![]() |
Moro, sai sitten rekisteröityä
1 Attachment(s)
Elikkä olen uusi käyttäjä (foorumilla), mutta tuo auto on ollut mulla jo vuodesta -88 saakka.
Elikkäs vuoden -82 ja sininen tai oikeastaan kyseessä on vaaleansininen versio. Ja sitten kysymys: Mitenkäs minä saan itteni tuonne C3:iin? Siis sinne missä on näitten autojen lukumääriä ja rekisteröintejä |
no jo oli aikakin rekisteröityä, siis terve tuloa seuraan:thumleft:
|
Quote:
Tarkoitatko Suomen Vette rekisteriä?? ( http://finland.corvetteregistry.net/ ) vai ihan jotain muuta? Niin ja tervetuloa mukaan! |
Todella hyvä väri sävy!!! Tervetuloa mukaan, jos haluat oman autosi tohon finnsharkin vette rekisteriin, niin laitan sen sinne... :cool:
|
Juu, juuri sinne. Pistä vaan, kiitos.
Ja kuten huomasitte, tuli eka viesti hieman väärään paikkaan :rolleyes: |
Quote:
Laitan sen pian, jännä homma miten näitä jo ikuisuuden suomessa olleita autoja vielä tulee vastaan, mitä ei itse ole aiemmin nähnyt. Hieno peli!!! :cool: |
Quote:
tutut on maisemat ;) tunnistaako corvette63 paikan! joo ei ei muuta kuin tervetuloa vaan foorumille! :thumleft: |
Tervetuloa:D
Mua jotenkin säväyttää juuri nuo viimeiset C3t, hieno Vette :cool::cool::cool: |
Morjensta!!!
Hieno ja erikoinen auto-viimeinen C3. Onko siinä edelleen crossfire efi ? |
Quote:
Juu on. Auto on aito ja alkuperäinen, paitti mitä ny vaihdelaatikko oli pakko vaihtaa jo jenkeissä :neutral: |
Hyvältä näyttää! Tuo on yksi niistä väreistä jotka hivelevät mun silmää eniten late C3:ssa! Minäkään en ole tätä autoa tainnut nähdä aiemmin... Tervetuloa mukaan foorumille! :cool:
|
Hello and velkam tu tö shou...!:cool:
|
Jees. hieno peli ja tervetuloa
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:06. |