FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C3 (vuosimallit 1968-1982) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Mieluisin C3? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=35)

groovyjay 09.02.2004 15:02

Mieluisin C3?

Ihan vaan esteettinen kysymys, mika C3 malli miellyttaa eniten silmaa ja miksi? Ma pidan eniten 78-79 mallista, iso takalasi ja sulavat puskurit iskevat mulle eniten. 78PC ja kaikki 79:t oli varutettu jo uudemmilla penkeille, mitka ovat edelleenkin ihan jees. Tehoa ei ollut juuri nimeksikaan tohon aikaan oikein missaan autossa, eika Vette tehnyt poikkeusta. Mutta 78-79 oli mun mielesta hienosti jalostunut alkuperaisesta 68 mallista.

TCC 09.02.2004 16:03

täysin objektiivisesti tarkasteltuna 68-72 ja mielellään avo : :wink:

groovyjay 09.02.2004 16:10

Quote:

Originally Posted by avo68
täysin objektiivisesti tarkasteltuna 68-72 ja mielellään avo : :wink:

Ehka kuitenkin se 68 avo kaikkein mieluisin? :mrgreen: Siis nain taysin objektiivisesti tarkasteltuna :wink:

T72 09.02.2004 16:49

Aikoinaan autottomana Vette-lehtiä kuolatessa suosikki oli -69 coupe sivuputkilla, mutta kun auton hankinta myöhemmin alkoi olla ajankohtainen tykästyin 70-72 malleihin enemmän. Isot suorakaiteenmuotoiset pakoputken päät on hyvännäköiset, samoin etumaskit tulee vähän enemmän framille kuin 68-69:ssä. Sivuritilät ei ehkä ole ihan yhtä makeat kuin hainkidus malliset mutta sopivat yhteen noiden em etumaskien kanssa. Ja mulla se oikea korimalli on coupe. Vaikka C3 on avona kaunis, niin avot ei vaan ole koskaan kiinnostanut mua, ei edes sen jälkeen kun kaveri lainasi -70 avoa helteisenä kesäpäivänä...

Kromipuskuriautoissa on pienemmät korinylitykset kuin kumikeulaisissa ja se tekee niistä mun mielestä vähän paremman näköisiä. Silti mun toinen suosikki on 78 PC...

ZL1 10.02.2004 09:46

Siis puolueeton fakta on 73 - takapää klassinen ja etupää modernimpi. 74 ja tuoreemmat ei koskaan ole kolahtaneet perän muotojen takia. Toki 68-72 kaikki on myös hyviä ja jos arvostus on historic niin hetkittäin parempia kuin 73->.

coupe74 10.02.2004 10:01

kyllähän se näin on et kromipuskimilla on c3 hienoimman näköinen, näin minun mielestä :poke:

Finnshark 10.02.2004 11:05

-68-72 paras, yksittäisenä ehkä -69... Ja avona... Sivuputkilla... Ja isolohkolla... Siis noin teoreettisesti... Sen jälkeen -80-82 ja erityisesti -82CE. Sitten -73 ja seuraavana -74-77. Viimeisenä Groovyn mainostama -78-79, jostain syystä silmään vain nappaa paremmin tuo pysty takalasi... :???:

groovyjay 10.02.2004 13:19

Quote:

Originally Posted by Vesa
Siis puolueeton fakta on 73 - takapää klassinen ja etupää modernimpi. 74 ja tuoreemmat ei koskaan ole kolahtaneet perän muotojen takia. Toki 68-72 kaikki on myös hyviä ja jos arvostus on historic niin hetkittäin parempia kuin 73->.

