![]() |
M-A-T-A-L-A
![]() ![]() ![]() ![]() |
Tuolla ei kovin korkeita hidastetöyssyjä ylitetä... Eikä saa kyllä olla kovin syviä uriakaan... Mutta tuskinpa tuo tavallista tietä tulee edes näkemään!
|
Re: M-A-T-A-L-A
Toi on TOSI HARSKI! Kavis mulle hienosti! :cool:
|
Tämä oli myytävänä Wheelsissä vuonna 2001. Taisi olla hinta n. 800k SEK. Mainoslause oli jotai "Tosimiehen ´58 Vette" linjalla.
|
Quote:
800SEK!!!??? Harski on siis hintakin! :shock: |
Tata epailtiin kai jossain vaiheessa Ruotsin kalleimmaksi, 795K SEK
http://www.vetteforum.org/showthread...;threadid=1239 |
Tosta oli pieni kuva jossain vanhemmassa V8:ssa, kiihdytteli jonku pick-upin kanssa :!:
On härski laite :cool: |
sopivan litteeeeeeeeeeee :joy:
|
Quote:
VÄÄRIN!! Olen nähnyt kyseisen vanhan Stockholm Openin voittaja auton useita kertoja liikenteessä yleisillä teillä milloin laittomissa katukisoissa, milloin kokoontumisissa, viimeksi viimekesänä... ja hyvin sysää. Kiva amme, kahvat on mutta ei ovia... |
Quote:
Onneksi olin väärässä! Tällaisia laitoksia on mukava nähdä liikenteessäkin! :cool: |
Quote:
Sun pitais duunata Hot Rodding Ruotsissa aiheiset sivut meita muita varten! aika hyva detaljee toi oven kahvat muttei ovia! :wink: |
[
Sun pitais duunata Hot Rodding Ruotsissa aiheiset sivut meita muita varten! aika hyva detaljee toi oven kahvat muttei ovia! :wink:[/quote] Kuvia ja videoita löytyy vuosien varrelta paljon, mutta taitoa ja aikaa huomattavasti vähemmän.... :D |
Quote:
Kuvia ja videoita löytyy vuosien varrelta paljon, mutta taitoa ja aikaa huomattavasti vähemmän.... :D[/quote] :mrgreen: niin se on monella muullakin! Kuvien ja viedoiden ja serveri tilan kanssa voin kylla auttaa! Ois hienoa lukea/katsella juttuja noista naapureiden touhuista, tahan astiset kokemukset on vain olleet huhupuheita! :wink: |
| All times are GMT +3. The time now is 06:24. |