![]() |
Toimitusajat jenkeistä?
Millaisia toimitusaikoja noilla jenkki verkkokaupoilla Ecklers ja kumppanit on Suomeen? Eli kauanko kestää suunilleen jos tilaa jotain perusälää jota löytyy varastosta?ei mitään kokonaista moottorii siis.
|
Quote:
|
FedEx:illä on tullut pieni osa kahdessa päivässä :D
Lentoposti on yleensä reilu viikko ja maaposti.. joskus meni 7-8 viikkoa. |
2pvä-2vuotta on ollut oma haarukka tähän mennessä...
|
Alle viikossa tuli sekä madilta että eclersiltä.
Eclersiltä kun tilasin, niin ilmoitus tuli upsilta jo 2 päivän jälkeen, että paketti on tullut suomeen. Siitä meni melkein viikko, ennen kuin tullipostista tuli lappu, että voi noutaa. Eli tuntuu, että pullonkaula on enemmän suomen/tullin puolella. Ground ship näyttää vievän vajaan pari viikkoa. |
Quote:
Ei mikään ihan hirveä pullonkaula ollut ainakaan UPS:lla pari päivää sitten kun hain pari isoa laatikkoa. Tulin samaan aikaan rekan kanssa pihaan, ne purki sen sillä aikaa kun kävin sisällä maksamassa ja tullaamisessa meni ainakin 2minuuttia. ;) |
Onko noi toimitusajat noin 1 viikko (mitä milläkin toimittajalla on..) tavaran määrästä ja painosta riippumatta?
|
Quote:
Jos toimittajalla sattuu olemaan kaikki tilatut tuotteet varastossa, ne saa yleensä viikossa, jos joku menee back orderiin, niin kestää kauemmin... |
No pitääpä laittaa kohta tarvikkeet tilaukseen
|
Quote:
Osalla lukee netissä tilatessa -in stock- eli hyllyssä tai sitten -Back Order until xx.xx.2006 eli päivämäärä milloin niillä pitäisi taas olla se tuote hyllyssä... :elephant: |
Quote:
OK, kiitos tiedosta! Corvette Centralilla ei ainakaan mun silmään sattunu sellaisia tuotteita joita ei olis hyllyssä, tai onkohan niillä ollenkaan kyseisiä merkintöjä? Jossakin topicissa noita hintoja oli jo setvitty, mutta osaisko joku sanoa kuinka paljon hintaa voisi tulla kun tilaisi kaikki sisustan "verhoilut", puuttuvat "hampaat(grill)",tiivisteet, muutama pienoismalli ym..ym muut osat. Elikkä osaako joku vastata kuinka paljon tätä hintaa nyt loppujen lopuksi tulee, siihen mennessä kun osat on tallille tullut. Ja tietysti onko mitään erikoista huomioon otettavaa,kun osaa jenkeistä tilaa? |
Quote:
|
Quote:
CC:llä ei taida olla niitä merkintöjä, en itsekään huomannut mitään kun noin kuukausi sitten pistin pienen tilauksen menemään. He eivät näköjään myöskään informoi asiakasta jos joku osa on backorderissa :roll: . Itse kyselin parin viikon päästä tilauksesta, että onko joku palikka loppu varastosta kun ei tavaroita ole näkynyt ja olihan siellä jotkut namikat backorderissa... |
Alunperin kyselin kun itselläni oli parit tilaukset sisällä ecklerssillä ja sit Mid Americalla. Mid Americalla oli pieni paketti joka tilattiin viime torstai iltana suomen aikaa ja tuli maapostilla kun oli silikonituubit. Tuli tänään postin lappu ja kävin tullista hakee. Mut myös viime torstaina Ecklerssiltä lentopostina pitäsi tulla normaalipaketti niin sitä ei vielä kuulu mut kaikki oli hyllykamaa. Tulee varmaan parin päivän aikana, mut yllätys oli et tuli maaposti noin nopeesti.
|
Ecklersiltä tilasin kirjallisuutta viime torstaina tulivat tän viikon tiistaina. kalliin kautta eli Fedexillä, Suomen pää hoiti tullauksen, maus luottokortilla. paketti tuli kotiovelle illalla..Rahti oli puolet paketin arvosta.