Toi 73 taitaa olla aika monen Corvette harrastajan top 10 listalla, varmaan johtuu siita etta oli vain yhden vuoden. hieno se on sita ei voi kieltaa!

groovyjay 10.02.2004 13:25

Quote:

Originally Posted by T72
Aikoinaan autottomana Vette-lehtiä kuolatessa suosikki oli -69 coupe sivuputkilla, mutta kun auton hankinta myöhemmin alkoi olla ajankohtainen tykästyin 70-72 malleihin enemmän. Isot suorakaiteenmuotoiset pakoputken päät on hyvännäköiset, samoin etumaskit tulee vähän enemmän framille kuin 68-69:ssä. Sivuritilät ei ehkä ole ihan yhtä makeat kuin hainkidus malliset mutta sopivat yhteen noiden em etumaskien kanssa. Ja mulla se oikea korimalli on coupe. Vaikka C3 on avona kaunis, niin avot ei vaan ole koskaan kiinnostanut mua, ei edes sen jälkeen kun kaveri lainasi -70 avoa helteisenä kesäpäivänä...

Kromipuskuriautoissa on pienemmät korinylitykset kuin kumikeulaisissa ja se tekee niistä mun mielestä vähän paremman näköisiä. Silti mun toinen suosikki on 78 PC...

Ma oon sun kaa samoilla linjoilla noiden avojen suhteen, hienoja ovat mut ei nyt taysin kolahda kuitenkaan. Silti taytyy mun sanoa, etta kaunein avo auto mita koskaan on valmistettu on toi 74-75 avo vette! Toi etu ja taka ylitys juttu on ollu mun mielessa monta kertaa ja oon vertaillu autoja paljon, must tossa 74-79 on todella hyvat sopusuhtaiset mittasuhteet, nayttaa ehka viela linjakkaammalta kuin 68-72. PC on kylla mun yks all time favourite! :cool:

groovyjay 10.02.2004 13:30

Quote:

Originally Posted by coupe74
kyllähän se näin on et kromipuskimilla on c3 hienoimman näköinen, näin minun mielestä :poke:

Sita se on monella, muutamalla jenkki foorumilla on ollu vastaavanlainen kysely ja yleensa vastaukset on jotain 80% 69-72 ja 10% 73-77 ja 10% 78-82. :!: :wink:

groovyjay 10.02.2004 13:31

Quote:

Originally Posted by Finnshark
-68-72 paras, yksittäisenä ehkä -69... Ja avona... Sivuputkilla... Ja isolohkolla... Siis noin teoreettisesti... Sen jälkeen -80-82 ja erityisesti -82CE. Sitten -73 ja seuraavana -74-77. Viimeisenä Groovyn mainostama -78-79, jostain syystä silmään vain nappaa paremmin tuo pysty takalasi... :???:

Toi 69 avo isolohkolla ja sivuputkilla on kylla aikamoinen Corvette ikoni! En sanois ei jos ilmaiseks tyrkyttettais! :)

KTM 10.02.2004 15:22

Allekirjoittaneen henkilökohtainen TOP 3 C3-malleista

1. 1979 väriltään Corvette Dark Green, vihreällä sisustalla (L82+4-speed)
2. 1970 väriltään Ontario Orange, ruskealla sisutalla (LT1+4-speed)
3. 1972 väriltään Steel Cities Gray, punaisella sisutalla (LS5+4-speed)

Korimallina tietysti Coupe jokaisen auton kohdalla. Yleisesti avonauton hyväksyn vain Solid Axle Vetteissä, Austin Big Healeyssä, ehkä E-type Jaggessa ja ehdottomasti W111 Mersussa.

groovyjay 10.02.2004 15:33

Quote:

Originally Posted by KTM
Allekirjoittaneen henkilökohtainen TOP 3 C3-malleista

1. 1979 väriltään Corvette Dark Green, vihreällä sisustalla (L82+4-speed)
2. 1970 väriltään Ontario Orange, ruskealla sisutalla (LT1+4-speed)
3. 1972 väriltään Steel Cities Gray, punaisella sisutalla (LS5+4-speed)

Korimallina tietysti Coupe jokaisen auton kohdalla. Yleisesti avonauton hyväksyn vain Solid Axle Vetteissä, Austin Big Healeyssä, ehkä E-type Jaggessa ja ehdottomasti W111 Mersussa.

