![]() |
Ostakkee ostakkee...
http://albany.craigslist.org/car/200340185.html
Ei mikään paha hinta, tohon 1500 rahtiin, pari donaa veroihin niin silti olis aika edullinen ja jos ilmoitukseen on uskominen niin rahalla saa ison palasen Corvette historiaa! :cool: |
Ei tosiaan ole pahan hintainen. Montakos näitä PC:ja olikaan Suomessa? 1?
|
Quote:
onko kaks aitoa ja pari tehtyä? |
Melko yleinenhän toi sitten on ;)
|
siihen vielä lisäksi 4000e tullia ja alv:(
Quote:
|
Tuo on kyllä HIENO :cool::cool::cool:
|
..Ja niille, joille 47k mailia on liikaa ajettu:
http://www.corvettemike.com/showroom/?cf=230 ONLY 100 ORGINAL MILES..:cool: |
Quote:
4000e ??? Kyllä ton verot kokonaisuudessan taitaa olla alle 2000e... |
Juu verot kyllä mutta kun tulee EU:n ulkopuolelta niin saat maksaa 10% tullia ja 22% alvia osto+rahtihinnasta.Eli tossa esim mitä tulee kustantamaan tietämääni reittiä pitkin Suomeen.
Eli auto 13900$+2000$ rahti Kotkaan eli nykyisellä taalan kurssilla n.12500¤x1.1x1.22=16775¤ ja tuohon vielä 250e huolintaa ja verot päälle.Ja tietty jos auto on vielä jossain kauempana rahtipaikalta niin Jenkkien sisämaanrahti tulee vielä kuluiksi n.1$/maili. No ei toi kyllä pahanhintaiseksi jää noinkaan:D |
Quote:
Tuleekos tuo alv. myös _osto_hinnasta? Olin itse ymmärtänyt, että vain tuohon tullin 10%:iin tulisi alv. päälle, mutta eipä olisi ensimmäinen kerta, kun väärin olisin ymmärtänyt. Jarmo |
Quote:
No niinpäs tuleekin...ai hitto. |
Juu alv maksetaan myös ostohinnasta.Tuossa linkki kaverin firmaan,jos on kiinnostusta auto jenkeistä tuottaa,http://www.raysautomotive.net/
Lisätietoja voi kysellä privana tai soittaa.On tälläkin hetkellä Vettejä haussa tai tiedä vaikka olis jo löytynytkin,mut asianosainen varmaankin asiasta täällä mainitsee:D |
Jaa, jos Jaro viittaa meikäläisen suuntaan, niin KYLLÄ. Tilauksessa on juuri tuolta ja pari jatkotarkkailunkin alla, mutta ei vielä tulossa :cry:
Samalla tätä lukiessani huomaan että menee vielä tiukemman säästämisen puolelle :batman: |
Quote:
Ramin kautta tuli tuo omakin vekotin -98 :cool: . |
Quote:
Tuleeko autot itä- vai länsirannikon kautta?? |
Quote:
Rami tuli tavattua Lake Worth:ssa Floridassa -91, silloin Hän myi mm. Mustang-osia..:cool: |
Rahtipaikka on itärannikolla,South Carolina.
|
Quote:
Ettei vaan olis Pirre taas hommaamassa uutta lelua :bball: |
Quote:
:thumrigh: :cool: :thumleft: |
Quote:
Naah, kuhan kyselen mielenkiinnosta. :jocolor: |
Quote:
Ja hetken päästä on uusi vekotin tallissa.:p |
Quote:
|
Quote:
Ok. Taisi mennä itsellä tullit ja autoverot sekaisin. :) Jarmo |
mä en ole kuullut että kukaan olis ikinä ostanu yli $5000 arvosta vanhaa autoa suomeen, onko sellaisia edes
|
Taitaa olla....tai sitten olen väärällä polulla :(
Kas tältä foorumilta olen oppinut sen notta "osta aina niin kallis kuin ikinä pystyt" ja kyllä minulla nyt enemmän kuin 5000 dollaria on :p No, tuossa budjetissa ei ole tietty huomioitu veroja, tulleja, ALVeja ja sun muita, joten ehkä minulla ei paljoa tuota enempää olekaan :bball: |
Itse vähän sytyin ko.autoon , mutta tosiasiahan on , että toi pulkka tulee maksamaan n.20.000e ennenkuin se on kilvissä ja perseen alla...
Toisaalta ,eti nyt sitten vastaava täältä ja yritä ostaa se niin ei taida toi summa riittää lähellekkään. Ja onhan toi pala vette historiaa , jonka arvo onneksi vaan nousee (todennäköisesti) ?? :cool: Kuvien perusteella ostaessa vielä otat riskin siitä , mitä ilmoituksessa luvataan. Jos auto onkin sitten kuitenkin vaikka maalailtu tai vielä pahempaa: mällätty , niin miten sen arvon sitten kävi...puhumattakaan siitä v*tutuksesta mistä ei toivu viikon kännilläkään... Sitten "tavallisia" C3:sia saa 15.000:lla eurolla nettiautosta , niin... |
| All times are GMT +3. The time now is 09:06. |