FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C3 (vuosimallit 1968-1982) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Toinen aloittelia. (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=4737)

chevellecoupe64 13.10.2006 20:23

Toinen aloittelia.

Terve vaan kaikille täält lappeenrannasta.Oon uusi näillä sivuilla mut en ehkä ihan keltanokka letukka/Vette harrastajana.
Eka Letukka tarttu persiin alle intin jälkeen vuonna-85 ja ei niistä oo irti sit pääsykkään..on ollu pic-upii,vanii,-55mettäraato projektii(sama auto kaatui kauhajoella) stationwaagonii ja yks -79 Vettekin oli "hoidossa" pari vuotta.Viimeset kahdeksan vuotta on sit rakenneltu illat(työ aika menee omassa AD lipun alla olevassa korjaamossa)ex.pitkäesso-64 2dht suomiChevellee.
Viime talvena sit yks tuttu tarjos laitettavaks autoo jolle ei voi sanoa ei....-62 valkoinen museoitu Vette joka on esitelty veekasi lehdessäkin joskus-80 tarvis kevyttä jatko entrausta...ja miehän tein työtä käskettyä..ja kuume tarttui...Sitten kesällä laittelin toisen kamraatin juur rantautunutta -70 coupea parit illat jolloin sain herätyksen oikeaan suuntaan...pari sähköpostia oikealle autotrokarille,pankkisuhteiden tarkistus,ja täs sitä ollaan,neljä viikkoo odotusta niin pitäis olla Chevellen kaverina -68cab,ja tälläkertaa oma.:p

Corvette63 13.10.2006 20:29

Tervetuloa mukaan!;)

Jos sulla on kuvia noista sun aarteista, niin laita vaan ihmeessä näytille.

chevellecoupe64 13.10.2006 20:44

Kuis se näillä sivuilla sit tehdään????

Pappatunturi 13.10.2006 20:50

Tervetuloa!!

Hei kerro ihmeessä lisää legendaarisesta pitkäesso chevellestä! Mä muistan ton auton hyvin vanhoista kisoista.

chevellecoupe64 13.10.2006 21:23

Siis täh...??

No,onhan se suomi kiihdyttelyn alkuaikojen laitteita,moni muistaa sen tiikeri tarrat kyljissä,punakeltaiset vauhtiviivat ala helmoissa,etupyörien nostelut stripillä(rungossa ja korissa sen huomaa vieläkin)
Pitkäesson nyky päivään kuuluu suht orggis ulkoasu lukuunottamatta Centerline vanteita....siis sleeper,383+megesquirtinextraspark,ellun alukannet +alu syyäri+vesipumppu+TH400+iso kymppi lukolla+paljon muuta jota on kahdeksan vuoden aikana peltipuskureiden väliin survottu(-83 Camaron keula rakenne)
Luukutettukin on,tosin omalla G tech mittarilla 12,2/parisataa ja ainut varttimiles kokeilu 2002 lappeenranta lentokenttä 12.98/192 katsastus kunnossa tietenkii.
Ex omistaja/kisakuski Paajasen Ari pyörii mielelään kuvioissa vieläkin,tallessa on vanha kisamotti+vaihteiston osia jos vaikka innostuu vielä ostamaan rouvan kotitalliin,tiedä vaik 383 siirtyis yhteen kuitupulkkaan.

janiv 13.10.2006 21:25

1 Attachment(s)
Painat tuota punaisella merkittyä liitenappia jolloin aukeaa toinen ikkuna johon tuo nuoli osoittaa. Siitä vain valitset kuvan ja se tulee tuohon alareunaan pienenä kuvakkeena. Kuvilla on jotain kokorajoituksia.

Tuolla toisella ympyröidyllä napilla saa jonkun jo netissä olevan kuvan liitettyä suoraan tähän tekstin sekaan.

chevellecoupe64 13.10.2006 22:00

Kiitos

Kiitos jojensuu!!!!
Kyl miekii viel jonai päivän osaan........nää napppulat vaan.......p...rkele...ei oo miuta varten

Corvette63 13.10.2006 22:12

Quote:

Originally Posted by chevellecoupe64
Kuis se näillä sivuilla sit tehdään????