Toi dark Green on mun mielesta todella hieno, saali vaan, etta suurin osa on menty yli maalaamaan myohemmassa vaiheessa muilla vareilla. Todella maukas toi sun Top3!!! :cool: :cool: :cool:

ZL1 10.02.2004 15:36

No nyt puhut :headfones: aan jo muustakin kuin muodoista eli ainoa oikea on ZL-1.

groovyjay 10.02.2004 15:46

Quote:

No nyt puhut :headfones: aan jo muustakin kuin muodoista eli ainoa oikea on ZL-1.

ZL-1 = Super Cool!!! :cool:

http://www.corvettes-musclecars.com/...9ZL1/index.htm

http://www.rogerscorvette.com/spots/feb98/spot.htm

Arto 14.02.2004 12:08

Omaa silmää miellyttää iso takalasi, joten erityisesti '80-82 korinmuodot ja tietty '78-79 kolahtavat. Noissa kolmessa viimeisessä vuodessa on lisäksi sitten parannuksia aerodynamiikan ja painon suhteen, jotka ovat hyvin tervetulleita.

Olen Rikun kanssa samaa mieltä että '82 CE on erityisen hieno, mutta se ei sopisi itselle koska semmoinenhan täytyisi säilyttää alkuperäiskunnossa...

Quote:

Joo, täytyy sanoa että siis ihan objektiivisesti tuo '73 on aika nasta vuosikerta :mrgreen:

ToniH 14.02.2004 12:21

Mä oon täysin 68-72 coupe -linjoilla. Joskus oli 6 vuotta -77 mutta aina haaveilin kromipuskuri-Vettestä ja joskus vielä ostan semmosenkin.

Musta nahkasisusta, musta auto, ZL-1 levikkeet ja konepeitto, sivuputket ja tiukka 427 pikkulohko sopivalla ruiskulla, 17" TT-2:t ja viimeisen päälle alusta ja kunnon pysäyttimet - siinä olis mun auto! Sori orkkismiehet :shock: :wink:

Ei, C4:sta en silti myis pois :D

Arto 14.02.2004 12:28

Quote:

Originally Posted by ToniH
Musta nahkasisusta, musta auto, ZL-1 levikkeet ja konepeitto, sivuputket ja tiukka 427 pikkulohko sopivalla ruiskulla, 17" TT-2:t ja viimeisen päälle alusta ja kunnon pysäyttimet - siinä olis mun auto! Sori orkkismiehet :shock: :wink:

Kuulostaa hyvältä! Ja tietty tuon 427 pitäisi olla alumiinilohko niin johan alkoi lyyti kirjoittamaan! :)

Black on Black annoksella kromia ja alumiinia iskee kyllä meikäläiseenkin (varsinkin groovyn auton luonnossa nähtyä!) vaikka maalasinkin juuri oman menopelin Magnetic Rediksi. Seuraavan kerran vedän mustaksi!

ToniH 14.02.2004 13:11

Noniin, nyt kun katoin tota Groovyn autoa tossa edellisellä sivulla niin aikalailla sama fiilis jota ajattelin mielessäni. Taitaa olla siinäkin TT-2:t? Istuvat kyllä todella nätisti kokiskoppaan!

Arto 14.02.2004 13:14

Quote:

Noniin, nyt kun katoin tota Groovyn autoa tossa edellisellä sivulla niin aikalailla sama fiilis jota ajattelin mielessäni. Taitaa olla siinäkin TT-2:t? Istuvat kyllä todella nätisti kokiskoppaan!

Joo, siinä on TT-2:t, ja vielä aika isot (20"). Kori on muistaakseni orkkis (= ei levikkeitä tms.) mutta juurikaan mikään muu ei ole :mrgreen: Groovy kertonee tarkemmin.

