![]() |
Pikku hiljaa
alkaa sisusta olemaan siinä mallissa että kehtaa ottaa auton tallista ulos. Tänään kävin IVVN:ltä hakemassa penkit kotiin ja voi että kun ne on syötävän hyvän näköiset.
Kuvia en nyt ihan kiusallanikaan laita. Itse asiassa taidan ottaa yöksi viereen ne penkit, on ne niin ihanat. |
Kyllä mä vielä saumasukat ymmärrän, mutta että auton penkit....:-k
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fetissi |
Vaihtoehdon puutuessa siis joudun tyytymään penkkeihin:rolleyes:
|
laita ny kuvia , niin raati voi sit todeta , että kannaattaako niitä yöksi viereen ottaa....tai anna ne mulle ! Saat pitää ne mun vanhat penkit , jooko?
|
Quote:
No oon nähny kyllä sulla hyvännäköset penkinpäälisetkin....;) |
Quote:
ei osaa :rolleyes: , joudut tulee kattomaan |
Quote:
no joo, mutta täälänen kokonainen penkki tai siis kaksi on vaan niin paljon helpompi saada sänkyyn mukaan :-k |
[quote=MrT]no joo, mutta täälänen kokonainen penkki tai siis kaksi on vaan niin paljon helpompi saada sänkyyn mukaan :-k[/QUOT
Byä hähähää.... |
Misshähs ne kuvat viipyy? :-k
|
no jos tänään sais sit noistakin pari foto laitettua
|
Quote:
Kuules nyt,ei mitään jossittelua vaan kuvat kehiin niikuin olis jo! |
Quote:
Kuulemman mukaan keskiuudeltamaalta on lähdössä ryhmä talikoiden ja soihtujen kanssa hakemaan kuva todisteita! ;) |
Quote:
Ja Helsingin kantakaupungista kans...:mad: |
Quote:
|
Quote:
Terve tulemast, lehmille pitääkin nostella heiníä ja olis tossa muutama noitakin rovion sytyttämistä oottamassa |
Hui hirvitys. Pari päivää pois sharkista ja heti täällä on lynkkausmeininki;)
|
Mites ne kuvat;)
|
tolla alter egolla sama ongelma kuin minullakin
|
Quote:
sen verran hurjaa väkeä nyt tossa selän takan heilumassa soihtujen kanssa jä tökkien talikoilla että pakko laittaa kuvia, mutta ei tän viestin yhteyteen, kurkatkaa lukijain ajokit osiosta sikäli kun kiinnostaa |
Uusi vs. vanha:
![]() Kumpi on kumpi? :confused: |
Quote:
No nyt heitit pahan... No mutta oikeen puolimmainen näyttää paremmalta, kun ei kerro, mistä suunnasta katselee:rolleyes: |
Kauniisti kiiltelee! :cool:
|
no nyt on kumpikin penkki paikallaan ja vielä kiinnitettyinäkin, jos sille kartturin jakkarallekin joskus vielä olis käyttöä.
No tänään tulikin sitten uusittua puolikkaiden valojen piuha kun oli kärähtäny ihan karrelle vihtokytkimeltä lampuille päin. Mutta ihmettely jatkuu nyt sitten lämpömittarin kanssa, se kun pomsahtaa humpsis tahtia aina 240 asti ja suunnilleen yhtä nopeasti takas 180-190 sektoriin. Pumppu kyl pumppaa ja termari aukee, on tarkistettu, vedestäkään ei ole pulaa. No kuitenkin kun se viisari sieltä 240:stä tippu pika vauhtia 180:neen niin kun otin ylä letkusta kiinni niin ei se ainakaa yhtään polttanu, mukavan lämmin ennemminkin oli. Huomena jos sit testais toista anturia ja jotain aftermarket mittaria. |
syksy kun lähestyy ja räntäsateita odotellessa on kai syytä jo laitella katto paikoilleen, kohta tulee raporttia jos siinä onnistuin jossain järkevässä ajassa, ehkä, todellakin ehkä kuvien kera
|
:cool:
|
hermothan tossa asentelu puuhassa menee :evil: , edellisen rätin kun otti pois edellinen omistaja joskun 10v sitten niin ei päässy irrottelu vaiheessa katteleen kuin se uus pitäis siihen opikein tintata kiinni :confused:
|
| All times are GMT +3. The time now is 12:33. |