![]() |
O: 275x40x17 renkaat
Alkaa olla takarenkaat vähitellen entiset renkaat...
Kattelin, että rengas-online.com:ssa olisi halpoja gummeja paheksuntaa herättävällä tavalla tehtävään auton siirtelyyn. Halvimman rengasparin saa samaan hintaan kuin Jyväskylästä yhden renkaan. Ongelmana on se, etten omista luottokorttia enkä haluaisi ottaa moista parin gummin takia. Olisko jollakulla intoa auttaa pulassa? Maksaisin tilille (etukäteen) renkaat ja luottokortillinen laupias samarialainen saisi odottaa rahojen saapumiseen asti, ennenkuin tarvitsee edes tilata. |
Quote:
Sähän voit maksaa sen myös suoraan rengas-onlinen tilille. :p |
Quote:
Oho :o Lueskelin sivuja ja siellä puhuttiin, että tarvitsevat luottokortin tiedot. Heitin pyyhkeen kehään samantien :D Spänk juu veri meni! Eikun takaisin kauppaan. |
Tyhmä kyssäri: Tarvitseeko tuota IBAN numerosarjaa laittaa johonkin näkyville vai onnistuuko suoraan tuolla 'kotimaisella' tilinumerolla? Fiddukumäoonneitsyt näissä nettiostoksissa :(
|
Ääh, antaa olla. Olen tänään menossa muutenkin pankkiin, niin saa pankin täti avittaa tuossa maksussa. Tilaus on jätetty! Otin halvimmat Maxxis-merkkiset rinkulat, niin ei tule suru puseroon, kun kulahtavat kuitenkin sakkokuntoon alle kuukaudessa :rolleyes:
Nimim. 'sydän vuotaisi verta kärytellä 750 euron misukoita ihan huvikseen' |
Quote:
Ei sitä IBAN nro sarjaa tarvinnut mihinkään lykkiä. Sehän oli sama tilinumero kuin 'kotimainen' vastine, kun oikein tarkkaan numeroita tavasi. ](*,) Mutta nyt on gummit maksettu, odottelu toimituksen suhteen alkaa. |
Quote:
No niin, ensi viikolla pääsee vaihtamaan uudet gummit alle. Mitenkäs tuo toimitus kotiovelle, kun olen itse tuolloin fyysisesti Helsingissä eikä emäntäkään ole paikalla? |
Quote:
Mun mielestä ne soittaa sieltä etukäteen. Jos on OK paikka niin jättävät vaikka oven taakse (se on sitten eri juttu viekö ne joku sieltä) |
Quote:
|
Quote:
Okei, Lähipostiin ei ole kuin pikkaisen reilu varttimaili. No problemo. Pääasia, ettei jää siivoojan tielle käytävään (asustelen kerrostalossa). |
Quote:
|
Quote:
Voi kun menisikin... mutta ei tällä rytöläjällä [-X |
Jees, renkaat olivat toimituksessa 13. päivä, kuten ennakkoon lupailivatkin. Kävin tänään postista hakemassa ja mahtuivat ihan heittämällä Veten kyytiin ;) Huomenna täytynee käydä pyöräyttelemässä viimeiset kuminriekaleet vanhoista pois ja uutta alle... Saapi sitten nähdä, kuinka tuo rytöläjä jaksaa uusilla gummeilla piirtää katutaidetta.
|
1 Attachment(s)
Ja www.rengas-online.com kiittää, jos uudet renkaat saavat samanlaista käsittelyä...
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:40. |