![]() |
Huumeet ovat ihania!!!
![]() ![]() ![]() ![]() :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
WBBC nyt tarkkana - tuolta voisi löytyä viisarillinen Lambdamittari:D
|
![]() Tunnelma kuin lentokoneessa! Mutta ei kyllä sovi sekottaa lentokoneita, Mid Yeareihin.. |
Quote:
Kantikkaat sivuputket ei vaan sovi pyöreälinjaiseen autoon mun mielestä. |
Quote:
Joopa joo, olis se kojetaulunkin voinu jättää entiselleen... |
Onkos siinä -65:nen uhrattu lentokoneen mittaristo testiin...:confused:
Kyllähän tosta vielä orkkiksen tekee. |
Houston we have a problem.... Perhana jäin koukkuun tuohon kojetauluun, siisti toteutus. Todennäkösesti tässä on vielä perinteinen vaijerivälitys ohjainpintoihin eikä mitään fly-by-wire systeemiä. Tykkään kyllä !
|
Quote:
Öö.. tota muutamaa mid yeariakin ajaneena voin vakuttaa että yhtäläisyyksiä löytyy yllättävän paljon 80 km/h jälkeen... |
Quote:
Heh hee , pitää paikkansa.120 mph mittariin ja harjoitteleen matalalentoa C2:lla...;) |
|
Nyt kun alkaa taas tämäkin topic karata rukkasesta, niin eilen juttelin erään tämän palstan jäsenen kanssa ja tuli Mustangeista juttua ja noista huippunopeus kisoista. Mm. se ZOR-1 ei päässyt kuin karvan päälle 200Kmh koska joka kerta tuli maaliin keula pystyssä, eli on noita aerodynaamisia helmiä muitakin... :D
|
![]() Huomatkaa muuten miten on postettu toi scoopin "sisältä" tuleva keulan kohouma kokonaan pois!!! :hockey: |
Quote:
Siis mopo keulien :D |
Piper Aztec:
![]() |
Quote:
Riittääkö vettessä kaikille jotain mitattavaa :confused: |
Tuosta puuttuu vielä muutama. Kattokonsoli kuuluisi myös olla
http://b17bomber.de/gallery/details....046f89b348f314 |
Quote:
mites ku mulla ei ole kattoa niin mihin mä saan kaikki noi mittarit laitettua? |
Quote:
Kojelaudassa on tilaa, vaikka muille jakaa;) |
Quote:
|
Quote:
itse asiassa ajattelin poistaa kartturin jakkaran tarpeettomana ja sen tilalle laittaa aivan :shock: käsittämättömän paljon lisä mittareita :cool: |
Mä tilasin jo tuollaisen Lancasterin kojetaulun.
Löytyy tuon linkin alaosasta http://www.spitfirespares.com/Spitfi...ents%2021.html |
Quote:
hieno valinta:cheers: |
| All times are GMT +3. The time now is 09:36. |