![]() |
RP muuttanut
No Nipa79, onko totta että RP on muuttanut jonnekin vanhan paikan lähistölle? Isompiin tiloihin? Olen lähipäivinä tulossa käymään...Kannattaako ajaa vanhaan paikkaan ensin vai suunnistaa jotenkin muuten:confused:
|
tosiaan kaikille tiedoksi jotka eivät vielä tiedä ja tietoa tarvitsevat niin RP on muuttanut noin varttimailin päähän vanhasta paikasta. Uusi osoitehan on SANTANIITYNKATU 12 C, olemme edelleen samalla puolella rataa, eripuolella liikennevaloristeystä kuin ennen
|
Quote:
Siis onko tämä RP, RikosPoliisi? Ylikomisaario nipa79?;) |
Quote:
EI, se on "RipsiPiirakka" |
Panin sulle Nipa yyveen
|
Quote:
|
Quote:
moni on;) |
Quote:
|
Mä tilasin vaimolle kepin, kromatulla pallokärjellä ja stimulaatioviiksillä.
|
Olikos se Nipa79 järjestämässä corvette pölvästeille uuteen RPeehen mukavaa tupaantuliais-tutustumis iltaa ...
|
No hyvä että huomasin että ootte muuttannu, kun pitää tulla taas poikkeemaan!
Olis reissu menny kokonaan muuten sinne seinän taakse ;o) |
Quote:
Voitais vaikka joku tutustumis iltama järjestääkin, ketä kiinnostaa tulla pällistelemään/höpisemään, kaikkia, kolmea. vaikka lauantaina klo.. ehdottakaa |
Quote:
Hep! (mutta ei kait nyt vielä ens lauantaina?) |
ei välttämättä, kunhan ehdotin
|
Mäkin voisin tulla tutustumaan uusiin tiloihin, sanokaa vaan aika jos jotain meetinkiä aiotte...
|
No Nipa ehdottaa seuraavaa aikaa jolloin RPn jengille käy ja mehän tullaan kaikki tutustumaan . Ja ainahan jotain hankittavaakin riittää.. ;)
|
Joo, Aina pitää jotain pientä ostaa.
Mitä moottoriöljyä teillä on hyllyssä? Hyvällä tuurilla mun keppikin on saapunut siihen mennessä. |
Quote:
|
Jep . tullaan. Koska ?
|
ZZ540R: "Huolestuttavaa"
On se huolestuttavaa. Tuo on vielä kaikenlisäksi käsinveivattavaa mallia http://www.ecklers.com/product.asp?p...dept%5Fid=1888 |
Red Line a´12€/purkki valvoline löytyy kans, unohtamatta Royal Purplea
21 lauantai klo1200 on mun ehdotus joukko tapaamiselle, saahan täällä toki muutoinkin tulla käymään |
| All times are GMT +3. The time now is 08:11. |