![]() |
Kuopion,Mikkelin,Joensuun jne..
Mites onko lähiseudun,miksei etempääkin, Vette miehiä / Naisia suunnistamassa Kuopion Tuning SUCKS ruisinkiin, 20.5.2006 eli tuonne:
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=76896 |
Vai onko kaikki menossa dynopäiville ja olikos Joensuussa näyttely ?
|
Just kartasta ihmettelin tuota AMV.n sijaintia, vähän liian kaukana on lähteä huvikseen ilman Autoa ihmettelemään :(
Toisaalta cruisinkiin ei ilman Autoa voi oikein lähteä :( Taidan vaan grillata ja juoda bissee :D |
Quote:
Eihän tuokaan huonolta kuulosta,varsinkin jos sattuu hyvät kelit :D Onhan tuollakin Sucksissa hyvät iltabileet,eikun sinne vaan vaikka käyttiksellä ;) |
Quote:
|
Quote:
Harmi,mutta sitten täytyy suunnitella joku muu viikonloppu ja kerätä porukkaa. Vissiin tulossa aika paljon taas autoja,eikös viimeksi ollut joku satakunta.Tänä vuonna kuulunut huhuja että tulis Moottoripyöriä (H D) kanssa letkaan mukaan,niillä kai "kokoontumisajot" samana viikonloppuna.:D |
Quote:
Toivottavasti sattuu sillä huomasin juuri että, Motoparkkiin motoparkkiin motoparkkiin.. :D Ompa tapahtumarikas viikonloppu kaikenkaikkiaan :cool: http://www.fhra.fi/fin/index.php?pag...0e69f37c1ae97d |
Voishan siellä käydä cruisailemassa..Jos nyt saa vaan tuon kotteron siihen
mennessä kuntoon...:( Mutta kaljan otto onnistuu ainakin..:D |
Täältä tullaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cool:
|
Quote:
:thumrigh: |
Quote:
Seuraava tavoite on paikallinen Rokkiruisinki kesäkuussa. |
Quote:
Tuleeks Juha kanssa? Täällä on taas kahvia tarjolla (tiedä pizzasta tällä kertaa) :) Minäkin olen tulossa Fierolla. |
Quote:
Oli tuosta Juhan kanssa puhetta ja koitetaan päästä, on vielä pikkuisia puutteita joten katotaan nyt tulenko Vetellä ...;-) Soitellaan vaikka lähempänä. |
Taisi olla C372:n tallilla cruising viikonloppuna. :) Kylillä pyöri muutenkin kaiken näköistä jenkki rassia ja muutama Vettekin. On siellä näköjään asialliset kulkuneuvot lisineet. :thumleft:
|
Quote:
Siis mikä ja missä ja onko tuo location kylmäoja se Lehmossa oleva? |
Quote:
Side rebelit tietänee asian. Joopa joo. |
Moikka. Kyllä meidän pitää tälläkin kulmakunnalla saada aikaseks Vette kokontuminen.Juomaa, saunaa yms. Niin ja jutut sen mukaan. T. Esko
|
Quote:
I agree. |
Quote:
Samat sanat,kokoontumista pystyyn vaan. :cool: |
Jep!! Eikun kunnon kekkerit pystyyn:D
|
Kaikki haluaa jotain miitinkejä. Ite olen menossa edellä mainittuun Rokki ruisinkiin. Jos sinne tulee Corvette porukkaa muitakin niin siinähän sitä kokoonnutaan. Siellä on kyllä sitten muutakin väkeä mutta entä sitten.
Oman saapumiseni ehtona on sitten sateeton hyvä sää. Tapahtuma on kuitenkin ulkoilma häppening ja jne,,,, Sinne vaan muutkin lähi alueilta jos kiinnostaa. |
Tullaan jos loma-anomus menee läpi ylemmällä taholla :bounce:
|
Joensuun kruisailu oli vissiin eilen? Liekö ollut paljon porukkaa. Itse olin katsomassa W.A.S.P.ia ja Twisted Sisteriä. Oli siinä nostalgiaa kerrakseen :drunken:
|
Quote:
Unohtu kokonaan... voi v**u. Missäs noi muuten soitti? Varmaan hyvä konsertti. |
Quote:
Tampereella Sauna open air festareilla. Olihan siellä se euroviisuvoittajakin. Jännä sinänsä oli nähdä livenä nuo bändit mitä joskus ala/yläasteella diggaili. Täytyy sanoa, että kyllä oli yli viiskymppiset äijät kovassa kunnossa ja jaksoivat riehua lavalla. Oli ihan hyvä konsertti, mutta nytkun ne vanhat suosikkibändit on nähty niin en ehkä toiste enää menisi niitä katsomaan. Tuli huomattua myös se, että itse alkaa olemaan vanha ja raihnainen. Jalat aika poikki, kun seisoskeli kuutisen tuntia festareilla. Pitänee siis istuskella paljon Ilosaarirockissa... kalja-alueella :) |
Quote:
Mä huomasin että kun 6 tuntia seiso siinä aidan toisella puolella baarin puolella niin ei meinannu jalat enään kantaa. No seuraava pitstop tiistaina Tallinna ja Metallica. |
Muut mieleiset on tullu nähtyä, mutta Judas Priest pitäisi vielä bongata enne kuin ukot jäävät eläkkeelle.
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:25. |