![]() |
Astetta rajumpi C2 Projekti...
65 coupe, bone stock....
Yeah right... Phillyn C6 putkirunkopaketti... C5R Twin Turbo... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() HOblaa! :king: |
kukas tekee tollasen tänne kekkosslovakiaan :confused:
|
Vaikka heti, kunhan vaan saisi omavalmisteisia putkirunkoja leimattua.
|
Eikös sitä periaatteessa nykyään saa, mutta muuten sais olla kaikki muu melkein vuotta 65 edelleen, että pysyis prosentit kurissa... :confused:
|
Hurjan näköistä touhua!:cool:
|
Mun mielestä yksi corvette rakentaja uudelta maalta tekee ihan yhtä suurta projektia. Se on se kaveri joka tekee yhestä palaneesta C2:sta kunnon raaseria.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
:-$ |
Meinaan, jos rungon saisi laillisesti itse tehdä niin luulis, että rodejakin ois paljon nykyistä enemmän ja paremmilla palikoilla varustettuna?
Mä oon siinä uskossa ettei saisi?! |
Quote:
Kohta pitää sitten tulla vakoilemaa sun tallille, että mitä olet saanut aikaisisi;) |
Quote:
Valitettavasti en ole ammatiltani katsastus-setä, MUTTA on noita muutamia esimerkki rodeja ja eräskin AC Gorba oma valmisteputkirungoilla ja jonkin asteteiset RK-tunnuksetkin niissä vielä on! :thumleft: |
Quote:
Tallimiittinki luvassa keväämmällä ja tosiaan vuosi on vielä vähän auki, mutta laitan vinkkiä kun H-hetki lähestyy... :thumleft: |
Quote:
No, jos toi on totta..Niin sehän helpottaisi hemmetisti rakentelua. :thumleft: Pitääpä alkaa metsästämään tietoo tosta. |
Quote:
Niin sitä pitää!:thumleft: |
Quote:
|
Quote:
Sanoo MrT ...ja corvette63 :lol: |
Quote:
|
Quote:
No onneksi ei sharkki ole ollut tänään 5 tuntia pitempään auki:confused: |
Quote:
|
Quote:
Ei ihan, mutta melkeen :-k Tässähän rupeaa olemaan ihan nou laiffi, kun kokoajan on tietokone ja FinnShark auki;) Koitetaan vielä vältellä tuota 15h päivässä sharkkausta. |
Quote:
|
Quote:
Pitää paikkaansa. |
Quote:
|
Quote:
Mä lähen pakkaamaan;) |
Quote:
|
Quote:
Ei. Corvette aiheiseksi kuitenkin;) |