![]() |
Kun kaikki muutkin.. tässä meikäläisen rojektia
Ollut ilo katsella foorumilaisten projektikuvia niin tässä vanha kuva mun huussista. Auto ei siis ole vielä tulevassa/oikeassa ryhdissä. Tossa on vain pyörien mallaamista koteloihin. Mitä raati sanoo vanteista? Toisin kuin eräät itse tykkään matalista kumeista ja retrovanteista edelleen.
![]() |
Quote:
Hyvän näköset vanteet:p |
Quote:
|
Erittäin lupaavalta näyttää:p
|
Minähän oon sulle noi vanteet aiemmin jo kehunut. Maltan risti viidellä sakaralla. BTW tuo on käsittämätöntä tuo lattian puhtaus ja kiilto.
|
Käsittämättömän hieno auto:cool:
|
Varsin upealta näyttää, hienoja projekteja tallit pullollaan ihmisillä...
Paremman käsityksen sais ehkä tallivisiitillä (vink, vink) :) |
Tuoreempia kuvia kehiin heti!!
|
Quote:
Lisää kuvia kehiin:cool::cool::cool: (samoin Harri);) |
Nuo vanteet on hyvännäköiset. Samalla kertaa modernit ja klassiset.
Jos tuo kuva on sittenkin ihan tuore? Kovin hartaasti tuota projektia on viimevuosikymmenet viety eteenpäin. |
Kiitos kiitos kaikille..koitetaan ottaa hieman avoimempi ote jatkossa:)
|
varsin komiat vanteet, noita on ilo sovittaa kanttikiven reunaan
|
Veten vanteet näyttää hyvältä mutta tuntsan vanteet ei oikein näy tähän kuvaan...
|
hieno peli kertakaikkiaan ja vanne /rengas profiili hyvä
|
Sopii hyvin tyyliin :)
Lisää kuvia vaan Mikäs on muuten ton lattiamaalin merkki/malli? Ai niin ja siivoojan puhelinnumero :D |
no etulaikathan on aika kivan kokoiset
|
Hyvän näköinen stance jo tossa kuvassa, onko vanteet Fontanat? Oli mitkä oli on tosi maukas sarja löytänyt tiensä sun talliin. Lykkyä tykö maali suoralle, kalkkiviivat jo häämöttää!!! :thumrigh:
|
Quote:
Varmaan samat kuin sulla,13"?Luulen että pysäyttää suht hyvin kun on vielä jonkun kilon köykäsempi kuin luovuttajansa. Vanteet siis 18" Fontana fatlipit budnikilta. |
Quote:
No perhana, heti ekalla oikein, tullut jokunen ilta tuijotettua noita samoja vanteita monitorin läpi. Varmaan ihan eri luokkaa vielä livenä...:cool: |
Hienolta näyttää! Lisää kuvia vaan kehiin! :cool:
|
...Pappiksen tohtorin-tarkan pedanttisuuden tietäen lopputulos ei voi olla kuin vimpan päälle siisti... =D> .. äläkäs unohda niitä Audi TT kromikaaria ...:farao:
|
Lopultakin kuvia. Näyttää oikein makoisalta, eli kiitos kuvasta. Vanteet vaikuttavat mainiolta valinnalta.
|
Kato, täällä C2-puolellakin elämää ;)
Hyvältä näyttää! Kovin on puhtoista :shock: |
Fuckingbeatyful!!!:-({|=
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:06. |