![]() |
Todellinen EBay loyto!
|
Taas näitä..... :cry:
Tuon tekijän kallon vois laittaa roikkumaan johonkin (kuten taustapeilissä) :!: |
Kattelin tuota samaa autoa viikonloppuna eBaystä, aika kauhea laite. Siis mun mielestä :D
|
Quote:
:wink: joo niin vois! |
Quote:
Et oo todellakaan ainoa joka noin ajettelee! :cry: |
Aivan karmea ilmestys... :mad:
|
AIVAN USKOMATTOMAN HIENO :!: :!: :!: :!: :!: :razz:
:dizzy: ei tainnu kukaan uskoa :weirdface: |
Quote:
Kukaan ei pysty pokkanaamalla vaittamaan tota P&%^&^kasaa hienoks! :wink: |
1970 LS-6?
Onkos tommosta tehty, en ainakaan pikaseen etittynä löytänyt tietoja... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...;category=6168 |
joo.. mä en kans tunne asiaa niin tarkkaan, on ihan yleisellä tasolla mun tietämys C3:sesta, mut muistelisin että -71 korkeampitehoisen 454:sen huipputeho (ilmoitettu) tuli 5600 kierroksella (425 hepoa) toi putsarissa mainostettu 460 tulis sit kai korkeammalla kierroksella? no jokatapauksessa kiekkamittari osoittaa että autossa on ollut korkeampitehoinen pikkulohko/isolohko =punaraja 5600 jos näin myös v. 70 ... EI maar, kyllä joku paremmin asiaa tunteva saa spekuloida lisää..
mut ei toi ainakaan roadster oo mitä mainostetaan, kyllä se ihan kovakattoselta musta vaikuttaa :shock: |
Miks tuossa "LS-6" pulkan keskikonsolin datakilvessä on LS-5 koneen tiedot? Hmmmmmmmm?
|
Quote:
Hmm... Aika paha toi tarra. LS7 varten oli ilmeisesti jo tehty sarja noita 465hp tarroja, LJ2 ois ollut 460hv, mutta se olis ollut Tri Power, joten toi putsari taas ei kay. Oisko toi jostain Chevellesta? Muistaakseni ne vaan oli 450hp, mut voin olla vaarassa. 1970 joka tapauksessa ei saanut LS6 Corvettea, ainoastaan LS5:sia... :!: |
alle 90 000 mailia ajettu ja noin pahassa kunnossa kaikki paikat.
mä luulen että tuo on aikamoinen pommi???? |
myös rundimitskun punaraja on sama kuin LS-5 version. LS-6 koneessa pitäisi alkaa korkeammalta.
|
Quote:
Aikamoinen toi "hyndä" tossa takana. Luultavasti oikea mile määrä on miljoona ja 90 tuhatta! :wink: |
ei enää, eihän kohta joutuu lääkitykselle ja lataukseen :shock:
|
Quote:
:D Ihan rauhassa, hengita syvaan... :wink: |
Quote:
-71 LS-6:n kiekkamittarin punaraja on sama kuin 70-72 LT1:n eli 6500, -70 350/350 koneella se oli 6000rpm, 70-72 LS5:llä 5600 ja 70-72 peruspikkulohkoilla 5300. Tiedot NCRS judging manuaalista. |
oukei, no toi kuvissa ollu vette on varmaan sitten sen konsolin teholaatan ja kiekkamittarin mukaan ls-5.. jos niinku spekulointi linjalla jatkais niin oletettavasti auto ei oo mikään ls-6.. tulikos se näin helposti kumottua tuon myyjän jutut :shock:
|
Quote:
Tuli :wink: |
|
Hinnassakin pikkainen ero :wink: . Jos ois ees jollain tapaa aito(ls5) ja matching numbers toi e-bay yksilö niin kaiketi siitä vois jokusen ropon maksaa, vähän rautasahaa ja lekaa niin kait siitä vois jokusen ropon saadakkin...
laittoon kait menis se perus 20k€ |
Quote:
Joo, on ainakin jo vahan vakuuttavampi kuin toi eka LS6:n... Oma unelma C3:n (orkkis) ois Ontario Orange ZR2:n avo hardtop aina kiinni ja ne mustat dealerin asentamat sivuputket ja ne magnesium vanteet :cool: |
Jatketaan Ebay linjalla...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...;category=6168 200k$ invested. Vetää sanattomaks... |
Toi on ollut tosi pitkään myynnissä.
Mä luulen että tuosta "200k invested" -rahoista suurin osa on mennyt erilaisiin huumaaviin aineisiin? |
Quote:
:hahano: :yes: :peace: |
| All times are GMT +3. The time now is 11:42. |