Tai lähettää ne kuvat esim. sähköpostina ylläpitoon;)

Steelnose 13.10.2006 22:33

Quote:

Originally Posted by corvette63
Tätä mä oon pitkään epäillyt. Ippe hakkeroi täällä Pappatunturin tunnuksilla. Mistä se ois muuten saanu ton kuvan, jossa lukee "logged in as Pappatunturi"? Häh?;)

Vaikka olen rookie tällä palstalla, niin trollin kyllä huomaa aika pian.
Kysyn vaan MIKSI täytyy tehdä noin?
Saako siitä jotain extrakiksejä häh mitä häh????
T:KJA

Pappatunturi 13.10.2006 22:34

Quote:

Tätä mä oon pitkään epäillyt. Ippe hakkeroi täällä Pappatunturin tunnuksilla. Mistä se ois muuten saanu ton kuvan, jossa lukee "logged in as Pappatunturi"? Häh?;)

Ippe hel@£$£¤!! Sinäkö se olet joka täällä kirjoittelee ihan outoja jostain pullon avaajista mun tunnareilla!

Kiitos Chevellecoupe64 pitkäesson updeittauksesta.Mukava kuulla että auto on voimissaan.Mitäs jos duunaisit ne tiikerit takaisin kylkiin? Itse pitkäessojan on jo long gone ( teboil??) mutta siitä viis!!

MikkoM 13.10.2006 22:40

Mä aloin kyllä epäileen että Ippe=Pappatunturi:confused::eek::spiderma::hockey:

Steelnose 13.10.2006 23:00

Quote:

Terve vaan kaikille täält lappeenrannasta.Oon uusi näillä sivuilla mut en ehkä ihan keltanokka letukka/Vette harrastajana.
Eka Letukka tarttu persiin alle intin jälkeen vuonna-85 ja ei niistä oo irti sit pääsykkään..on ollu pic-upii,vanii,-55mettäraato projektii(sama auto kaatui kauhajoella) stationwaagonii ja yks -79 Vettekin oli "hoidossa" pari vuotta.Viimeset kahdeksan vuotta on sit rakenneltu illat(työ aika menee omassa AD lipun alla olevassa korjaamossa)ex.pitkäesso-64 2dht suomiChevellee.
Viime talvena sit yks tuttu tarjos laitettavaks autoo jolle ei voi sanoa ei....-62 valkoinen museoitu Vette joka on esitelty veekasi lehdessäkin joskus-80 tarvis kevyttä jatko entrausta...ja miehän tein työtä käskettyä..ja kuume tarttui...Sitten kesällä laittelin toisen kamraatin juur rantautunutta -70 coupea parit illat jolloin sain herätyksen oikeaan suuntaan...pari sähköpostia oikealle autotrokarille,pankkisuhteiden tarkistus,ja täs sitä ollaan,neljä viikkoo odotusta niin pitäis olla Chevellen kaverina -68cab,ja tälläkertaa oma.:p

Vau!
Hienoo kuulla et pitkäesso on vielä voimissaan.
Tuli aikanaan seurattua Paajasen touhua aika tarkasti, kun itellä oli siihen aikaan 65 malibu SS 396.
Ostin pari kuukautta sitten -68 Corvette Coupen ja olen myös yrittänyt ostaa malibua takas, mut nykyinen omistaja ei oo lämmenny mun tarjouksille:(
Aikamoista sattumaa vai mitä näin pienessä maassa?

Corvette63 13.10.2006 23:08

Quote:

Originally Posted by ippe73
Hei kamoon!!! Tää on pöhkö vitsi, joka tuli siitä, kun Pappatunturi joskus kirjotti "ei ajella ylinopeutta eikä vedellä mustaa viivaa" samaan tyyliin kun mie. Sit joku lohkas, että mitä se Pappatunturi oikeen kirjottaa vai hakkeroikohan Ippe sen tunnarit.

