![]() |
Street slide
Lueskelin juuri overdriveä. En tiedä tarkkaan miten viime vuosina on toimittu, mut ilmeisesti tänä vuonna on systeemi muuttunut.
Eli ne jotka haluaa ajaa Street slidessä on oltava paikalla viimeistään ennen klo 10.30. Mukaan otettavat autot katsastetaan ennen tätä ajankohtaa ja myöhemmin tulleita ei enää katsasteta ja näinollen eivät pääse mukaan. Siis kukonlaulun aikaan paikalle. |
niin olikos tämä se hyvinkään tapahtuma ja mikäs oli päivämäärä???
|
Quote:
17.6.? Ja Hyvinkäällä. Turusta kantautuneiden huhujen mukaan Concours tapahtuma olisi vasta saman viikon sunnuntaina, joten kerkiäis molempiin... :cool: |
![]() |
Quote:
|
ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:batman: :rambo: :rambo: :rambo: :rambo: :rambo:
|
Quote:
|
Suurin syy alun venymiseen on kai ollut juuri se katsastus. Nyt ainakin tuntui olevan tosi jyrkkä kanta aikataulun suhteen.
Jospa nyt sitten tällä kertaa peli lähtee käyntiin todellakin klo 11.00. Kahtena vuonna ollaan oltu odottelemassa ja ihmettelemässä mikä maksaa. |
Quote:
Mihin aikaan lähdetään letkassa liikkeelle?????????:confused: Oisko Keimolan Neste hyvä starttipaikka????? |
Miten olis jos ruettas kerääntymään klo 9.00 Keimolaan. Siitä vois nostaa kytkimen (siis ne joilla sellainen on, muut laittaa D:n päälle) vaikka kymmentä yli. Silloin oltais Hyvinkäällä vähän ennen kymmentä.
|
Quote:
Paikalla:salut: |
Mä lähtisin varmaan vähän aikasemmin...mulle kävis vaikka 8.00 keimolassa...tosin ei mun takia muiden tarvii noin aikasin herätä...mun on vaan pakko olla ajoissa jotta voin haastaa Paakarin heti kättelyssä:rambo: :rambo:
Tuolla näyttäis klo 10.00 jo päättyvän katsastus!: http://www.nncgarage.com/ |
Quote:
8.00 sopii mulle hyvin. :p |
Quote:
Niinpä näkyy. Näin siinä taas kävi kun luottaa pelkkiin huhupuheisiin. Keimolassa siis klo 8.00. Siihen se 10min myöhästyjien odotus ja vroooom. |
Viimevuotista menoa tunnelman nostamiseksi - ainakin WBBC on napattu kuviin:
http://racemovie.mine.nu/movies/turbofriik/nccstreetslide_2005.wmv |
Enpäs tuota aikaisemmin ollutkaan nähnyt.
Vähän heikko esitys. Tuon jälkeen olen virittänyt konetta ja ostanut kengät, joten vapise ZZ540 |
toivottavasti tämä keli jaksaa vielä ainakin ens viikonlopun ajan! :cool:
|
Quote:
|
Hyvä pätkä, myös itselle täysin uus tuttavuus. Paljon oli vettejä saatu nauhalle, taisivat kaikki olla niin hitaita, että oli helppo kuvata...
:drunken: |
Quote:
Paitsi yks valkoinen avo '74 ,jonka perässä kameramies ei meinannut pysyä... Oiskohan auto ollu turuust, kertoisko Paakari tarkemmin miten voi olla niin että kameramies joko mieluummin kuvaa Volvoa kuin vetteä, tai sitten ei pysy Corvetten perässä kameroineen... ;) |
ZZ: "Kai ne on "billet" erikoiskevennetyt mallit ne sun uudet kengät"
Ei kun ihan tavalliset purjehduskengät jalkoihin. Viimekesänä ajoin paljain jaloin. Rivakka kytkimen polkeminen oli vähän hankalaa. Se vähän haittasi lähtöä, mutta ei paljoa. Konetta olen viilannut säätämällä sytytyksen ja uusimalla tulpat sekä ilmanputsarin vaihtanut parempaan. |
Quote:
|
Quote:
Tais olla paskanen ja kovaääninen(kuski meinaan), ettei viittinyt filmailla nuorisolle huonoa mallia. Mutta nyt soi sulosoinnut ja hampaat? loistaa, pitäis kohta olla valmiina jos ei nyt ihan teurastukseen, niin ainaskin päänahkojen keruuseen;) |
Ugh!