|
Quote:
Ja tämä hinta käsittää rahdit ja tullaukset??? Mulle olis tulossa aika arvokasta tavaraa,että tekee kyllä aika paljon tuo mun ostokset * 1,4 :pig: |
Quote:
Kyllähän se riippuu paketin painosta, tuo 1.4 on arvio, jolla ei voi tulla persnettoa, kun tuolla arvioi. Esim: tavarat 1000$ + rahti 200$ = 1200 , josta alv 264$ ja tulli karkeasti 55$ = 1519$ eli 1263¤. Tällöin kerroin 1,263 :) Mulla tuli madilta puslasarja + pyöränlaakerit + muuta painavaa kamaa , paketti oli 1m x 1,5m x 0,4m suunnilleen, ja painoi about 40kg. Rahti oli UPS:n kautta jotain 250$. Pyysin kyllä halvinta kyytiä. |
Quote:
Pieni pilkunviilaus tuohon, summaan lisätään ensin tulli ja sitten vasta koko kasanpäälle ALV. näin ollen summa aavistuksen kasvaa... ei merkittävästi mutta kummiskin |
Mä olen tilaillut tavarat kotimaisten vauhtikauppojen esim. Racers Placen tai Finnvetten kautta. toimitusaika on ollut 1-2 viikkoa jos kamaa on ollut hyllyssä.
Hyvin on homma toiminut, ja väitän myös että lopullinen hinta on suunnilleen sama kuin itse alkaisi tilaamaan. Ja jos sattuu väärä osa tulemaan, niin reklamointi on helpompaa. Suunnilleen sama hinta johtunee siitä että näillä vauhtikaupoilla on hyvät suhteet ameriikkaan ja saavat kamat halvemmalla kuin tavallinen puupää joka tilaa ja tullaa itse. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
"Tai sit se ei aina mee näin" sanoo nimimerkki odotanko turhaan. |
No joo, kyllä mun L-88 konepeitto kiersi maailmaa lähes vuoden ennenkuin sain sen....missä mahtoi pyöriä.
Onneksi en ollut maksanut sitä. |
Quote:
ei juurikaan kannata ostaa tavaraa. Eipä lie ihme kun hinnat oli samaa luokkaa euroina kuin niitten kuvastoissa dollareina. Voihan olla että minua pötöstettiin??? |
Quote:
|
Tässä Ecklerssin pakettia odotellessa pakko yksi asia sanoa noista webbikaupoista. Kun nykyisin ollaan kovinkin reaaliaikaisia ja nopee on toiminta muuten niin yksi asia jossa ainakin kokemuksien perusteella Ecklers ja Zip-Products jossa olen huonoon yhteydenpitoon törmännyt. Eli kun laitat sähköpostilla kyselyn koskien tilaustasi ja selkeästi kaikki tilausnumerot ja sun muut niin vastaukset kestää auttamattoman kauan. eli kun välillä on kestänyt 3-5päivää sähköpostilla vastaus. Tässä asiassa saisivat parantaa toimintaa. Pitää antaa palautetta niille tälläkin kertaa.
onko kukaan muu törmännyt vastaavaan? |
Liittyen tohon mun aiemmin kirjoittamaan tapaukseen niin ainakin Corvette Central vastasi mun sähköpostiin seuraavana päivänä. Äsken tuli sitten toimitusvahvistuskin eli varastosta loppuneet tavarat saatiin luvatussa ajassa :cool: .
|
No eilen tuli melkein 4päivää myöhemmin Ecklersiltä viesti et tuotteet on varastossa ja ne pakataan lähiaikana ja sitten postitetaan. Sinänsä mielenkiintoista kun reilu viikko sitten tilatessani tuli ilmoitus toimituksesta ja siitä että kaikki tuotteet on hyllytavaraa.
Jos olisi paras ajokausi meneillään niin silloin kyllä olisi hiukan kireempi pinna tälläisen kanssa. |
Quote:
Suosittelen seuraavan tuoteerän tilaamista J.Leachilta Mid Americalta. Sen jälkeen JOS tavarat saat perille, ei Ecklerin muutaman viikon odotus tunnu missään! ;) |
Quote:
Pistin kyselyä Corvette Centraliin tossa 2 vk. sitten sähköpostitse, ja vastaus tuli silloin noin 7 tunnin päästä kun olin viestin lähettänyt:cool: |
Quote:
Tosiaan. Hyvää ja nopeaa toimintaa. Tilasin osat muutama päivä sitten ja heti seuraavana päivänä tilauksesta tuli varmistus tilaukseen ja kiitokset tilauksesta ym. Antoivathan vielä kohtuullisen verran alennusta:cool: |
Mun Eckler`s tilaus tehty 9.3 tuotteista jotka heti vahvistettiin myös olevan hyllyssä. Sitten yhteen sähköposti kyselyyn vastattiin, mutta toiseen ei kuulu vastausta. Onneksi tuotteet tulivat eilen 5.4 ja ne oli postitettu vasta 28.3. Hiukan ihmetyttää vaikka kahteen kertaan sanoivat tuotteiden olevan hyllyssä. Onneksi tää kesä on viivästynyt, mutta ajokaudella v*tuttaisi aika paljon. Madvettiin olin todella tyytyväinen oli toimitus reilusti alle viikossa vaikka maapostilla, tuli.
Että sellasta....:) |
| All times are GMT +3. The time now is 07:45. |