No huono vitsi tää on eikä kukaan ymmärrä, eikä kukaan ole koskaan kuullut Photoshopistakaan :( Pahoittelen huonoa huumorintajuani, mutta toivottavasti ohje kuvien laitosta on kuitenkin selkeä ja hyvä. Tästä eteenpäin kirjoitan vain vakavasti. Ilman hymiön häivääkään ja vitsin murjautusta.

Me lopetellaan sitten tähän, finnsharkissa ei tarvitse kenenkään tulla vitsailun kohteeksi, jos ei halua jostain syystä. Mä vaan laittelin omakohtaisen selosteen sanalle "hakkeri", kun sää vaan kysyit että mikä se on;)

Quote:

PS. Se on muuten krakkeri eikä krankkeri.

No niinpäs onkin, kiitos kun korjasit.

Mutta olkoon tämä toivottavasti vika kommenttini tästä ippe/pappatuna aiheesta;)

Eli back to the bisnes:p Ihan rehtinä ja vakavana.

MikkoM 13.10.2006 23:17

Niin tervetuloa Chevellecoupe64 vaan joukkoon:D

MikkoM 13.10.2006 23:19

Quote:

Me lopetellaan sitten tähän, finnsharkissa ei tarvitse kenenkään tulla vitsailun kohteeksi, jos ei halua jostain syystä.

Joo, toivottavasti näin:)

Corvette63 13.10.2006 23:38

Quote:

Originally Posted by MikkoM
Joo, toivottavasti näin:)

Mun puolesta vitsailu on ok, kunhan vaan ei mene liian pitkälle;)

janiv 13.10.2006 23:55

Nii miunkii puolesta OK, mut millos se menee liian pitkälle? Sillonko kun joku kuolee nauruun. Pitäs vissiin vitsailla ja offtopikoida sille varatussa topikissa, ni ei menis kaikki topikit vitsailuks. Mie poistin tästä topikista turhana kaikki muut kirjoitukseni paitis ekan ja viimisen.

Corvette63 13.10.2006 23:59

Quote:

Sillonko kun joku kuolee nauruun.

Joo, tai tukehtuu HotRod rinkuloihin nauraessaan:confused:

jpk 14.10.2006 09:02

Quote:

Taisit viime talvena niputtaa yhen 383:senkin.

jaro55 14.10.2006 09:27

Vasta muutama päivä sitten tuli luettua vanhasta Spinneristä juttu tosta Chevellestä.

Pappatunturi 14.10.2006 10:46

Quote:

Me lopetellaan sitten tähän, finnsharkissa ei tarvitse kenenkään tulla vitsailun kohteeksi, jos ei halua jostain syystä. Mä vaan laittelin omakohtaisen selosteen sanalle "hakkeri", kun sää vaan kysyit että mikä se on;)

No niinpäs onkin, kiitos kun korjasit.

Mutta olkoon tämä toivottavasti vika kommenttini tästä ippe/pappatuna aiheesta;)

Eli back to the bisnes:p Ihan rehtinä ja vakavana.

Eiköhän tässä jo jokainen tunne toisiaan sen verran että voi heittää vähän kevyempääkin juttua. Steelnosella meni mahdollisesti rautaherneitä nenään kun ei välttämättä tunne tätä meidän "huumorin" tason mataluutta. Mun puolesta saa jatkaa vaan ihan entiseen malliin Corvette63 ja Ippe!

MikkoM 14.10.2006 10:48

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Eiköhän tässä jo jokainen tunne toisiaan sen verran että voi heittää vähän kevyempääkin juttua. Steelnosella meni mahdollisesti rautaherneitä nenään kun ei välttämättä tunne tätä meidän "huumorin" tason mataluutta. Mun puolesta saa jatkaa vaan ihan entiseen malliin Corvette63 ja Ippe!

