![]() |
Tyypit
1 Attachment(s)
Tulipahan sitten eilen illalla otettua maistiaiset Z:sta. Onko kellään tietoa kuinka monta C5 kentsun Z:taa on Suomessa?
|
Joo, niinkuin arvelinkin eli hiljaista Z06 rintamalla. Varmaan yhden käden sormissa laskettavissa Suomen C5 Z06:set .
|
Quote:
Niin mä kanssa arvelisin. Ei noita kovin montaa ole:o |
Quote:
|
Quote:
Ei tarvitse enään kuulemma tuoda muuttoautona, koska sen saa muutenkin rekisteriin..;) |
Quote:
C5 Z06 on yks mun suosikeista:cool::cool::cool: |
Quote:
Se on!:cool: |
Quote:
Niin on minunkin eilisen koeajon jälkeen *GRIN* |
Kaksi C5 Zetaa minä tiedän. Yksi musta ja normaalia ärtsympi ja toinen punainen, josta ei ole tarkempaa tietoa. Kuvan siittä olen Suomen kilvissä nähnyt...
|
Quote:
Onko mahdollista laittaa kuvaa tänne? Ois vaan kiva nähdä näitä Suomen "aarteita" |
Onko tuo zeta oulussa?
|
Quote:
Omasta autostani on pari kuvaa mm. täällä: http://finnshark.com/forum/showthrea...t=4456&page=18 |
Quote:
Erinomaisia kuvia!:cool: |
Quote:
Ei ole Oulussa mutta silloin tällöin saattaa vaikuttaa täällä... |
Quote:
Mulla ei ole kuvaa tuosta toisesta. Kännykällä otetun kuvan olen autosta nähnyt ja auton vilaukselta bongannut joskus. Muutama vuosi sitten on tämä toinen tietämäni zeta tullut maahan, eli voi hyvinkin olla Pekan mainitsema pulkka! ;) |
Punaisen, Keltaisen ja Mustan (PB:n ahdettu auto) olen nähnyt, sen lisäksi taitaa olla vielä toinen musta toistaiseksi ilman suomenkansallisuutta... :(
|
Quote:
Ai niitä on noin "paljon"?!:cool: |
Quote:
Eräs tuttu oli nähnyt Hesassa joko Z06:n tai FRC:n (fixed roof coupe eli sama korimalli kuin Z06:ssa mutta moottori LS1). Väri oli ollut jokin vaaleahko. En muista enää tarkemmin. |
Quote:
|
Quote:
Noi on melkeen paremman näkösiä, kun tavalliset coupet. FRC:hän taisi olla 1999-2000 halvin Vette mitä tehtaalta sai.. |
Quote:
Mutta vuosien mittaan mieli jotenkin muuttui. En olisi ostanut C5 Z06:sta, jossei ulkonäkö olisi miellyttänyt (jenkkilässä kun on tarjolla vaikka mitä hienoja pelejä muuttoautoksi), mutta jotenkin vaan Zeta sitten alkoi miellyttämään. Ehkä syynä oli se, että jenkeissä auto oli hieman tavallista C5 Vetteä erikoisempi (C5 Z06 oli luokkaa 20...25% koko tuotannosta). Ja sitten kun auton hankin, ajattelin että on se sentään kiva, että zeta erottuu kyrmyniskallaan selvästi muista. Ruma tai ei, samase. Mä olen tyytyväinen ostokseeni. Enkä myy koskaan...ainakaan jossei väkisin pakoteta. |
Quote:
Ei mitään melkeen, vaan ne ON :cool: |
Quote:
Eikös vette69:llä ollut Ruotsin meetissä -04 kännykuva Electron Blue Z06:sta?? Siis Hesassa jossain otettu :confused: vai muistanko värin väärin? )vai oliko limu sillonkin jo liian hapanta... :rolleyes: ) |
Paljastettakoon sen verran että tänne kauas pohjois pohjanmaalle on muuttoautona saapunut musta Z06 joka odottaa vielä kilpiä...
Ja omistajalla ei ollut ennen 427 vaan C4 LT1:n |
Quote:
|
Quote:
Kaikki eivät vielä tosta tiedonmurusesta keksi kuka on kyseessä. Lisää tietoa siis kaivataan. Zetat on aina hieno juttu. |
Quote:
Eiköhän jätetä jotain salaisuuden verhoon ja annetaan omistajan pysyä anonyyminä vielä tässä vaiheessa ;) |
Quote:
|
Quote:
Eräs tuttu joka auton näki oli niin kaukana ettei nähnyt tarkemmin noita detaljeja kuten noi ilmanottoaukot takanrenkaan edessä. Sitähän ei tiedä vaikka auto olisi ollut matkalla Venäjälle. |
| All times are GMT +3. The time now is 09:36. |