Finnshark 16.02.2004 08:45

Quote:

Tässäpä muutama kuva aika namusta... Sori Toni, tämä on avo... :razz:

TCC 16.02.2004 08:56

Nätti on vaikkakin vanteet ovat Intro Pentiat eikä TT2:set, :razz: tohon pitäs pyrkiä pitkällä tähtäimellä. ilman turvakaarta.

groovyjay 16.02.2004 14:29

Quote:

Mä oon täysin 68-72 coupe -linjoilla. Joskus oli 6 vuotta -77 mutta aina haaveilin kromipuskuri-Vettestä ja joskus vielä ostan semmosenkin.

Ei, C4:sta en silti myis pois :D

Tassa mun kaverin Daven auto:

Auto on 71 coupe, kone on 545ci, kaasarilla tosin, dynottu 690hp/620tq. Colemanin jarrut ym. kivaa. Dave on viela ruori miehia, ajaa stock autoja, joten toi 71, pysyi hanskassa todella hienosti! :cool:

groovyjay 16.02.2004 14:31

Quote:

Joo, vanteet on tosiaan TT II:set, jos asustelisin Jenkeissa, niin vanne valinta ois varmaan ollut joku aivan muu, sen verran paljon niita siella Vetteissa nakee... Taalla ei viela ihan niin paljoa. Ajaton vanne joka tapauksessa. :wink:

groovyjay 16.02.2004 14:32

Quote:

Siina toisen kaverin auto, Chrisin auto oli kylla todella makoisa peli. Voipi olla, etta Chris tulee kertomaan lisaa autostaan ensi kesan Porissa... :wink:

Finnshark 16.02.2004 15:08

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Siina toisen kaverin auto, Chrisin auto oli kylla todella makoisa peli. Voipi olla, etta Chris tulee kertomaan lisaa autostaan ensi kesan Porissa... :wink:

Olisipa mukava saada Chris mukaan meitin touhuja katsomaan... Tuoko auton mukanaan... :dance:

groovyjay 16.02.2004 17:16

Quote:

Olisipa mukava saada Chris mukaan meitin touhuja katsomaan... Tuoko auton mukanaan... :dance:

Ei tuo omaa autoaan valitettavasti, mutta koitan saada jonkun vetten niille jarkattya, ett voi olla vettella mukana touhuissa. :yes:

ToniH 17.02.2004 23:37

Quote:

Joo, ei paha. Ei mua avot haittaa mutta ite ottaisin mukavuus (ja rungon jäykkyys) -syistä aina coupen. Jostais syystä tarkenen avolla Suomessa vain muutaman päivän kesästä ja se on liian vähän enkä myöskään ole semmonen tyyppi joka ajaa avolla heti lumien lähdettyä pipo päässä ja hampaat irvessä :wink: Ja toisaalta coupen lookki on mielestäni aivan lyömätön. Komias peli kaikenkaikkiaan kuitenkin. Niin myös se myöhempi kaverin vempele. :razz:

groovyjay 19.02.2004 15:03

Quote:

Joo, ei paha. Ei mua avot haittaa mutta ite ottaisin mukavuus (ja rungon jäykkyys) -syistä aina coupen. Jostais syystä tarkenen avolla Suomessa vain muutaman päivän kesästä ja se on liian vähän enkä myöskään ole semmonen tyyppi joka ajaa avolla heti lumien lähdettyä pipo päässä ja hampaat irvessä :wink: Ja toisaalta coupen lookki on mielestäni aivan lyömätön.

