![]() |
Muutaman bongauksen tilukset
paluu matkalla tuli piipahdettua yhden lajitoverin luona, bongasin sieltä uuden konekuidunkin race race -77:aan mahtuu Dartti imusarja heittämällä alle.
![]() Joka tapuksessa paljon oli eri asteen kunnossa olevia C3:sia. Museo leimaiset -69 ja -77 olivat kumpikin tosi :cool: ![]() ![]() Tottahan toki pitää kunnon Corvette harrastajalla olla C3:nen talvi autona Tästä se tulee, kun olivat noi museoidut olleet niin hyvässä kunnossa ettei niistä kehannu talvikotteroa tehdä ![]() Kiitokset Jukalle esittely sessiosta :D |
C3:set ovat hienoja!
![]() Vähän isompi pahka C3:n konemuovissa:D Kuvista kiitokset MrT:lle. |
Quote:
C3:set on tosi hienoja, tollanen se peitin pitää olla että mahtuu piiloon kun on niin mahtavat vehkeet :D ;) tosiaan kun tuli niin kiivasta :evil: palutetta kuvien puutteesta kytkimen vaihdon aika testin yhteydessä ettei enää iljenny jättä näitä huippu otoksia julkaisematta :dwarf: |
Quote:
Oikeen!;) |
Tuo kuvassa oleva -77 oli ensimmäinen Corvette jota olen koskaan ikinä ajanut ja tuon vihreän kaunottaren isolohko oli ensimmäinen (ja ainoa) Corveten moottori jonka olen ilman sylinterinkantta nähnyt. Ei ehkä kauaa enää ainoa:(
Olisit ottanut vielä kuvan tuolta ison pahkan takana pressun alla olevasta Corveten raadosta. En ole kamalampaa sen jälkeen nähnyt ;) Kaikki varmaan huomasivat kuvista, että harmaa Corvette seisoo rullilla, eli tuolla tallilla on sitten sellainenkin hienous kuin jarrudynamometri. Ei ihan jokapojan tallista taida moista löytyäkkään :) |
Quote:
Quote:
|
Quote:
No pienennä tai ellei onnistu pienennys niin heitä mailiin minulle ippe73@gmail.com ja kirjoita juttu sillä välin, kun minä pienennän kuvat siihen juttuun liitettäväksi. Haluaisin nimittäin mieluusti lukea sen jutun :) Vieläköhän tuo -77 myytävänä? Siitä käykää joku ostamassa loistopeli alle ensi kesäksi. Itselläni ei ollut siihen varaa, niin ostin halvan paskan :( Toisalta onpahan nyt sitten n. kymppitonni "säästössä" oman pulkan parannukseen :) |
Taisit päästä vierailemaan Suomen viralliselle Corvette Ranchille. Aivan mieletön kokoelma C3:ia! Toi hopia 77 on hieno ja toi 69 on jo uskomaton! :cool:
|
Ja tosiaan, oma dyno on huikea juttu jo sinällään! Taivas maan päällä? :confused:
|
Quote:
juttu tulee ens viikolla, ei kaikkea kerralla |
Quote:
likimain ainakin, sellanen pitäis jokaisella itseään kunnioittavalla Corvette harrastajalla olla |
Quote:
|
Quote:
Niin jos tehot ei joka kerran itkettäis, ku huomaa että tehoa on liian vähän... |
Quote:
Kuin myös se, että asunnon alakerrassa on kolmen ellei jopa useamman auton korjaustalli ja autonosturi ja monttu ja ja... Tuossa dynossa muuten loppui lukemat 400 kW:iin (536 HP) ja näin, kun se meni yli. Harmi vaan ettei oma pulkka ollut silloin siinä :( |
itse asiassa 300kw oli näytössä vika lukema.
