![]() |
Hauskaa Wappua kaikille!!!
![]() :drunken: :pale: :eye: :puker: |
Tuo on jo hulvatonta vappua tuo meno. Mutta hyvää vappua kaikille Finnsharkkilaisille!
|
Hauskat vaput kaikille myös omaltakin osalta.
Eiköhän vapun jälkeen päästä jo projektienkin kimppuun toden teolla:cool: , vai mitä GJ ?;-) ;-) |
Hauskaa Vappua vaan täältä savonkin suunnalta,täytyykin lähteä tästä Oulun suuntaan näyttelyn katsontaan..:D
|
Hauskaa vappua.
kohta käydään pyörähtämässä pieni vappulenkki Vettellä ja sen jälkeen kumit vinkuen kotiin pihalle istuskelemaan ja kossusimaa särpimään siinä samalla grillikausi alkuun laittaen. |
Quote:
HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE ! |
Klaara vappen med kraana vatten:D
|
Hauskaa vappua täältä Lappeestakin :cheers:
|
Hauskaa vappua myöskin täältä .
Simat ja tippaleivät esiin .. |
Känni päälle!!!
Eikun siis.. Hauskaa vappua.. :D |
Työläisten ja ylioppilaiden juhla.
Oon työnantaja ja olin(olen) liian tyhmä ja laiska lukeakseni, joten tyydyn kohtalooni enkä juhli |
Spara vatten!
|
Hauskaa vappua vaan kaikille, ja ollaan ihmisiksi eikä ajella paljaalla.:D
|
Kaikille tasapuolisesti vauhdikasta vappua!!!:p
|
Joo tosiaan vauhdikasta. Tuli vedettyä mustaa viivaa '58:lla muutama kymmenen metriä:D:lol: 283:rambo:
|
Huh huh vappuajelut,grillaukset yms. meni hienosti.
Ei vaan tainnut olla viisasta juottaa vaimolle kossusimaa, sekoitus suhde 50/50 Nimittäin äsken ehdotin että lähtisikö hän vettekuskiks jos lähdetään ajelulle kaupungille. Ei suostu. Ja kun alleviivatakseen sanomansa, lähti heti yrjölle kun sanoin että taidanpa ottaa kylmän oluen. |
Rauhallinen vappu... Sinänsä hyvä, pääsee lähtemään tallille parin asennusoluen kanssa ruuvaamaan mecanoja kiinni toisiinsa. Alkaa kohta nämä autonsäilytyskelit nyppimään :D
|
Aurinkoista vappua täältäkin! Nyt olisi kelit kohdallaan vappuajelulle, mutta vettellä se ei vielä onnistu. Huomenna aletaan laittamaan konetta paikalleen. :-)
|
Quote:
KUVIA PROJEKTISTA:D |
Quote:
Näin on!!! |
Quote:
Nyt löytyy yksi otos C2-osastolta. Kävin äsken ihan varta vasten nappaamassa. |
| All times are GMT +3. The time now is 09:53. |