![]() |
Äskettäin maalatun auton vahaus
Unohtui kysyä maalarilta.
Siis, voiko viimesyksynä maalatun auton jo vahata? (Metalliväri + lakka) |
Ainakin oman autoni vahasin n. puolen vuoden päästä maalauksesta.
Hommaan soveltuu joku ns. uuden auton vaha, eli ei hiovia osia vahassa. Oman vedin korrekin uuden auton vahalla.. |
Voi. Kysyin sitä tältä samalta maalarilta. Ja jos haluaa ne pikku pölyhiukkaset siitä lakkapinnasta pois , niin myllytys...
|
Jep. Hommasin jo vahan.
Pölyhiukkasia ei ole, pinta on kuin flyygelissä. Ei muuta kun vappuna vahaushommiin samalla simaa nappaillen. |
Mitä, onnistunut maalaus? Eioototta?! ;)
Onneksi olkoon! Mutta.... ![]() |
...ja mitä se maksoi...
|
On se onnistunut.
Ei appelsiinia ei roskia. |
Miten olis KUVAAAAAA!!!!!
|
Quote:
Eikös galleriassa ole ainaskin yksi,hyvältä näyttää...:cool: http://finnshark.com/gallery/showima...&c=3&userid=43 |
![]() Tuo väri on kyllä hemmetin hieno :cool::cool: |
Ei sitten mitään hieovaa vahaa, itse suosittelisin Zainoa, Z-2 vois toimia sun väriin hyvin...;)
|
|
Jees. tuo on varmaan hemmetin hyvä vaha, mutta mä jo kerkesin ostamaan Autoglymin extra gloss protection (tai jotain sinnepäin) pullon.
Ostin samalla uuden aitonahkasäämiskän 10 vuotta vanhan repaleen tilalle. vanhasta voisin tehdä katu-uskottavat Tarzan-kalsarit |
Quote:
[-X |
Quote:
On on on on !!!!!!!!!!!!! Hyvä WBBC!!!! |
Tuonkin värin taisi suihkaista Finnshark.com:in "virallinen" hovimaalari???
|
Hinta kiinnostai tai ainakin suunta missä menee. Mitä tehty itse ja mitä maalari?
|
Quote:
Sama on kyllä mielessä. Jokuhan tuon maalarin taisi mainita jossain, mutta on päässyt unohtumaan.. |
Christpher "Sumutuksen" numeron saa multa, vaikka YV:llä...
|
yyyyyveetä heitettyy!
|
| All times are GMT +3. The time now is 03:48. |