![]() |
Taka-akselin rahtaus ameriikasta
Tere
Olen ostamassa ameriikasta, itärannikolta täydellistä taka-akselia tukivarsineen apurunkoineen eli suht iso klöntti. Minne tilaisin, kuka se olisi hyvä toimija/ rahtaaja vaikkapa floridan alueella. Falcontin mainoksia muistin nähneeni (www.falcont.com) oisko se siinä? |
|
Quote:
:thumrigh: testattu ja toimivaksi havaittu. |
Buzzfile osaa prosenttilaskun? :confused:
![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Niitä montaki kk-cars osmo sikanen hoitaa kyllä kanssa.
|
Tämä toimittanu minun osat ja aina tullu perille hienosti. Nyt lähetys myös itärannikolta. Ainoa inhottava asia on, että kotimaan rahti (Hämeenlinna-Tornio) maksaa enempi kuin jenkkilästä Hämeenlinnaan.
https://finn-us.com/fi |
|
Export connection ja Jari on hoitanut mulle kans yhden auto ja part rent, kaikki mennyt tosi hyvin, myös US- sisäiset rahdit samasta paikasta..
|
Finn-us;lle suositukset.
Falcontin kautta tais kestää runko Houstonista 8kk tulla (joista 3kk kadoksissa) mutta varmaan toimii hyvinkin joillain |
Falcontin kautta on mulle tullut viimeisten vuosien aikana kaikki kontissa rahdattavat. Floridasta ovat lähteneet KK-Carsin terminaalista ja Seinäjoelle saakka tulleet kontissa. Kätevää kun tulee kotinurkille niin ei tarvitse kotimaan rahdista välittää. Kaikki on tullut oikein ja vaurioita vain yksi, virranjakajan kansi oli vaurioitunut valmiin moottorin puutteellisesta pakkauksesta johtuen.
|
Quote:
Maaliskuussa oli yksi paketti kuitattu vastaanotetuksi Floridassa ja vielä odotellaan. Mutta eiköhän se jostain löydy. :) |
Quote:
|
Quote:
Finn-us / Halmari tuonu mulle 5 autoa ja yhden muuton, ei koskaan mitään ongelmia... ja lisää on tulossa... :rock: |
Hyvä kun voi sopia kimpassa rahdin ja on kokemuksia.
Täällä muuta kun austraaliasta tuli just Veten avaimenperä, toimi. Saksasta Amiga tietsikkalehdet ja enkuista osia. Usasta Casio Databank ranteet, Kiinasta jotain ja.. Sen verran kokemusta et kannattaako maksaa isommista kuin vaikka puolet ja sekin takuulla kortilla. (Mihin takuu riittää debitissä pankilla) |
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 06:44. |