Mulle sopii kans, osa porukasta tuntee toisensa kuitenkin henk. koht, ja saattaa ymmärtää rankempaakin huumoria;)

Finnshark 14.10.2006 11:12

Tervetuloa mukaan joukkoon Chevellecoupe! Mielenkiintoisia autoja olet rassallut! Tuo rassaamasi vette on yksi legenda Suomenmaalla, eikä pitkäessokaan huonoksi legendaksi jää! :cool:

Steelnose 14.10.2006 16:57

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi

Pyydän anteeksi jos olin väärässä, mutta toisella palstalla henkilö(t), jotka kirjoittelivat monella eri nimimerkillä, aiheuttivat paljon vahinkoa ja väärinkäsityksiä, sekä lopulta koko forumin sulkemisen.
En edelleenkään ymmärrä mitä hyötyä iloa tms. siitä hommasta saa.
Itse olen sitä mieltä että, one man one vote ja jokainen seisoo sanojensa takana.
Hyvää syksyä kaikille oikeille ihmisille

Paakari 14.10.2006 19:04

Quote:

Originally Posted by MikkoM
Mulle sopii kans, osa porukasta tuntee toisensa kuitenkin henk. koht, ja saattaa ymmärtää rankempaakin huumoria;)

Ja mää en tunne ketään...:(
Enkä ymmärrä mitään...:(
Ja silti mulla .ittullaan aina...

MrT 14.10.2006 19:30

Quote:

Originally Posted by Paakari
Ja mää en tunne ketään...:(

paha dementia, vahvat lääkkeet vai etkö vain halua muistaa :D

Quote:

Enkä ymmärrä mitään...:(

kai sä sentäs jotain :confused:

Quote:

Ja silti mulla .ittullaan aina...

ei aina, vain kokoajan ;)

Turismo 14.10.2006 19:33

Hyshhhhh. Ollaan ihan hiljaa vaan niin ehkä kukaan ei tajua sanoa mitään pahaa.....ainakaan minusta - Hyshhhhh :spiderma:
ja sitä paitti - en "tunne" kuin yhden teistä täältä henkilökohtaisesti, no ehkä toisenkin, mutta en tiedä mikä hänen aliaksensa on...

Corvette63 14.10.2006 20:37

Quote:

Originally Posted by Steelnose
Pyydän anteeksi jos olin väärässä, mutta toisella palstalla henkilö(t), jotka kirjoittelivat monella eri nimimerkillä, aiheuttivat paljon vahinkoa ja väärinkäsityksiä, sekä lopulta koko forumin sulkemisen.
En edelleenkään ymmärrä mitä hyötyä iloa tms. siitä hommasta saa.
Itse olen sitä mieltä että, one man one vote ja jokainen seisoo sanojensa takana.
Hyvää syksyä kaikille oikeille ihmisille

Joo, niinkuin sanottiinkin tossa aikaisemmin, niin pieni huumorin kukka on hyvä asia. Tässä on moni muukin sanonut, että Vette porukka on erikoista jengiä, koska täällä puhutaan välillä vaikka mitään, eikä kuitenkaan oteta herneitä nokkaan. Ippekin taisi tossa todeta, ettei hän mitenkään erityisen henkilökohtaisesti ottanut tota mun alottamaa juttua "pappiksen käyttijän tunnuksilla ym.". Sitten, jos alkaa toden teolla hatuttamaan noi vitsit, niin pitää vaan sanoa.

Pappatunturikin sanoi, että me taidetaan tuntea toisemme aika hyvin, niin ei tässä kaikkia juttuja mitä puhutaan oteta tosissaan. Vitsiä on välillä kiva heitellä, ja on myös tooooodella hyvä ettei tämä porukka ole niin totista, että pitää miettiä sataan kertaan, ennen kuin uskaltaa jotain sanoa.
Mä seison ihan varmasti sanojeni takana joka tilanteessa. Täällä sharkissa ei ainakaan mun mielestä ole tainnut mennä jutut vielä liian pitkällä, ja toivottavasti ei menekkään...tai siis ei mene koska finnsharkkilaiset on ollut ainakin tähän asti tosi fiksua porukkaa. Tietokone on aina kiva avata, kun tietää että pääsee sharkkaamaan:cool:

janiv 14.10.2006 21:18

Selvennettäköön tähän vielä, että ippe73 on eri henkilö kuin Pappatunturi.

