![]() |
X-Treme Malmi
No niin...tänne kaikki sudittelemaan Lauantaina. Itse olen Dynopäivillä LPR:ssa mutta jos pääsis livahtamaan ajoissa niin vois käydä vielä neppaamassa tuon 200m...
Tulis samalla katsottua käyttöauton ja harrastauton mittasuhteet... Tosin 400m soipisi paremmin Vetelle. http://www.x-treme.fi/tapahtumat/199.dsp |
Quote:
Eipä ole koskaan tullut tonnekaan kerittyä. Siitähän saisi kerrassaan toiminnan täyteisen päivän aikaiseksi. Täytyykin nipaa hoputtaa mukaan... ;) |
Quote:
Nopeet siirtymät niin kerkee vaikka mihin. ;) |
Jaa onkos se siis nyt lauantaina? Olin siellä viime vuonna reenaamassa lähtemistä, tuo on sopivan hyvä paikka siihen. Varmaan parikymmentä aikakorttia kerkesin ottamaan sen päivän aikana.
Vaikka se onkin aikamoinen "tuning"-meininkinen happening, toi 200m kiihaussessio oli tosi hauska. Ja ihan muistutukseksi, viime kerralla siellä oli Rentalin Ferrari (joka jäi molemmilla kerroilla katsomaan mun vetten perävaloja). Jos vaikka olisi tälläkin kertaa...? |
Löysin muuten kuvankin siitä:
![]() |
:cool::cool::cool::cool::cool::cool:
|
Quote:
no sinne sitten, sikäli kun keritään |
Quote:
Aina jaksaa laittaa suun virneeseen, kun vanha soutuveneenpohja tukistaa melkein pakasta vedettyä Fiat Marea Weekendia!!! :cool: |
Quote:
*repesin* |
Kävin paikalla ja niille jotka ei käyneet voin kertoo,ette mitään menettäneet;)
http://kuvia.1g.fi/kuvat/Taphtumat+2...Malmi+20.5-06/ |
Quote:
Eikä yhtään Vetteä paikalla? |
Quote:
Kyllä näköjään "jotain" menetettiin: ![]() Kiitos taas kuvista, eipä sitten enää haaveiltu Malmin sessioista vaan Kouvolan kohdalla kultaiset kaaret kutsuivat hetken levähdys tuokiolle... |
No viimevuonna paisto aurinko mut tänään tullu vaan vettä niin ei varmastikkaan kovin hyvä ulkotapahtuma voinu ollakkaan.
|
Quote:
Taas erinomaisia kuvia, kiitos näistä. :D |
Lieköhän Malmin kentälläkäään enää järjestetään mitään niitten uusien turvamääräysten takia.
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:07. |