![]() |
C3 takapään aurauksen säätöshimmejä
No niin, tällaisia tilaillaan halukkaille. Laserleikattua ruostumatonta terästä, setti sisältää seuraavat:
8kpl 1mm paksuja 4kpl 3mm 4kpl 6mm Hinta 28e / setti. Toimituskulut R-kioskille 7e tai postiin 10e / lähetys. Nouto Akaasta onnistuu tuttuun tapaan. Laittakaa suoraan privaan osoite ja puhelinnumero, ken tuntee shimmin puutosta, kiitos! ![]() |
Toimituksessa voi mennä kuukausi, en voi luvata mitään. Mun minitilaukseni eivät ole ihan jonon kärjessä laserille. Malli näyttää tältä (kiitos jälleen MPÄ!):
![]() |
Mulle yksi setti, kiitos ! :rock:
|
laitoin yv, 1 setti:cool:
|
Nakkasin yv.llä
|
Yv:tä lähti. Pitäähän se saada peräänkin rosteriset, kun edessäkin on...(tai ainakin on kotona hyllyssä :rock: ).
|
Hep!
Yv:tä tulee |
Valomerkki lähestyy, laitan tilauksen menemään perjantaina.
|
1 setti Kiitos. Yv:tä laitettu.
|
1 setti minulle. Kiitos.
YV laitettu. |
Saithan mun tilauksen ?
|
Shimmejä
Moi tulikohan munkin privaviesti?t.janne
|
On tulleet privat perille, kiitos vaan tilauksista!
Privoja tipahteli aika tahdilla, en laiskuuttani vastaillut niihin. :oops: |
Quote:
Ok! Hyvä tietää, ei tarvitse sitten panikoida siitä, että jäisi ilman.. :D |
Täälläkin on räpylä pystyssä ja privaa laitettu :D
|
Quote:
Tilasin ylimääräisiä, kun arvasin että halukkaita ilmaantuu vielä. 8-) |
Tänään putkahtivat viimeisetkin shimmit laserilta, huomenna alkaa postittelu.
|
Hienoa...postia mielenkiinnolla odotellessa. 👍😃
|
![]() |
Sunnuntaina 15.5 tullaan hakemaan :rock:
|
Quote:
Tervetuloa. :cool: Kehutaanpa muuten vapun kunniaksi paikallisia metallimiehiä. Nämä shimmit, kuten aiemmatkin laseroinnit, teki http://www.htlworks.fi . Laatu on vimpan päälle ja hinnoittelu reilua pikkutöillekin. * * * * * En siis ole itse laserin äärellä töissä, kuten moni on olettanut. Olen kloppina ollut, siitä into näihin. |
Juuri vein postiin ja ärrälle viimeiset paketit, ja laitoin privaan laskut. Jos koet tulleesi unohdetuksi, tai muuten vaan kaipaat shimmejä, niitä on muutama sarja vielä.
Myös etupään shimmejä on muuten vielä pari sarjaa. |
Hep
Keravalle 1 sarja takapään shim:ä. Laitan privan tämän viestin perään. |
Unohdin viime reissulla ottaa sen mallin mukaan....ehtiihän sen. Olikos mulle niitä paksumpia tulossa :D
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:18. |