Onkohan muita kahdella tai useammalla nimellä kirjoittelevia kuin MrT = Nipa79? Sekin johtuu vissiin siitä, että Nipa on ihan kertakaikkisen huono käyttämään tietokonetta eikä osaa kirjautua foorumilta ulos joten toinen tunnus on kotikoneella ja toinen työpaikan konella. *(tähäntulisihymiöjoskäyttäisinniitävielä)

Ymmärrän kyllä täysin Steelnosen mielipiteen asiasta, koska mikään ei ole sen ärsyttävämpää kuin se, että yksi ihminen kirjoittaa samaan topikkiin monella nimimerkillä itsensä puolesta ja vastaan mollaten samalla muita erimieltä olevia.

"Sitten, jos alkaa toden teolla hatuttamaan noi vitsit, niin pitää vaan sanoa."
Tai sitten pitää laittaa tietokone kiinni ja mennä sinne talliin rakentelemaan autoa ja unohtaa hetkeksi nettikirjoittelut.

No nyt meni taas offtopikiksi, jota varten joku teki joskus tämän topikin. Jatketaan siellä.

OnTopic. Aloittajalle vaan tervetuloa joukkoon omituiseen.

Paakari 14.10.2006 23:16

Quote:

OnTopic. Aloittajalle vaan tervetuloa joukkoon omituiseen.

Ja löysin rantein, tervejärkiset ei ostele näitä muovilusikkoja:p

pirre 14.10.2006 23:31

Quote:

Ja löysin rantein, tervejärkiset ei ostele näitä muovilusikkoja:p

Saatikka rakentele/yritä rakennella niistä nopeita, erikoisia, orginelleja jnejne ;)

Masa 17.10.2006 11:19

Quote:

55mettäraato projektii(sama auto kaatui kauhajoella)

mitä tälle tapahtu ? Tuleeko viel peli?

Quote:

-62 valkoinen museoitu Vette joka on esitelty veekasi lehdessäkin joskus-80 tarvis kevyttä jatko entrausta...

Missäsä päin tämä on nyt , onko vielä Lappeenrannassa samalla omistajaalla ? Niin ja tervetuloa joukkoon , hyvä hankinta !!!

groovyjay 18.10.2006 12:00

Tervetuloa kelkkaan, hieno pelinavaus 68-avo maistuu aina! :cool: :cool: :cool:

chevellecoupe64 19.10.2006 19:41

Viisvitonen&kuuskakkonen

1 Attachment(s)
Nii se viisvitonen 2D letukka joka kaatui kauhajoella -05 kisoissa(videon voi katsella OD,n sivuilta) se myrkyn vihreä,mikkelin J.Ahosen jatko jalostama,isolohkolla ym,ym,Ahosella ollut useita viisvitosia ja kaik vissii vihreitä. Mie raahasin sen mettästä tallille-87 ja rakentelin kolme vuotta,katsastin ja möin Ahoselle joka vei sit sen ruotsiin ja laitteli siellä siihen isotlohkot+linkit perään ja toi sit aikanaan sen muuttoautona takas.

Se kasissa -80 luvun alussa esitelty -62 roadster on edelleen samalla omistajalla täälä lappeenrannassa yhtä hienossa kunnossa ku ennenkin,pitäis hakee siitä penkit ja viedä verhoilialle,uudet päälliset ku oottaa paffilootassa.Attachment 1930

Corvette63 19.10.2006 19:48

Hienoa, että -62 voi hyvin. Ainakin kilvet ovat vaihtuneet sitten viime näkemän, eikös ne olleet joskus NC-15x:-k

All times are GMT +3. The time now is 09:07.