![]() |
Outolintu?
2 Attachment(s)
Näitä aina vaan putkahtelee lisää...
63 Corvette Daytona Roadster |
onkos noita paljonkin "liikenteessä"?
|
Onneksi kuvia ei ollut yhtään enempää:pukel: Hyi hemmetti...
|
Quote:
ollaanpas siellä kriittisiä |
Quote:
Ai noissa kuvissa olikin jo valmiina vaihtolava-auto vierellä viemässä tota kaatopaikalle, hyvä niin;) |
:twisted: taidan ostaa ton ihan teidän kiusaks :twisted: , olis ainakin ainut suomessa :cyclopsa:
|
Quote:
Mä tuun kuorma-autolla heittämässä sen yöllä kaatikselle:rambo:.. Vai olitko sää polttamassa sen ens kesänä juhannus kokko aineena? |
Quote:
itse asiassa ens vuoden Corvette meetissä |
Quote:
Hienoa! Nyt on jo yksi ohjelmanumero valmiina. Näytää muuten keulasta ihan datsunilta. |
Quote:
Datsun Daytona special :confused: |
Tuo etupää on kuin lasten satukirjasta "Hassunkurisia Autoja"
Sillä on iloinen ilme. Puuttuu vain että maskiaukosta roikkuisi punainen kieli. |
Quote:
![]() ![]() |
Quote:
äkkiähän siihen jonku maton riekaleen laittaa roikkumaan :D |
Kyllä mä mielummin ottaisin ton Pekka Berkelesin mainitseman ykslön kun ton GJ:n 63 Corvette Daytona Roadsterin.
|
Quote:
|
Quote:
Itse asiassa en itsekkään tiedä, toi Daytonahan ois kiva polttaa jossain Corvette Meetissä, mutta toi PB:n auto on sentään vähänkin siedettävän näkönen;) |
pyromaani
|
Quote:
Kuin Joel Rosen olisi saanut hermoromahduksen kesken Motion Madness juttujensa :afro: |
onhan noissa Dats..Daytona ym speciaaleissa se hyvä puoli ettei tarvi lamppuluukujen kanssa taistella
|
![]() |
Macholla oli näköjään käsittelemätön kuva tallessa :D
|
Rolling... jotain tulee väistämättä mieleen, mutta en nyt muista. Onhan se autokin rullaava.
|
Quote:
Pääosan näyttelijä..eikun auto elokuvasta CARS? |
mikäs ton nimi oli?
|
Quote:
Keijo Korvetti;) |
Quote:
hitto :mad: , mä löin vetoakin sen puolesta että olis ollu kullervo |
| All times are GMT +3. The time now is 09:52. |