![]() |
Ällässeiska seekaks
Isosti mageeeeeeeeeee..... :afro:
![]() ![]() ![]() ![]() Tulee aina noista headrest mid year palleista mieleen kaks ET:ta, ainakiin siitä ruskeesta versiosta...:confused: |
![]() Ihan käsittämättömän hieno! Tossa on tyyliä!:cool: Pitäisköhän.....;) |
Quote:
Quote:
|
Quote:
No menehän jo tallille;) |
Quote:
no mä melkein oon koko ajan, talli kun on tossa alakerrassa, mutta mitä mä siellä sitten tekisin. Vielä ei ole LS7:aa nurkassa odottamassa asennusta |
Voi vitsi, että on hieno. Mie haluun tommosen!!!
|
Quote:
no onhan sulla jo runko :D |
No nyt tuli niitä "suuria tunteita" :cool::cool::cool: Äly magee...
|
Quote:
Eikös Groovyjaylla ollut se LS6?;) |
Quote:
nimenomaan ollut. Siis mulla ei ole LS7:aa odottamassa asennusta :cool: ;) |
Quote:
Onks C2:ssa ja C3:ssa sama runko? Muutenkin paljon samoja osia? Ainaski tuo jarrutehostinmokkula näyttää samanlaiselta. Sit se C2 kori tietty sieltä jostain linkistä jonka GJ johonkin topikkiin laitto, jota en enää löydä joka katosi... |
Rungot periaatteessa ihan samat, C3 koppa käy C2 rungolle, mutta C2 koppa ei C3 rungolle ilman muutamaa modifikaatiota.
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Ja ne tukivarret takana kans pre-65 :pirat: |
Quote:
niinpä tietenkin, popcorn päissään kun näitä kirjottelee niin ei kaikkee muista |
Toisaalta, jos laittas vaan http://www.ecklers.com/images/vette/29661.jpg Tollasen konepeiton ja tekis äänenvaimentimeen reikiä ni eiks se ois siinä. Sit vaan ei koskaan näyttäs kellekkää millanen moottori siellä on :p
|
Quote:
Se olisi siinä, tuskin kukaan huomaisi eroa, onko aito C2 vai joku konemuovilla tehty feikki... ;) |
Aivan ällistyttävän hieno :shock: Noi putket ei vaan ole minun makuun :rolleyes:
|
Quote:
Joo samaa mieltä, tuollaiset rekkaputket pitäisi kieltää lailla! ;) |
Quote:
vai onko toi C2 johon asennettu C3 body kit :confused: |
Quote:
Aina tosta ne C2 insinööri suunnittelijat on ton idean ottaneet... rekoista. ![]() .....ja C2 sivuputket:rolleyes: |
onneksi ne suunnittelijat tajusivat laittaa corveten putket vaakaan eikä pystyyn
|
:afro:
Törkeen hiano! Ei mitään vastaväitteitä! Gimme, gimme, gimme... |
Quote:
Hiano auto , mutt taas noi vanteet...;) No okei okei , onhan ne mkeet , mutta miks aina noi.....paitsi mulla , heh heee |
no kuinkas monessa suomalaisessa mid yearissa siis on TT2:set?
|
Hieno peli, myös sivuputket :)
Headrestitkin hienot ja tosi hyvät käyttää Vanteet njaa ;) |
Quote:
emmä puhunutkaan suomesta :rolleyes: |
Quote:
mäpäs puhuin :rolleyes: no ei tule mullekaan TT2:sia, hähää vaan sullekin :pirat: |
Quote:
Minä haluan rekkaputket... joskus vielä. T: Ämpäri-Osmo |
mutta miksi sinä ämpäri-Osmo käytät corvette guru El RayNon nimmaria:confused:
|
Siis aivan hemmetin hieno. Hyvä juttu että kärry on pidetty sisältä ja ulkoa tehtaan kuosissa. Olis hauska nähdä kuvia myös auton alapuolelta.
|
1 Attachment(s)
Quote:
Ooksä muuten Ossi vetässy ton sinisen Polon kasaan siihen nummenkylän risteykseen päin liikenteenjakajaa päissäs lauantai-iltana...Häh? |
ilmanko Ossi ei vastannu eilen
|
Quote:
Joo perskule.. vähän lipsahti polo hanskasta yöllä kun tulin tallilta Sting Ray:ta laittamasta... liikaa vauhtia.. jätin paskan siihen ja juoksin loppumatkan.. |
...siis toi C2 LS7:n väri ja konepelti on TOUDELLA :cool: :cool: ...ja niskatuista isot :thumleft: :thumleft: ...vielä ne TT2 kromikaaret taakse, niin sit ois perfecto...
|
Quote:
|
Quote:
Meinaaks että tollaset pitäis polttaa :confused: |
Quote:
|
Quote:
no huh, mä jo ehdin kauhistua. Taas jäi monta sydämen iskua väliin |
Quote:
Odotellaan vielä vuosi(3 vuotta) niin saadaan toi -58 valmiiksi;) |
Quote: