![]() |
Kesä cruiseri hakusessa?
Miten olisi tämä:
![]() http://www.asp-austria.at/ASP-Austria/theyellowflame/ Täällä ei taida olla kuin kesä hakusessa!!! ;) |
:cool::cool::cool: Siinä on kyllä auto minun makuun !
Ehkä olisin ite jättäny nuo liekit pois... |
Quote:
Samat sanat ;) |
:cool: Hieno on.
|
On kyl tosihieno, minusta liekit luovat sen viimeisen bad boy silauksen, sopivat oikein hyvin.
|
Hienosti istuu tontissa mutta pakoputket piti kuitenkin käydä laittamassa tiittasella ihan suomessa asti....
![]() |
Erittäin hieno.
Reitti täytyy valita tarkkaan ettei jää pakoputket jossain töyssyssä tielle. |
|
Kerta kaikkiaan:cool::cool:
|
Quote:
Olisko se sitten siinä! :cool: |
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1959-...QQcmdZViewItem Siinäkin olisi aika asiallinen peli kesän rientoihin:cool: |
On noissa sitä jotain mikä saa haluamaan...
Siis että tulis kesä:cool: |
Voihan vappu ! Karvanopat peilinvarressa...ei saa##na?
Auto on kyllä hieno , kävismullehetitänne. |
Quote:
|
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
|
...kyl mä tota keltasta yrittäisin madalta vielä tollaset 50 mm ainakin...
|
Quote:
Alat oppimaan! ;) |
...pikkuhiljaa, kun on kollegat, jotka perustelee asiat selvin järkisyin...
|
![]() Jotain asioita olisin tehnyt toisin kuten vanteet, mutta kohtuu asiallisen näköinen noinkin..:cool: http://www.vintagecorvettes.com/59streetrod.html |
Voisin just ja just elää noiden vanteiden kanssa, jos kirveellä uhkailtais... :cool: :cool: :cool:
|
Quote:
mä taas kuolisin, onnesta ;) |
Quote:
Miten mulle tulee noista vanteista vaan mieleen lausahdus "haluaisitko kilauttaa kaverille"? |
Kyllä mäkin voisin kokeilla elää noiden vanteiden kans, on muuten aika :cool::cool:-auto :cool:
|
Quote:
Mikähän noilla H2 on kun aina pitää tunkee noihin vette-kuviin ;) |
Quote:
Siljaline ja pelastusvene. Vetten voi nostaa Hummerin kattokaiteille ja jatkaa sillä matkaa kun iso H poikii tien laidalle... |
Quote:
|
Jotain rajaa noiden jättiläispiparkakkumuottivanteiden kanssa.
Myös noiden klassikkovettejen jousituksen pudottaminen näyttämään jousitusvaurioiselta citroen bx:ltä ei oikein näytä hyvältä. 5 vuoden kuluttua noita jousia ja vanteita saa halvalla kun muoti on muuttunut. Säästän tämän viestin ja palaan asiaan kuin näin on. |
Quote:
|
"mutta täällä on paljon BX-faneja..."
Mistä se johtuu? Mä ajoin kauan sitten yhden talven citroen beeäksällä Oli varsinainen taika-auto. Se vaihtoi itsestään jousituksen asentoa lowriderista offroad malliin. Oli kyllä mukava maantiellä, silloin kun jousitus sattui olemaan kunnossa. |
Quote:
|
|
Siitä sulle oiva edullinen projektiauto
|
Quote:
Nimenomaan projekti, pitäis korottaa 25cm joka nurkasta, vaihtaa minin 10" alukiekot alle... Luultavasti teddy karvaa sisustaan! ;) |
Quote:
miten on mahdollista ettet listannut continental kittiä? |
1 Attachment(s)
:cool: |
Quote:
Päinvastoin ja pussihousut nurkkaan ;) Vetteharrastukseen ja ajatusmaailmaan pitää sopia sopivalla silauksella varustettua nykytuuninkia. 19" DTM tyyliset BBS:t, alumiini/hiilikuitu/gunmetal/musta -värimaailma koppaan ja auto sopivasti tonttiin. Siinä ainakin mun resepti (ihan oikeesti) heti kun lakkaan köyhtymästä... |
onks toi se teiän salainen nyt julkinen projekti?
|
Quote:
Ai mun vai? |
Quote:
niin |
Quote:
Juu, eilen ruuvasin lehmälle uudet vannehopialla maalatut kaviot ja ompelin penkkeihin pari suikaletta härän persnahkaa:cool: Kohta rupiaa näyttää valmiilta vai mitä? |
Quote:
On se vaan hienoo että toisilla projektit edistyy :D |
|
Quote:
pakko myöntää, kehtaisin ajaa :eye: |
Quote:
|
Quote:
No ehkä just ja just;) |
Quote:
mutta vain pimeän aikaan :batman: |
|
http://www.cars-on-line.com/19845.html
Ja tossa jollekkin lähtökohta, mistä lähteä tekemään tollasia hienouksia;) |
Quote:
Oliko tuo halpa vai tuntuiko se vain siltä? 15k dollaria vaikutti jotenkin halvalta??? |
Quote:
Siltä mustakin vähän tuntuu.. Kuitenkin suhteellisen ehjä auto on kyseessä:confused: |
| All times are GMT +3. The time now is 04:20. |