Olen taysin samaa mielta! :yes:

KiRu 19.02.2004 15:30

Pakko varmaan pistää oma kommentti väliin ku ei niitä avoja tunnu kukaan haluavan :shock:
Mä oon taas avojen kannalla, musta siinä on vaan kertakaikkiaan fiilis parempi :cool: Ja tollainen harrastepeli on oikeesti niin turha peli :peace: et se voi olla avokin, maksimoi sitten turhuuden :D
Ehkä siksi mulla on aina ollut ykkösvalinta riepukatto... (kolmas jo menossa)
Allekirjoitan kyllä sen että avot on fletkumpia, mut mulla tulee vastaan kyllä kuljettajan ominaisuudet ennen ku avon rungon taipumisen (mutkassa) aiheuttamat pyöräkulmien muutoksien ongelmat :shock:
Joo ja hiuksetki menee sekaisin ennen sitä :rolleyes2:

Ja hei, avossakin on lämppäri.. ja totta kyllä, melkein aina tulee sitä kesäillallakin pidettyä päällä, mut tyyli ennenkaikkea :D ja mulla on vielä ilmastointikin, ei oo kyllä vielä tullu niin kuumaa että katon alaslasku ei olis riittäny. Kovakattokin kyllä olis jos haluis coupe fiiliksiä lähentyä, mut en oo, enkä näillänäkymin tuu sitä näpräämään päälle koskaan (on kyllä mulle turha kapistus, vie vain tilaa tallista, mut älä kysy -- en myy)
Huoh.. tässä se taas nähdään onneks noi autot on differoituja, jokaiselle jotakin..

TCC 19.02.2004 15:37

Jep mä oon KiRun kanssa samoilla linjoilla, siksi valitsin aikoinaan avon (toinen menossa).

groovyjay 19.02.2004 15:37

Quote:

Originally Posted by KiRu
Pakko varmaan pistää oma kommentti väliin ku ei niitä avoja tunnu kukaan haluavan :shock:
Mä oon taas avojen kannalla, musta siinä on vaan kertakaikkiaan fiilis parempi :cool: Ja tollainen harrastepeli on oikeesti niin turha peli :peace: et se voi olla avokin, maksimoi sitten turhuuden :D
Ehkä siksi mulla on aina ollut ykkösvalinta riepukatto... (kolmas jo menossa)
Allekirjoitan kyllä sen että avot on fletkumpia, mut mulla tulee vastaan kyllä kuljettajan ominaisuudet ennen ku avon rungon taipumisen (mutkassa) aiheuttamat pyöräkulmien muutoksien ongelmat :shock:
Joo ja hiuksetki menee sekaisin ennen sitä :rolleyes2:

Ja hei, avossakin on lämppäri.. ja totta kyllä, melkein aina tulee sitä kesäillallakin pidettyä päällä, mut tyyli ennenkaikkea :D ja mulla on vielä ilmastointikin, ei oo kyllä vielä tullu niin kuumaa että katon alaslasku ei olis riittäny. Kovakattokin kyllä olis jos haluis coupe fiiliksiä lähentyä, mut en oo, enkä näillänäkymin tuu sitä näpräämään päälle koskaan (on kyllä mulle turha kapistus, vie vain tilaa tallista, mut älä kysy -- en myy)
Huoh.. tässä se taas nähdään onneks noi autot on differoituja, jokaiselle jotakin..

Hyvia pointteja kaikki, osa tykkaa aidista, osa tyttaresta ja jotkut hullut viela isistakin :mrgreen: Kaveri etsii parhaillaan 74-75 avoa, pitaa nayttaa sille taa topic, niin nakee hyvat ja huonot puolet :yes:

T72 19.02.2004 15:58

Quote:

Kovakattokin kyllä olis jos haluis coupe fiiliksiä lähentyä, mut en oo, enkä näillänäkymin tuu sitä näpräämään päälle koskaan (on kyllä mulle turha kapistus, vie vain tilaa tallista, mut älä kysy -- en myy)

Näinhän se on, kukin löytää suosikkinsa. Musta noi avot on sen hardtop-katon kanssa aika makeita :cool: Jos C3:sta olisi tehty kiinteällä kovalla katolla niin mulla olisi semmoinen!

nimim: en koskaan irroita targapaloja...

groovyjay 19.02.2004 19:18

Tassa ois aika hieno 72 coupe espanjassa myynnissa!!!

