FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   South Coast Corvettes Finland ? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=3275)

ZR1 19.04.2006 16:42

South Coast Corvettes Finland ?

Mikä on South Coast Corvettes Finland ?

http://www.sccfinland.com/

Muutamassa tapahtumassa ja American Car Showssa olen kiinnittänyt huomiota.

Kotisivulta ei juuri herunut lisätietoa.

Meillä kun on Corvette Club Finland:ia, Finnsharkkia ja South Coast Corvettea, nin vähemmästäkin sitä menee sekaisin.. :D

Corvette63 19.04.2006 17:43

Mullekkin tarjosivat liittymislappuja tuolla ACS:ssä yks päivä..Tarvitsevat kuulemma myös vanhempia ajoneuvoja toimintaansa:rolleyes:

groovyjay 19.04.2006 18:38

Quote:

Originally Posted by ZR1
Mikä on South Coast Corvettes Finland ?

http://www.sccfinland.com/

Muutamassa tapahtumassa ja American Car Showssa olen kiinnittänyt huomiota.

Kotisivulta ei juuri herunut lisätietoa.

Meillä kun on Corvette Club Finland:ia, Finnsharkkia ja South Coast Corvettea, nin vähemmästäkin sitä menee sekaisin.. :D

Shark TV oli tekemässä juttua SCC:n toiminnasta, harmi vaan, että varsinainen kuvaus sessio siirtyi hamaan tulevaisuuteen "aikataulu erojen" takia. ;)

Joka tapauksessa, kyseessä on kerho jossa on noin 40 jäsentä, kalustoa C3-C5. Mukavaa porukkaa olivat kaikki joiden kanssa viikonloppuna turisin, tiedä vaikka laittais jäsen anomuksen vetämään... ;)

Tapahtumakalenteri löytyy heidän omilta sivuiltaan ja se vaikuttaa tosi hyvältä!

energy 19.04.2006 19:09

Juu siellä kyl oltiin oikeel fiiliksel hommas, mitä nyt kuuntelin heidän juttuja. :) Ihan asiallista toimintaa.

ZR1 19.04.2006 19:12

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Shark TV oli tekemässä juttua SCC:n toiminnasta, harmi vaan, että varsinainen kuvaus sessio siirtyi hamaan tulevaisuuteen "aikataulu erojen" takia. ;)

Tapahtumakalenteri löytyy heidän omilta sivuiltaan ja se vaikuttaa tosi hyvältä!

Historiaosio olisi ollut kiinnostava, muttei ollut vielä aktiivinen. Videotkin taisivat olla vain VIP jäsenille.. ;)

Toivottavasti Shark tv:tä saadaan kohta lisää.. Olen jo parina yönä kärkkynyt.. :D

Kerhojen kannattaisi tehdä yhteistyötä, Suomi on pieni maa.

energy 19.04.2006 19:27

Quote:

Originally Posted by ZR1
Historiaosio olisi ollut kiinnostava, muttei ollut vielä aktiivinen. Videotkin taisivat olla vain VIP jäsenille.. ;)

Toivottavasti Shark tv:tä saadaan kohta lisää.. Olen jo parina yönä kärkkynyt.. :D

No kunhan ratkaistaan pari teknistä ongelmaa jotka tällä hetkellä haittavat shark-tv:n toimintaa niin eiköhän sitten saada tavaraa syljettyä ulos samaa tahtia mitä kuvausryhmä kerkee kuvaamaan :)

groovyjay 19.04.2006 19:50

Quote:

Originally Posted by ZR1

Hyvin on SCC ollut myös CCoF:n toiminnassa mukana. Shark TV palaa taas tänä yönä ruutuun... ;)

ToniH 19.04.2006 20:20

Sittenhän on vielä tuo Tapiolan Corvette Clubikin, jonka toimintaan moni on ehkä tietämättäänkin osallistunut ;) Meinaan Haukilahden tapaaminen on TCC:n perinteitä ja usein 2-3 TCC:läistä on ollut näissä vikoissakin mukana. Ei ole tainnut kukaan muistaa mainita? :D

Joskus TCC on myös kokoontunut Cruising-iltana Haukilahdessa kaffeelle ennen Stadiin suuntaamista.

Siinä se toiminta on sitten ollutkin, jos ei Avocc:n talli-ihmettelyitä ja muita jäsentenkeskeisiä korjaus/rakentelusessioita lasketa.

Meillä on webbisivukin mutta olen unohtanut sen osoitteen ](*,)

TCC 19.04.2006 20:36

Quote:

Originally Posted by ToniH
Sittenhän on vielä tuo Tapiolan Corvette Clubikin, jonka toimintaan moni on ehkä tietämättäänkin osallistunut ;) Meinaan Haukilahden tapaaminen on TCC:n perinteitä ja usein 2-3 TCC:läistä on ollut näissä vikoissakin mukana. Ei ole tainnut kukaan muistaa mainita? :D

Joskus TCC on myös kokoontunut Cruising-iltana Haukilahdessa kaffeelle ennen Stadiin suuntaamista.

Siinä se toiminta on sitten ollutkin, jos ei Avocc:n talli-ihmettelyitä ja muita jäsentenkeskeisiä korjaus/rakentelusessioita lasketa.

Meillä on webbisivukin mutta olen unohtanut sen osoitteen ](*,)

Toiminta ollut vähän vaisua kun puheenjohtaja karkas pohjoiskarjalaan ja webmaster jonnekin suureen länteen ja molemmat myivät pulkkansa pois ja allekirjoittanutkin ollut välillä ilman Vetteä. Mutta tästä on nyt hyvä parantaa.:p

ToniH 19.04.2006 20:51

Ja kumpikin vielä naisen perässä ;) :D

energy 19.04.2006 21:38

Quote:

Originally Posted by ToniH
Ja kumpikin vielä naisen perässä ;) :D

Semmosta se elämä on.

groovyjay 20.04.2006 08:41

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Hyvin on SCC ollut myös CCoF:n toiminnassa mukana. Shark TV palaa taas tänä yönä ruutuun... ;)

Koko yö yritetty, toinen episode on valmiina, mutta sftp tökkii, laitan heti kun vaan voin...

All times are GMT +3. The time now is 09:12.