![]() |
C4 myyty
c4 vaihtoi omistajaa Juhannuksen kunniaksi.:rock:
Nyt on havaittavissa "pientä" C5 kuumetta.. ;) |
:rock: ei muuta kuin vitosta alle!
|
Nyt pitää vaihtaa nimmaria.
|
Paimelan Paronissa vilahti punainen -93 jota mainosti "700 heppanen".
Onkohan Pirren ex. |
Quote:
Mulla ois toi Widebody laitettu keltuainen C5 myynnissä... Että eiku alle siitä. https://www.nettiauto.com/chevrolet/corvette/8913162 Ja täältä enemmän kuvia tai parempia http://www.american.ee/en/car-sale/?...languag e=ENG |
Quote:
Ja C5 kuumeen jälkeen alkaa aina C3 / C2 kuume. Joten miksei siirtyä suoraan sinne? Ceevitonen jaksaa viihdyttää pari kesää. Mutta nämä vanhemmat... ....niihin ei väsy. |
Vimpan päälle moottoripyörä ja C4 kyytiä. Lähti kaikki kuumeet pois.
Tuli sit auto otettua käyttöön. Ennen sadetta vähän rallattu. |
Joo c3nen vaan suorilta.
|
Siirry kutos-kantaan vain suoraan.
|
Matka on tärkein, ei päämäärä. Osta se, mitä milloinkin tekee mieli ja laita kiertoon, kun ei enää tee.
|
Quote:
C8 tilauksiakin otetaan jo vastaan... |
... ja kovasti kehuvat keskimoottorimallia.
|
Quote:
Tai sitten kerää koko sarja :D Omista romuista C5 on se millä tulee helpoiten lähdettyä liikenteeseen ! Mulla ei olekkaan C6:sta, niin siihen en voi ottaa kantaa ! |
Nämä ovat luonnollisesti makuasioita.
Itse olen tykännyt vitosesta, jollainen on jo seitsemättä kesää minulla. Ja ainakin osa muotoilusta on omaan makuuni jopa parasta koko sarjasta. Tehoa toki saisi olla enemmän nopeusrajoituksista huolimatta. |
2004 vuodesta avo,tuli mopoharrastuksen tilalle,,ja ei lähde kiertoon ihan hetken mielijohteesta. Siskon mies( joutui) kuskin paikalle jussilauantaina.sisko soitteli eilen ja kysyi miten mieheltä sais suupielet korvista alemmas kun ne jäi koeajolta
kestohymyyn .:rock: |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Kaverilla oli taannoin mun Corvette lainassa, ni viereisestä autosta joku äijä huusi: "Luuletko saavas naista?" :rolleyes: |
Ensin tuli monen valinnan jälkeen se oikea Vaimo ja sit vasta auto. Vois huutaa takas mut ei kuule mitään kun kasi jympyttää;)
Kadetta joskus havaittu. Töitähän se vain teettää harrastus. Kaveri eilen kokeili ja väkisin pisti hymyilemään. Kaikki toimi mitä nyt Antilock. Mitäpäs myö pienistä. Audi A5 jäi katsomatta. Voi harmi, maksoi kuulemma enemmän monta vuotta sitten kun iso tila sysler ja se punainen pahis. No jotkut on viisaita. Toiset pitää hauskaa ja käytännöllistä, mahtu jääkaappi kyytiin. Tytöille ei meinannut ennen kuin purki koko nurkan keittiöstä. |
Quote:
Kateelliset uroot on vain hyvä merkki :D Mitä kinneriä muuten kokeilit, jotain tällaista? https://www.nettiauto.com/honda/civic/8218071 |
Quote:
Oisin varmaan itse vastannut "En, olen homo!" AP:lle osta Porsche tai joku muu vastaava laite, niin ei tarvitse aina ruuvaa. |
Quote:
|
Quote:
No jos ei ole kuin reipas tonttu rahaa harrasteauton ostoon, niin sitten...tuohon hintaan ei ajokuntoista ja katsastettua seenelkkua saakaan. |
@Mach0
Haluis semmosen.
- Japanin ihme - Kulutus 0 kaupungissa, aika hyvä! - 60 hevosta jopa - 1980 luvulta - Huippunopeus 150km/h , kokeiltu ihan? Lienee sit Kengitetty. - "Älä viiti ees soittaa" , hienosti ajateltu ilmo. Ei soitella sit jos häiritsee. Valitettavasti harrastus maksaa vähän enempi ja tuplat kannattaa varata huoltoihin. Toivottavasti ollaan vielä täällä FinnSharkilla? Syksyllä lisää+talliin upotettu 1 talon hinta... Voi varautua. Kesän hyvin menee. Hyvä Suomen laki. Korjaamo saa hoitaa suorat pakarit. Kovempi ääni ja enemmän tehoja. Minkäs lakipykälille mahtaa. On se kuin karkki. Huippuavusta Kiitos. |
Tulipahan ostettua.. C5+6spd :rock: on muute hieno laite,3:nen rajoittajaan ja 160 km/h taulussa;)
Ei voi edes verrata lt1:n kanssa,potkii aivan erilailla.. |
Oh yeah! :rock:
Onnittelut hankinnasta! Laita kuvia... |
:woohoo:
Onnittelut ! C5 on ihan h-e-l-e-v-e-t-i-n hieno auto ! |
Onnittelut :rock:
|
Onnea täältäkin! C5:lla tuli kurvittua 4 kesää / 28tkm.
|
Quote:
Eipä näy kuva. |
Quote:
|
Quote:
👌🏻 |
| All times are GMT +3. The time now is 08:51. |