Kiinnostaisko?

Arto 19.02.2004 19:19

Quote:

Kiinnostaisko?

You bet! Mikä hinta? Pistä linkki :poke:

groovyjay 19.02.2004 19:20

Quote:

Originally Posted by Arto
Quote:

Kiinnostaisko?

You bet! Mikä hinta? Pistä linkki :poke:

http://www.americanclassics.es/

T72 19.02.2004 19:54

Ihan siistin näköinen peli. Kivat noi uloimmat takavalot, suoraan scaniasta :mrhappy:

groovyjay 19.02.2004 19:55

Quote:

Originally Posted by T72
Ihan siistin näköinen peli. Kivat noi uloimmat takavalot, suoraan scaniasta :mrhappy:

Taalla ne on laki pakotteiset, niin varmaan myos Espanjassa, hirvean nakoiset on kylla! Biltema tuli heti mieleen noista! :mrgreen:

KTM 19.02.2004 21:43

Quote:

Quote:

Originally Posted by T72

Taalla ne on laki pakotteiset, niin varmaan myos Espanjassa, hirvean nakoiset on kylla! Biltema tuli heti mieleen noista! :mrgreen:

No mutta ettekö tunne valoja :?: Nehän on aitoa GM-kamaa

Vastaus Opel Manta A, eli ensimmäisen kopan Manta.

T72 19.02.2004 22:09

Quote:

Originally Posted by KTM

Damn... niinpä onkin :oops:

Finnshark 20.02.2004 08:07

Nuo A-mantan valot on tosi hauska pisteosa... Onneksi täällä meillä ei tarvitse tuollaisia käyttää... Ainakaan vielä... :roll:

Finnshark 20.02.2004 09:18

Harmi etteivät kerro hintaa tuolle -72:lle... Tästä kuitenkin pyydetään 500k€!!! Onkohan pilkkuvirhe... Kyljissä kyllä on fuelie laput, mutta koneessa näyttäisi minun silmään olevan kaasari. Ja miksi laturi on ilmastoinnin kompuran paikalla??? :shock: Osaako joku suomentaa tuon espanjan kielisen tekstin? Jos oikein ymmärrän niin auto on vuoden -63 proto numero 23, olenko oikeassa? Ja autolle olisi myös Noland Adamsin aitous todistus? Ehkä hintakin tulee siitä. KTM, onko lisätietoja??? :nervious:

KTM 20.02.2004 10:44

Google käännös:

Motor: V8,327CID,4BBL,300HP V8,327 CID, 4bbl, 300hp Change: Manual 4velocidades Options: Electricos crystals, attended Direction, Rims Knock Off, Extras: Prototipo#23 of GM for the Hall London of unicos 1962.DocumentadoElementos of preserie.Autentificado by Noland Adams, guru of the Corvettes. State: #1 total Restoration Magnifico been general, Matching numbers, Very well of chromium platings and interiores.Ganador of aids in England. Price: 500000,00 Euros Situation: Available Observations: Unico in the World

Vähän sekalainen, mutta tuossa mainitaan auton olevan L75.

Ja sitten alkaa pilkunsiirtely:
-laturi on just oikeessa paikassa Mid Year autolle, ilman A/C:tä
-ilmanputsari, venakopat ja imusarja ovat 340hp kamaa
-ratti hopeanvärinen?
-Fuelie merkit?
-protoissa yleensä kaksisakaraiset K/O-vanteet tai pölykapselit

No nämä ovat tuotantoautofaktoja, mutta vaikuttaa näillä tiedoilla vähän espamjalaiselta mañana hommalta.

