![]() |
Liityn jäseneksi CCoF ja EN halua mitään korttia!
Älkää nyt pkele takertuko jonkun muovilätkän tulemiseen tai tulematta jättämiseen. Ihan toisarvoinen seikka! Mitään kortteja ei voi teettää edes pienissä erissä,muuten maksavat ihan kohtuuttomasti. Ja ihan samat edut saa varmasti ilmankin sitä.
Jäi niin hyvä fiilis kerhon aktiiveistä kuopion shown jälkeen että aion liittyä kerhoon ja vakavasti toivoisin JÄSENMAKSUN KOROTUSTA. Hieman lisää budjettia niin saadaan hyvistä jutuista vieläkin hauskempia. |
Tervetuloa joukkoon.
Niinkun sä joskus nyt poissa olisit ollutkaan. :p |
Tulikos tänä vuonna jäsenmaksun korotus? Milloinkas jäsenmaksu pitää maksaa ja mihin? Olenko vielä jäsen vaikka en tänä vuonna olekaan maksanut jäsenmaksua, kun en tiedä mihin ja miten se maksetaan:confused:
Jäsenkorttihan miulla jo on ja lompakko niin täynnä kaikenmaailman alennuskortteja, että jos yhtään korttia enää joutuu sinne laittamaan ni pitää ostaa uus lompakko. |
Mä oon kanssa mukana ( korotetulla vuosimaksulla )
|
Korotuksessa mukana
|
Mites toi liittyminen ja maksaminen pitää tehdä?
|
Quote:
CCoF:n (Corvette Club of Finland) sivuilta liittymiskaavake löytyy: http://www.corvettefinland.com/ccof/liity/index.html Sitten vaan odottelemaan, että jäsenmaksu kopsahtaa postiluukusta. Eikä kannata pidätellä henkeä odottaessa ;) |
Jäsenmaksu vahvistetaan tässä alkuvuodesta, vuosikokous tulee olemaan helmikuussa. Kyllä ne laput aikanaan kolahtaa postilaatikkoon ;)
|
Quote:
Mulle tuli sähköpostiin jo joulukuussa ja ehdin sen maksamaankin jo :confused: |
Ja mulle puoleeen hintaan!!!!!!!
|
Quote:
|
Quote:
|
Jaahas - no ei ole hinnalla pilattu, mikäli linkin tieto pitää vielä paikkansa, vai miltä vuodelta lie :p
Tarinaa pulkastakin vaaditaan, joten odotellaanpas muutama viikko (8-10) vielä niin saadaan oikeat faktat kehiin - ei lähetä hätiköimään puolivillaisella tällä kertaa :farao: |
Quote:
Vielä kerran, VARO ettei tuu kiire:rolleyes: |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Jos on varaa alukoneisiin, niin silloin on varaa maksaa 3 kertanen jäsenmaksu. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Koskee varmaankin vain BB alukoneita :confused:. |
Eikös jäsenmaksun pitäs mennä Corvettejen määrän mukaan? Mikäli omistaa 4 Corvettea, niin tulisi maksaa neljä jäsenmaksua :)
|
Quote:
|
Ja ahdettujen kärryjen maksu tulee maks ahtopaineella korotettuna + alulisä tietty
|
Quote:
|
Quote:
Tarttee vähän pyöräyttää turboruuvia jäsenmaksun ajaksi ;) |
Eikait vaan baakaril ol 427 pienlohko vallan kevytmetallist tuol puol jokke?
|
Quote:
|
Quote:
ei haittaa;) |
Quote:
Eikun mitä enemmän Corvetteja omistaa, sen pienempi jäsenmaksu? ;) |
Quote:
|
Mulle voi myös laittaa jäsenkaavakkeet tulemaan, jos vielä huolitaan kerhoon mukaan!
|
Quote:
Gyl maar mää o ain baakarrii eppäilly vilungist |
Quote:
Pidetään homma so*****na.:D |
Koskas muuten on vuosikokous ?
Harras toive olisi , että tiedote siitä tulisi ajoissa....muistaakseni kerhon säännöissäkin on maininta , että vuosikokouksesta on ilmoitettava vähintään kaksi viikkoa ennen. Vai muistanko väärin ? |
Quote:
Voitais kaikki osallistua kerrankin! |
Quote:
Niinpä ! Joku la ilta olis hyvä , siitä sitten onnistuneen kokouksen kunniaksi koko porukka kerhon piikkiin ottaan muutama olut...vai mita PJ !!! Mikkoooo....?? |
Quote:
Mielummin saunaan ja jokainen hoitaa ne olueeeeeeet itse? |
Kokouksesta tiedotetaan kyllä hyvissä ajoin. Pidettänee ens kuun lopussa, niinkuin ennenkin.
Toi kokous ja olut yhdistelmä on suunnitteilla. Katotaan kun saadaan tietyiltä tahoilta tarjoukset et saadaanko homma onnistumaan. Kaikki joukolla mukaan päättämään kerhon tulevasta vuodesta. |
| All times are GMT +3. The time now is 12:33. |