![]() |
Aluminum Control Arms
Onkohan nää jo ollu esillä.. aika naminamia jokatapauksessa :cool:
![]() http://www.speeddirect.com/index.aspx?nodeID=130 |
Quote:
Tajuttoman hienot!!! |
Olikos se niin, että nämä olivat valuosia ja C4:n tukivarret on takokamaa? :confused:
|
Quote:
Jep, noi on ainakin valetut, ja Speeddirectin sivuilla on pitkät selitykset miten valettu on lähes yhtä hyvä kuin taottu... Mikä totuus sitten lieneekään :confused: |
Ai vitsi, noi ois hienot! Just äskön hiplailin alkuperäisiä ja voivottelin niitten painoa, ja sitä että jokaisesta neljästä tukivarresta on pallonivelten kumi rikki... Eli pallot vaihtoon joka nurkasta vaikka eivät väljiä vielä olekaan... :-({|=
|
Quote:
Älä niitä alumiinisia harkitse! Eihän ne kestä suomen suolatuilla teillä yhtä talvea kauempaa... Tässä kivuton ratkaisu: http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=3545 |
Quote:
Toi olis kyllä aika kivuton ratkaisu ja halvempikin kuin nuo alumiiniset... Mä vielä mietiskelen yön yli kuitenkin... Jos noi alut ostais ni pitäis varmaan sitte jättää auto kesäautoksi ettei tukivarret saisi hapettumaa pintaan! ;) |
Laitat reippaasti vahaa aluvarsiin niin eivät tykkää kyttyrää talvesta.
Ei sulla kyllä varmaan oo tosin talvirenkaitakaan. Toivottavasti jollain tällä palstalla on sellaset myynnissä;) |
Quote:
Noita mäkin kattelin Vette Feveristä...Täytyy pistää harkintaan. Toi bling, bling malli ei vaan istu mun silmään... |
Tuota laiskalta sellainen kysymys että saako noita vastaavia myös alatukivarsina??
|
Quote:
Onhan noi BF:t M+S merkityt, eli ei muuta kuin lumikinoksiin kaahailemaan... :rolleyes: |
Quote:
"Lower control arms are soon to follow" Tarkempaa aikataulua ei kerrota :-k |
Quote:
Sain "testituloksista" sen verran tietoa, että syyskuussa tulee markkinoille... |
No tietää ainakin mitä pitää hankkia/vaihtaa ens talvena ;)
HYVÄ HYVÄ!!! |
Quote:
|
Quote:
Postailaan, jos rahti näyttää kalliilta niin mulla on siihen ratkaisu... |
Joko on hinnat tiedossa ja saatavuus?? Voisin ottaa itselleni täyden setin eteen...
Vois ajella kyseisellä setillä vuoden pari kunnes saadaan tuo "Pappamallin" etupään päivitys, lopulliseen kuosiin. |
Mä voisin olla mukana :rolleyes:
|
Kyselin kiskasta noita alatukivarsia...tulevat myyntiin vasta jossain vaiheessa 2007. :(
Hitto olis ollu kiva kokeilla noita, hammastangolla kun ongelma on just noi alatukivarret, oikeilla säädöillä ottaa kiinni raidetankoihin noi alatukivarret...ei hyvä :mad: harmittaa ajella kompromissi säädöillä...No eiköhän tuohon joku ratkaisu löydy ens talvena... |
Nyt olis noi ylätukivarret -10% off marraskuun loppuun asti. Hitto kun ei olis just nyt megana laskuja pinossa... http://www.speeddirect.com/index.aspx?nodeID=130
|
Quote:
Unohda velvollisuudet ja osta mielummin alumiini tukivarret, että päästään me muut sitten tallimiitissä niitä kuolaamaan! :cool: |
Quote:
|
Hienoja ne on ja noilla pidemmillä pallonivelillä saa vähän puuhasteltua camberin kanssa...
![]() ![]() ![]() |
| All times are GMT +3. The time now is 09:40. |