![]() |
C5 body kitit
C4:ssa taitaa ainakin tuo aerobody olla arvostettu bodykitti (varmaan on muitakin). Mutta onkos C5:ssa tai C6:ssa mitään hienoja tai yleisesti arvostettuja bodykittejä, vai meneekö ne kaikki siihen "hirveimmät C5:t" -osastoon?
|
Quote:
Ei ole kyllä hirveesti hyvän näköisiä C5 kittejä nähty. Muistaakseni olen nähnyt vähän C5-R:ään viittaavan kitin jossain ja sitten niitä -53 look kittejä C5:seen. Kyllä noita varmaan on, mutta ei ole tullut just niitä asiallisen näköisiä vastaan. Ajattelitko omaasi tuollaisen kitin asentaa? |
Quote:
En oo ajatellut, ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun en oo itte kovin hyviä kittejä nähnyt missään. Tai en oo ees kuullukaan, että mikään tietty kitti ois kovin arvostettu. |
Quote:
Joo, no en mä ainakaan kanssa ihan henk. kohtaisesti laittaisin mitään kittejä, jos mulla olis C5. Orkkis koppa on hieno. |
Mä tykkään kyllä tigersharkista, jos c5:een tarvis jotain leipoa.
|
Quote:
Mä oon tänkin varmaan vähän missannut, oisko laittaa kuvia? Tai oon varmaan nähnyt siitä kuvia, mutta en osaa yhdistää niitä tuohon nimeen? Joo, mä oon tosi tietämätön, sori. |
Tarkoittiko heimo tälläistä:
:confused: |
Bodykitit ei ole saksalaisten laji:
![]() :pukel: Sorry, noi isot kuvat:( |
Tässä on taas Specter Werk:
![]() Menettelevä mun mielestä. |
|
Quote:
Toi perä ei oikeen nappaa jostain syystä:confused: |
Eiks toi tigersharkki ollu gm:n konsepti/styling vehkeitä alunperin?
Eli ei mikään takapiha tuunaus.. |
Quote:
Kyllä oli GM:n konsepti, mutta mä oon tyytyväinen noihin nykyisiin C5:iin |
Quote:
Toi mun mielestä ihan hienon näköinen, ainakin tästä kuvakulmasta. Löytyykös tuosta lisää kuvia eri kuvakulmista? |
Quote:
Mä yritän etsiä. Laitan kohta, jos löytyy;) |
Quote:
Ok, kiitos! Tuleeko tuollaset bodykitit muuten yleensä kiinni ruuveilla ja liimalla vai miten? |
Quote:
Löytyi! ![]() ![]() ![]() ![]() Jos kitin asentaisin, niin tuollainen se varmaan olisi.. |
Tigersharkin keula ja ton perä niin se ois siinä..;)
|
Quote:
Mä kyllä tykkään tästäkin, ei ollenkaan huono tai ylitseampuva, niinkuin monet tuppaa olemaan. Ainakin keula on tuossa mun mielestä hyvä, parempi kuin tuossa corvette63:n esimerkissä. Siinä taas perä on ehkä mieluisampi. |
Quote:
Heh, ehditkin just ennen mua kirjoittaa saman ajatuksen! |
| All times are GMT +3. The time now is 06:26. |