Rakentelu tallissa oli tosiaan tilaa viidelle autolle kun jättää sellaisen yhden autopaikan verran tilaa moottorien kasailulle |
Quote:
Enpä panisi pahaksi, jos itselläni olisi joku tuollainen paikka vaikka vaan kahden auton tallilla ja nosturilla ilman dynoa. No ehkäpä 30 vuoden päästä onkin:rolleyes: Piti muuten sanomani vielä, että kivoja kuvia ko. paikasta.:thumrigh: |
Quote:
Mitä? Ettäs viitsit pitää meitä jännityksessä..:p |
Quote:
Niin pitäisi olla, mutta eipä taida olla ihan muutaman lantin homma rakennuttaa itselleen oma dyno autotalliin:rolleyes: |
Quote:
Voi jessus, tollanenkin pitäis olla joka harrastajalla. |
Quote:
Eihän toi 400 hp riitä mihinkään, ei ainakaan noille BB-kavereille;) |
Quote:
ei niin ;) |
Quote:
rakennuttaa:confused: :confused: :confused: rakenna ite ;) |
Quote:
enkös olekin törkeä :D |
Onko jutun otsikko "Halvalla täydellinen kromipuskuri Corvette Amerikasta" ;)
|
Quote:
Ei kai siinä muuta, kun heittää rattaiden päälle pari puu-pökkelöä intekroituna autotallin lattiaan:confused::D |
Quote:
OLET!;) |
Quote:
ei suinkaan vaan "Sukeltaja Corveten kunto eläke päivillä" |
Quote:
Kyllä siihen keskiuudenmaan suurimpaan Corvette yhteisö talliin varmaan pitää rakentaa myös dyno :confused: |
Quote:
Niin mähän laitoin jo noi ohjeetkin, miten se rakennetaan:rolleyes: |
"Alla pieni taskuun menevä dynamometri Pisaralle Pitemmälle ajokkien testikäyttöön"
![]() "Kaverini ei kuitenkaan osannut neiliöjuuri-laskuja päässään ja hän alkoi puhua kalojen painon asemasta värähtelyajasta. "Sain tänään 28 heilahdusta kaloja" hän saattoi sanoa. 28 heilahdusta tarkoitti noin 25 kg kaloja, joten saalis oli ollut hyvä." Ja se, että miten tuo kalajuttu liittyy dynamometriin löytyy täältä. |
Paikka ja laitteet kuvissa yks juttu, mutta paikan päällä toikin pyhättö vielä monta kertaa mageempi ja tilusten omistajaa mukavampaa kaveria saa hakea. 8 C3:sta samalla tontilla takaa tarinointia pitkäksi toviksi! :lol:
Oli hieno kokemus! :cool: |
8 C3:sta?? WOW:o
|
Quote:
juuri noin, joillain ei kuulemma ole sitä ensimmäistäkään [-X |
Quote:
Kuka niin sanoi?:rolleyes: |
Quote:
|
Quote:
Nyt on jo ensi viikko. |
Quote:
no kun ei toi groovy muistanu sinihammastaa multa viimeks niitä kuvia pienennettäväksi :( |
Quote:
Onks sulla puhelimessa muistikortti + adapteri? Tökkää vaan se yhdistelmä koneen muistikorttiasemaan ja tallenna otokset koneelle ja lähetä ne mulle sähköpostina ja mä voin tehdä vaikka sitten niille muutokset:p |
Quote:
huomenna ;) |
Quote:
Sinihammastellaan huomenna |
laitappa se maili osote mulle
|
Quote:
|
Quote:
Niin,,, toiset osaa korjata autoja, toiset osaa pienentää kuvia ja eräs osaa molempia ;) |
Quote:
ei tässä tapauksessa osaamisesta ole kysymys, vaan työkalujen puutteesta ;) ;) |
Quote:
Koska :confused: |
Quote:
aamulla, tuolla http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=4592 |
Quote:
Niin niin. Kyllähän minäkin pudottaisin vaihdelaatikon, purkaisin, puhidtaisin, vahvistaisin, kasaisin ja laittaisin manual shit kitin parissa tunnissa, jos vain olisi oikeat työkalut ;) |
Quote:
Oho. Kiitos. :cool: |
Quote:
niin mä olen arvellutkin, hyvä että alat pikkuhiljaa uskomaan omiin kykyihis :cool: |
Quote:
ollos hyvä vain, ja hieman tarkkaavaisuutta foorumin suhteen [-X ;) |
| All times are GMT +3. The time now is 09:30. |