Kiihdytysvastaava täällä huutelee! Tuon mukanani ET Streetit asennettuna C4 -85:n vanteille ja halukkaat saa lainailla! Juza |
Quote:
|
Quote:
Ihan hyvä pätkä , mutta....sanokaa mulla , mitä varten näihin kaikkiin homemade videoihin pitää laittaa jotain vit*n hevirynkytystä taustalle !!! Jos mä haluun kuunnella musaa , niin mä avaan radion.Moottorin äänet ne tollasessa videossa kiinnostaa...no joo , off topic. |
Nähtävästi siksi kun noissa homepocketcheapandfun kameroissa toi äänenlaatu on niin hanurista että filmillä kuuluu vaan kuvaajan huohotus ja purkan jauhanta... :)
|
Quote:
Ollos huoleti...karvaturri on vielä pukeilla! Annetaan muidenkin juhlia välillä... ;) |
Joku sais lainata multa semmoset 4 sekunttia, ei kehtaa tulla neppaamaan 16 sekkasii aikoja...
Vois toki rasvata renkaat ja sen jälkeen selitellä essolla kun on niin himmeesti tehoo et ei tuolla lentokenttä radalla saa mitään pitoja. |
Moottorigurut huomio!
Olisiko ajatusta ottaa ajoituslamppu mukaan ja säätää sytytysennakko muutaman asteen aikaisemmalle varttimailivedon ajaksi. Saisiko sillä kymmenyksen tai kaksi ajasta pois. Vai tykkääkö kone huonoa? Kaasu pohjassa ajettaessahan alipainesäädin ei kuitenkaan ole ennakkoa nostamassa. Toinen viritys minkä ajattelin paikanpäällä tehdä on että lasken takarenkaiden painetta hieman. Parantaakohan se yhtään bfg radial t/a 235 -renkaiden surkeaa pitoa. Nämä temput ovatkin mun ainoa toivonkipinä voittaa ZZ ja Paakari |
Quote:
Ilman muuta parantaa kun lasket paineita koita about 1.8 |
Quote:
Mites liima? Onko doping listalla? |
Toisaalta jos ennakkoa on aste pari liikaa niin saattaa jopa teho laskea + nakutusrajaa on turha hakea...sitä kun ei välttämättä kuule kabiiniin...
10 sekuntia voimakasta nakutusta ja kone on valmis...#-o Itsekkin olisin tullut paikalle mutta samana päivänä on häät, tuparit ja 40V juhlat:o No käyttövessa tuli jo Lappeenrannassa testattua...12.40s oli ihan tyydyttävä :cool: |
Jep.
kokeillaan. Mulla on open chamber kannet. Mitä niillä palotilojen muodolla on tässätapauksessa merkitystä? |
Quote:
|
Quote:
|
![]() |
Quote:
Älä vielä luovuta. Miksi laitoit isolohkon, jos sillä ei kerran pärjää ilman vippaskonsteja? Jalka polvea myöten vaan konehuoneeseen ja vaihteella säädät vauhtia, kyllä se siitä. Ja sääli on sairautta:p |
Quote:
Mites nopeus? |
Quote:
249kmh |
Jos tarvetta paineilmalle tai valovirta sähkölle niin niitä löytyy mun huoltoautosta. Ja jotain perustyökalujakin on matkassa...
|
Quote:
Sittenhän meitä on kaksi.. Vielä, kun saisi tuon varttimailin samaksi.. :D |
Mikä Street Sliden Corvette Clubi jäsenhinta taas olikaan?
|
15¤
|
Onko kukaan lähdössä Hyvinkäälle Porin suunnasta tai jostain matkan varrelta, esim. Forssasta ? Onhan matkaa sentään parisataa kilsaa, pitkä matka vetää pulkkaa yksinään... :p
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:36. |