![]() |
C6 thuuuning
![]() ![]() :D |
Onhan toi futuristinen mut kyl mä siltikin jättäisin noi väliin ja antasin olla orkkiksena. Menee liian import-henkiseks mun silmään..
|
:pukel: :pukel: :pukel: :pukel: :pukel: :pukel: :pukel: :pukel: :pukel: :pukel: [-( [-( [-(
Original rules. |
Liian pienet pakoputken päät..
|
Toihan on kun eilinen Pimp my ride nissan:p
|
Hitot, original sucks... Mun mielestä toi on ihan jees, takasiipi vähän liikaa mutta muuten :cool: .
|
Quote:
Nyt on kaveri vaan periaatteesta vastaan. |
Quote:
Enkä :p ! |
Quote:
|
Orkkiskin on toki harvinainen ilmestys Suomessa, mutta kaikkialla nähty (lamput, muodot jne). Import-henkisenäkin se on mielestäni parempi, sorry. Takasiipi on liikaa.
|
Vanteet on passelit, bodykitti on kummastus :-k
|
No vähän kummallista on se, että sivuhelma on lisätty vain kuskin puolelle...
|
Äääh, pikku juttu. Autonhan näkee vain yhdeltä puolelta kerrallaan.
|
Toi taka siipi vois olla vähän matalampi ja myötäillä auton muotaja niin ois aikas paljon parempi...Tota bodykittiä nyt en välttämättä kaipais....
|
Orginaalin ottaisin mielummin:cool:
|
The Fast And The Furious.. :D
|
Siinä olis ruotsin pojilla komea C6 myynnissä :cool::cool: http://www.blocket.se/vi/8476586.htm?ca=5_s
|
Quote:
Toi on oikeella tavalla tuunattu. Orkkis ulkoa päin ja voimaa riittävästi. |
2 Attachment(s)
Miten olis tällänen Amerikan ihmemaasta?
|
alavääntö luultavasti kohdallaan!!
|
Quote:
Kiva kiva! :cool: |
Quote:
Ei satu olemaan kuvaa "pelti" kiinni? |
Quote:
Kuva on Rodeo Driven Father's Dayn Car Shousta niin ei saanu oikeen kuvattua miten halusi:( Ko. päivänä näkyi muitakin aika :cool: autoja.. Muistaakseni jossakin alan lehdessä oli tuon auton kuvat pelti kiinni, eli mä voin postittaa sen tänne erittäin huonona kamera skannauksena jos ko. lehti löytyy. En ole ihan 100% varma onko mulla semmosta edes olemassa..haaveilua?..:cool: |
1 Attachment(s)
..
|
Quote:
No siinähän sekin tuli. Taitaa olla jotain kone muovin istuvuus onkelmia:D |
Tee itte paremmin! ;)
|
| All times are GMT +3. The time now is 02:18. |