![]() |
Kontti Floridasta
TIEDOKSENNE:
Lähtee noin 1,5kk päästä Jos sinulla on jotain isompaa, puskureita, mattosarjoja, konekuituja ym ym, mitä ei ole järkevää lentorahtina ottaa niin tähän kyyttiin mahtuu kyllä. Vielä sinne ei ole menossa kuin pari sarjaa isoja vanteita ja yks -75:nen |
Saiskos ne mun vakaajat tällä rahdilla edullisemmin?
|
Quote:
|
Quote:
No niin, laitas YV:tä paljos tällä kyydillä tulis kustantamaan ne vakaajat ja iskarit ja sit nokka, jos senkin vielä sais tällä rahdilla edullisemmin. Kiitos! |
Quote:
Ostoslistaa tulossa pikapuoliin ! Pitääkö itse organisoida tavaran toimitus satamaan/kontille, vai kuinka? |
Quote:
riittää kun hoitaa ostoslistan mulle. |
Quote:
|
Tai C3/C2 ??? O:)
|
Quote:
helposti |
Quote:
No yksi C3:nen sieltä ainakin tulee, onko se sun :confused: |
:mad:
****u, mulle ei tuu mistään mitään, voi ****u Onnea kuitenkin teille :D |
Quote:
Laita sinne yks -74 avo.Tekniikalla ei väliä , vaikkei olis ollenkaan... |
Quote:
ilmota vaan mikä yksilö pitää hakea ;) |
kaikile tiedoksi että jos sieltä nyt kaikille löytyy uutta kalustoa niin ei toi yksi kontti mikään este niiden suomeen saamiselle ole, kyllä sieltä saadaan kaksi tai kolme tai neljä konttia lähtemään.
Ei kun autoja metsästämään :-$ |
Sellainenkin asia tietoonne satettakoon, että noi American Racing vanteet: lista sekä CUSTOM mallit tulis tossa kontti kyydissä kaikkein edullisimmin.
Custom vanteissa toimitus aika 4-5vko, siis siellä ihmemaassa |
Kuka hakee pois Floridasta?? Ihan siistin oloinen laite..:cool: http://www.usedcorvettesforsale.com/...tte-11767.html |
1 Attachment(s)
tollanen parivaljakko lähtee ens viikolla suomeen \\\\:D/
valkonen oli manuaali tää toinen epämanuaali |
Naaiiss! Näyttää niin hyvälle taas että millonkahan omalla kohdalla :eek:
|
Quote:
Mä otan ton epämanuaalin , koska muijalle täytyy ostaa joku synttärilahja... |
Quote:
epämanuaali myyty :-$ |
Quote:
Onko noi myytävänä vai jääkö noi molemmat sulle? |
Kerrassaan viehättävä pariskunta!
|
Ai niin, laitetaan tänään lisää konttiin täytettä... ;)
|
Mullekkin saattaa olla käyttöä kontille, jos tilaa löytyy. Pitää vaan kattoa miten ton Corvette Centralin kanssa nyt käy...
|
Nipa päästi ******** valloilleen :p
Kaikki tilaa tilaa ja lisää tilaa :shaking: |
Quote:
masa jo ton epämanuaalin varas, ja kyllähän mä myyn vaikka itteni kun hinnasta sovitaan :-k |
Quote:
kerro kerro :-$ puhelin mitä konttiin laitetaan |
3 Attachment(s)
tässä nyt vielä muutama kuva lisää, valkosesta ei vielä mutta pistetään noi siedettävät otokset Medium Sadlesta :viking:
|
Kiitoksia kuvista..:cool:
Jollain kaverilla on pieni nippu avaimia roikkumassa virtalukossa:rolleyes: |
Quote:
Toihan on alkuperäinen yhdistelmä, ei valkoinen vaan neutral eli 67 Medium Saddle ja 408 Neutral kun on trim tagissa, niin on varmaan aika orkkis yhdistelmä. Todella maukas yhdistelmä kaikkien punaisten ja mustien joukkoon. Ja muutenkin orkkis oloinen, hieno hieno hieno peli! :cool: |
Quote:
ollos hyvä vain. Lienee tossa nipussa kaikki Crisin avaimet :confused: |
Quote:
no mutta sitten, toihan alkaa tuntua ihan löydöltä :D pikku hiljaa. Ilkeekö tota myydäkään :-k |
Aijai, pussihousut alko kutittaa kaapista kun tuota medium saddlea kattoo! Todella mukavan näköinen peli! Hieno väriyhdistelmä! :cool:
|
Quote:
Ääääh...pliisu väri ja kauhee sisustus ,ei tota kannata pitää. Mutt kyllä se käy mulle just ja just , vaikka motti vie tietenkin 4 gallonaa öljyä sadalla ja laatikko luistaa... |
Quote:
kiva että sulle kelpais ;) en usko ihan tollasiin kulutus lukemiin, tottakai toi joutuu ankaraan kestotestiin heti suomeen saapuessaan |
| All times are GMT +3. The time now is 09:07. |