![]() |
Letkoja Tahkovuori XXIII/ Jyväskylä
Kuukauden päästä ollaan jo pelipaikoilla eli olisiko aika alkaa suunnitella, viimeksi Sawon suuntaan Jyväskylän kautta suuntasi pahennusta herättänyt letka....
Perinteinen Vaajakosken ABC voisi olla starttipaikka, tätä kautta matkaa tehnee myös Tampereen poppoo ja osa Pohjanmaata ? Aikaa ajella Vaajakoskelta Tahkovuorelle menee arviolta 3 tuntia +/- tunti ? Kakkosta pukkaa keulille eli homma rokkaa, onko 1300 hyvä aika startata koneet liikkeelle ? |
Tampereen seudun letka voisi startata Lahdesjärven ABC:lta, tähtäimenä klo 13 Vaajakosken ABC:lla! Klo 10:30 ? 11:00 ? 160 km.
|
Mä ajelen varmaan pohjoisemman reitin kautta, koska muutenkin pitänee lähteä vähän aikaisemmin järjestelyihin.
|
Mitenkäs Oulusta / pohjosempaa Oulun kautta tulevat? Onko meitä muitaku mää :)
|
Minä suosin pidempiä ja mutkaisia reittejä mikäli mahdollista. Viitasaaren luota itään kulkeva reitti oli ainakin kk sitten karmeassa kunnossa kun sitä remontoitiin joten näitä teitä ajelevan kannattaa kertoa täällä ajantasainen tilanne.
Tuo Suolahti-Suonenjoki voisi olla jees lähtökohta? |
Quote:
|
Quote:
Hep... minä ja Jaana lähdetään Rovaniemeltä. Onko ajatusta aikataulusta, koska ja mistä lähtö Oulusta? Onko muita lähtijöitä pohjoisen suunnasta? |
Quote:
Tähän letkaan ei ole kukaan ilmoittautunut. Olisi aika ilmoittautua nyt. Jos ei kukaan muu lähde tähän, niin tiedän järjestää itselleni oman aikataulun! :) |
Vaajakoskelta ollaan siis lähdössä, vajaa 10 ilmoittautunutta mutta epäilen että kaikki ei ole siinä vielä, jonoon vaan kuka ehtii, Turkkusestakin oli jollakin ajatus olla tässä letkassa. Ja Tampereeltakin tuli tänään soitto asiasta :rock:
|
Quote:
|
Quote:
Tulee joku 80km extraa... Tervetuloa "letkaan" |
Quote:
Elikkä about tämmönen reitti? ![]() Monelta teillä oli aikomus olla Oulun tasalla? |
En pääsekään klo 13:ksi Vaajakoskelle. Tuohon kellonlyömään poika pääsee koulusta ja pitää kiidättää viikonloppuhoitoon jotta vanhemmat pääsevät Tahkolle. Tulen perässä puolen tunnin tai kolmen vartin takaa-ajoasemista.
|
Quote:
Iisalmi on kaunis kaupunki myös, jos sitä kautta ajaa :rolleyes: |
Quote:
--AOK-- |
Itse aion lähteä kolme varttia aiempaa suunnitelmaani aiemmin liikkeelle ja tehdä pienen koukkauksen sivustaan: Laukaa-Konnevesi-Vesanto-Tervo-Karttula-Kuopio. Matkaa tulee n. 50 km (tai kolmisen varttia ajassa) lisää, mutta on kivaa maalaismutkatietä.
|
Quote:
|
Quote:
Eikös Tikkakoskelta tule ihan nätti tie melko tuoreella asfalttipinnoitteella tuohon Laukaan suuntaan? Siitä pääsee vielä helposti Vihtasillan kautta... |
Hirvaskangas-Suolahti-Konnevesi oli aika uutta asfalttia muutama viikko sitten kun ajelin. Oikein hyvä pätkä reissun aloitukseen.
Konnevedeltä siis ilmeisesti Suonenjoelle josta isompaa tietä Kuopioon? |
Quote:
|
Quote:
Olitkos monen aikaan lähdössä? Ajattelin kun itsellä venyy lähtö tuonne 13:45 seudulle niin samallahan sitä menisi mutkaisempaa tietä. EDIT: Tosiaan olitkin lähdössä jo aiemmin.. |
Reitin varrella Lauantaina Mainostaminen jo käynnissä :)
![]() |
Koitan ehtiä Vaajakoskelle klo 13 lähtöön :cool:
|
Quote:
Olet muuten oikeassa ! Sukeva-Kajaani väli oli keväällä ihan hirveässä kunnossa ! Ei tule juuri liikuttua Kajaanin suuntaan, niin meinaa realiteetit unohtua :| |
Quote:
Yhden miehen letka lähtee Tampereelta aamupäivällä. Koskas pitäis olla Himoksen kohdalla, niin pääsis samaan letkaan. Sit olis jo kaksi! :) |
Quote:
Ehtii sitten Vaajakoskellakin hetken pysähtymään. ![]() |
Onkos tämä JKL:sta klo 13 starttaava letka pysähtymässä kertaakaan matkalla? Ajattelin etten kierrä ohi mahdollisesta pitstopista..
|
Koskelossa ? Vai jossain muualla ?
|
Quote:
Oolrait, siellä silloin siis! :) |
Quote:
Mahdollisesti ehkäpä kajaanin kautta jos vaikka lähtis ex corvette reissuun mukaan? Mitenkähän pystyisköhän ccof toimintaan osallistuun noin niin kuin extempore saattas tulla tuosta minun ex vettestä uusi jäsen klubiin..... |
Quote:
Uudet jäsenet ovat aina tervetulleita, mutta vanhojen pitää ilmoittautua ajoissa!:D |
Quote:
Shitty shit. Aattelin (pomo aatteli) että oon töissä ~klo 14:00 tietämille. Siitä sit suoraa on the roud ja iltaruualle hotellille. Sen jälkeen jos vähä virauttais autoa. Mutta taitaa kyllä iso rouva Esteri virauttaa koko viikonlopun aika railakkaalla tahilla et :pig: |
Quote:
Jake tulee H-linnasta kanssa tuohon miittipointtiin! :) |
Quote:
|
On kyllä hieman huonoa keliä luvassa :(
|
Quote:
|
Quote:
Öööö... entä sitten, keliä kun ei voi valita? Mua ainakin hlökohtaisesti kiinnostaa tavata porukkaa livenä vaihteluna tälle virtuaaliympäristölle. (Tottakai mukavempaahan sitä on höpötellä ulkona hienossa säässä ja potkiskella renkaita kuin istua sisällä baarissa virtuaalivirittämisen parissa) |
Quote:
|
Quote:
Juuri näin! Keliä ei voi valita mutta asenteen voi...:D Mulla on noi M+S kumit joten sama vaikka lunta tulis...:driving: |
Quote:
Nii ja lavalla sun auto muutenkin tuodaan Espoon kautta pois.. Sorry, oli pakko :cool: |
Quote:
:rock: saapahan maileja tällekin retkelle...:cool: |
Onko kukaan lähdössä PK-seudulta tapahtumaan?
|
Quote:
Eiköhän niitä ole jo useita matkalla...:cool: |
| All times are GMT +3. The time now is 11:47. |