Finnshark 20.02.2004 11:07

Quote:

Originally Posted by KTM

Pilkunsiirtelyhän on kivaa näissä hommissa... :weee:

Ok, laturi on siis toisella puolella konehuonetta ilman A/C:tä olevissa C2:ssa kuin C3:ssa. Uusi pilkunviilausfakta minulle! :razz:

KiRu 20.02.2004 11:34

ahhh.. lisää pilkun nuss.. eiku viilausta (isona haluan joko katsastusmieheksi tai NCRS tuomariksi): eikös blokin väri oo liian punainen :twisted: ja ai ai millä noit venttiilikopat on kiinni -- ei mee läpi mun "museokatsastuksesta" Nolan Adams vapise... :D eei! ei kelpaa selitykset "protosta" kyllä pisteosat täytyy olla kohdallaan..

Anonymous 20.02.2004 11:37

toi epsanjalainen -72 on aika härskin näköinen.
kumma juttu muuten ettei vuoden 69 jälkeen saannut moneen vuoteen vetteä mustana.

Sitten joskus kun maalautan omani uudelleen oranssinpunaiseksi niin ajan kyllä yhden kesän mattamustana, niin on sekin sitten koettu

Tomppa

groovyjay 20.02.2004 15:46

Quote:

Originally Posted by KTM
No mutta ettekö tunne valoja :?: Nehän on aitoa GM-kamaa

No P*keles, niinpa onkin! Oishan toi pitanyt tietaa, kaverin kanssa 16 kesaisena tuli sellaisen kanssa touhuttua ihan riittamiin! :tetter:

groovyjay 20.02.2004 15:47

Quote:

Nuo A-mantan valot on tosi hauska pisteosa... Onneksi täällä meillä ei tarvitse tuollaisia käyttää... Ainakaan vielä... :roll:

Joo ei nuolaista ennen kuin tipahtaa, taalla nakee jos jonkin moista E--leimattua lampun linssia amerikan autoissa, toivottavasti ei tuu Suomeen yhta pahana! :cry:

groovyjay 20.02.2004 15:50

Quote:

Originally Posted by KTM
Google käännös:

Motor: V8,327CID,4BBL,300HP V8,327 CID, 4bbl, 300hp Change: Manual 4velocidades Options: Electricos crystals, attended Direction, Rims Knock Off, Extras: Prototipo#23 of GM for the Hall London of unicos 1962.DocumentadoElementos of preserie.Autentificado by Noland Adams, guru of the Corvettes. State: #1 total Restoration Magnifico been general, Matching numbers, Very well of chromium platings and interiores.Ganador of aids in England. Price: 500000,00 Euros Situation: Available Observations: Unico in the World

Vähän sekalainen, mutta tuossa mainitaan auton olevan L75.

-ilmanputsari, venakopat ja imusarja ovat 340hp kamaa
-ratti hopeanvärinen?
-Fuelie merkit?
-protoissa yleensä kaksisakaraiset K/O-vanteet tai pölykapselit

No nämä ovat tuotantoautofaktoja, mutta vaikuttaa näillä tiedoilla vähän espamjalaiselta mañana hommalta.

Mutta... voisko olla mahdollista, etta auto vois olla jonkun asteinen proto-harvinaisuus, vaikkakin hyvin epatodennakoista ois? :wink:

groovyjay 20.02.2004 15:51

Quote:

ahhh.. lisää pilkun nuss.. eiku viilausta (isona haluan joko katsastusmieheksi tai NCRS tuomariksi): eikös blokin väri oo liian punainen :twisted: ja ai ai millä noit venttiilikopat on kiinni -- ei mee läpi mun "museokatsastuksesta" Nolan Adams vapise... :D eei! ei kelpaa selitykset "protosta" kyllä pisteosat täytyy olla kohdallaan..

Mita luulet meniskohan mun 79 lapi :mrgreen: Se on aivan alkuperainen, renkaissa on viela ilmaa vuodelta 78 :peace:

All times are GMT +3. The time now is 10:40.