oikeaan muotoon ja mittaan) ![]() |
ja pientä hifistely (varsinaista pimppausta jolla tuli ainakin 100 kaakkia lisää :) ), ovien alaosaan "projektorit" joista logo maahan kun oven avaa.
![]() |
Sumari on kyllä tyylikäs noin. Noita matalia ledimalleja löytyy ihan laillisilla merkinnöilläkin.
|
Mistäs tuollainen "projektori" löytyi? Hieno!
|
|
Onkos C5:ssa jotkut orkkis ovivalot? Jos on, niin tuleeko nuo suoraan niiden tilalle? Taidanpa hommata omaan autoonikin logovalot.
|
ei ole, itse vedin jalkatilan valosta johdot
|
Omaan Audiin tilasin kans tuollaiset Shadow Entry Lightit Aliexpressistä.
14 USD kappale oli S-Line logoilla. Löytyy paljonkin eri merkkeihin valikoimaa. Audissa vaan pitäisi vielä kertoa tietsikalle, että sytyttää valot, kun autossa vakiona ei ollut ovivalopaketti-optiota asennettuna. Ehkä tulee jossain vaiheessa vielä Vetteenkin tilattua, aika näyttää... :rolleyes: |
Quote:
Tarjoan kylmän juoman kun laitat Porsaaseen Veten logolla varustetun valon;) |
Quote:
mistähän niitä löytys kun oon yrittäny netistä kaivella? |
Itse löysin tasan yhden tuommoisen matalan f ja e-merkinnöillä olevan led-sumuvalon.
Muistaakseni tämä: http://www.jussinmaki.net/verkkokaup...m-p-18807-764/ |
Quote:
Vaikuttaa pätevältä...:salut: |
Ja toisilla on akkuongelmia "Tivoliworldillä" vaikka ajelee pimeenä/keltaiset parkit päällä. Hienoa kyllä! T: Liikaa valoja.
|
| All times are GMT +3. The time now is 10:27. |