![]() |
Vielä on kesään jäljellä...
Ulkona näyttää niin keväisen aurinkoiselta, että alkaa hirvittää... Luvattoman paljon ajamisen kannalta kriittisiä osia on vielä irti :cool:
Jospa Mansen tallivisiitillä sais taas uutta puhtia :thumrigh: |
Sullahan suorastaan laittoman hyvässä mallissa!
![]() :-\" |
Ok, myönnetään
Teidän 'ajopelit atomeiksi' ry:n vuosikokouksessa ei saa enää yhtään osaa irti hylsysarjalla, tarvitaan jo järeämpiä työkaluja \\:D/ |
Ja vähän kestomakkara El Metwursti huumoria kehiin :-\"
![]() Peltivalmiskoppa maanantaina 20.2.06 ![]() Koni loimen alla lähdössä maalaamoon. Sitten ennen kuin joku hoksaa kysyä kiinnittämisestä trailerille: näkymättömissä järeät liinat joilla auto on kiinni trailerissa. Nuo oranssit ohuet ovat vain sitomassa huppua. |
Hyvältähän se Teemu sun projektisi näyttää. Ite näit missä mun C4 on, eilen sain jo uuden nenukepin koneeseen. Ei enää tartte kuin maalata koko konehuone, puhdistaa koneen vesitilat ruosteesta, irrotetut osat siistiksi, hankkia hiukan siistimpiä hiluja (pyyhkimen moottori, nestesäiliöt, ilman puhdistin, venttilikopan kannet, mahdollsiesti dressuppia hihnapyöriin yms pientä hintarvioltaan n 1000 euroa), maalauttaa helmat, katto, nokkapala. Asentaa alukannet, ruisku, bensapumppu yms Sitten säätöä 100 h jotta toimii. Saati sitten kuin se onnistuu. Kevääksi valmis, ,miksi kevääksi on suuri kysymys.
|
Quote:
No sehän on melkein valmis:rolleyes: Mullahan onkin valmis... |
Quote:
rupesit sitten maantiedon luokassa korjaamaan kärryä,taitaa tulla jälki istuntoa |
Quote:
Jälki-istunnon aikana tulee aina vaivihkaa vähän hitsailtua... |
Quote:
Mikäs toi sun paikka on? |
Quote:
Maantiedonluokkahuone. |
Quote:
|
Quote:
Heh.. Onks teil jo jälki-istunto loppunu vai vieläkö kamat räjäytettynä ympäri luokkaa? \\:D/ |
Quote:
Tuli hitsattua liikaa jälki-istunnossa ja tuli kenkää koko koulusta! Oikeasti! :-\" |
Quote:
Vois siinä olla selittelemistä kun hitsaus laitteet katoaa vaan teknisen-luokasta!:tongue: :tongue: |
Quote:
Opettaja, opettaja! Mitäs mun pitäis tänään tehdä et saisin pari tuntia jälki-istuntoa? Voidaan aloittaa istunto heti kun mä oon hakenu migin teknisen luokasta... :mrgreen: Voiko noin helposti saada fudut koulusta? ;) |
Saattaapi käydä muita teknisen käsityön kolleja v*tuttamaan kun väsäilevät linnunpönttöjä ja pannunalusia ja yks hitsaa Corveten runkoa vieressä... :clown:
|
Täällä mennään meilläpäin...
Kuva arvoitus:mikä muki ei kuulu joukkoon :-\" ![]() |
Quote:
Taitaa olla kompakysymys, eihän noista kuulu joukkoon kuin toi yksi sininen muki! ;) |
Läheltä liippaa mutta väärä vastaus :)
Eli sininen ei tosiaankaan kuulu joukkoon koska... ..SE ON TYHJÄ :D |
Quote:
Eikä se ole KARHUA;) |
Miten musta rupeaa tuntumaan, että Toukokuussa ei ole vielä kilpuri radalla???
![]() :confused: |
Quote:
Eikun se vaan tuntuu siltä... |
Niin no. :( Kylhän se vähän venähtää.. Ei voi mitään. Pitää vaan yrittää kiiruhtaa. Aina tuntuu vaan venähtävän.. Haittaa niin paljon nää työt harrastuksii.
|
Ja minulle vielä kaverit kehtaavat vihjailla että "tokko sä enempää saat purettua tuota katiskaasi, että jokohan olis aika rueta laittamaan osia takaisin paikalleen" :-k
|
Quote:
Näinhän se on, vatsahaavaa ei kuitenkaan kannata näiden takia ottaa hoidettavaksi... :D |
Quote:
Itse asiassa mulle sanottiin tosta samaa ja kuvan ottamisen jälkeen rälläkkä soitti ilosanomaa muutaman minuutin ja kuinka ollakkaan siitä taas irtosi ISO pala pois... No ehkä se tosta taas, tai sitten ei... ;) |
Quote:
No mut johan sä oot ton yhden palkin saanu tuohon melkeen kiinni niin eiks suunta oo jo vaihtunut parempaan päin \\:D/ |
Onni on rauhallinen vapaapäivä tallilla :king:
Aikansa on ottanut tääkin pikkuremppa, mutta enää haetaan Nipalta uudet raidetangonpäät, pultataan gasotankki kiinni ja lähdetään varhaiseen keväiseen kruisaamaan :cool: |
1 Attachment(s)
Quote:
Asiaa! Hyvältä näyttää. Auto varmaan aika erilainen kuin sillä grandpa alustalla oli.. Itsekin elättelen toiveita, että tällä viikolla se ajokausi vihdoin alkaisi... |
Quote:
Hiukan arveluttaa tuo balanssi kun ei saanut tehtyä takapäälle mitään... Edessä uutta stydiä ja perä on Joe Regular designiä... Esim. 1 1/4" etuvakaaja vs. takana ei mitään, voi olla mielenkiintoinen ajettava tämän kesän ;) |
Quote:
No tuleepahan kokeiltua eri setuppeja... :thumleft: |
Ekat savut takana ja hyvin futaa etupää... :cheers: Ei juurikaan katiska kallistele mutkissa tuolla 1 1/4 " etuvakaajalla. Toisaalta vakiojouset + Konit keskiasennossa imee kuopat helkkarin mukavasti...
Pienenä kyläseppäpatenttina kiskaisin tosin vakiojousista edestä kierroksen pois, mutta tuntuis toimivan yllättävän hyvin. Keula laski aika reippaasti, ei sinänsä yhtään liikaa, mutta nyt pitää ruuvata myös takapäätä lähemmäksi asfalttia, pääsee samalla eroon tuosta vakio-C3:n traktorilookista. Talvisotakauden tappioksi tuli elämänsä päättänyt ohjaustehostin. Control valve on jotenkin jumissa ja kääntää koko ajan ohjausta oikealle, lisäksi työsylinteri työntää litkut pihalle männän tiivisteestä... No, tehostajan hihna mäkeen ja manuaalimallilla toistaiseksi eteepäin. Odotellaan 'home made performance' lafkan steeroids -kittiä. :) |
Quote:
No sä pääset jo ajamaan, mulla vieläkin tökkii... Toivottavasti vet65:n taikaliitinlaatikosta löytyy se viimeinen puuttuva palanen, että pääsis itskin leikkimään mukaan, tiedä vaikka sais parkit päällä ajamisesta sakot! :cool: |
| All times are GMT +3. The time now is 08:25. |