![]() |
Iso tyhjä P-alue, 70-Corvette ja neljä lattiassa...
|
Hieno pätkä! Siinä oli sitä fiilistä :cool:
|
Noin kuuluu autoa käskeä. Ja paikkakin on valittu oikein (ei aiheuta vaaraa sivullisille).
|
Joo, mä arvaan, mitä siellä linkin takana on. Olen tottakai taas reissussa gprs:n varassa, sillä ei paljoa viteoita latailla ](*,)
|
Quote:
Aikamoista fiilistelyy.. P.S Mitäs oot myyny kun tuntuu noita dollareita riittävän tos sun avataris ;) |
|
Tossa ekassa oli kyllä hyvää fiilistelyä!
Quote:
Tässä toisessa taas hyppäs sydän kurkkuun muutaman kerran, et nyt meni pitkäks... Näinköhän oli ihan tarkotuksella noin reunoille vedetty. Huh, mitä menoa... |
Quote:
:-$ lopeta tollaset työnteot kun et voi 100% sharkkailua harrastaa samalla |
Quote:
|
Molemmis varmaan jotkut "US General" tai "XP2000" renkaat...:rolleyes:
No ne sietääkin suditella... |
Quote:
|
Taidanpa mennä tekemään tommosen videon. Ainiin, mut eihän miulla oo videokameraa. No harjottelen sit videon tekemistä katsomalla läpi sormien ;)
|
Oli kyllä aika karmasevaa dramaturgiaa aiheesta.. Mutta tässä lyhyt ja ytimekäs pätkä. Ei maalailua,jalustaa tms hienostelua. Vain 310 kmh näytössä;)
|
Quote:
Mis se pätkä? |
Quote:
|
Olisko tuo -70 avo lähtenyt kuitenkin suoraan kakkosvaihteella touhottamaan, kun noin kovasti pyörittää takanakkia noinkin suuressa vauhdissa parkkipaikalla?
|
Quote:
|
Quote:
Automaatilla ajelevat :p |
Mutta videopätkässähän huijattiin.
Kaveri laittoi siinä ykkösen dramaattisesti pesään. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
EI, mutta sehän oli suorakytkentälaatikko? ... vai oliko se amerikanpoikien keksimä jatkuvavetoinen laatikko? |
Quote:
|
Uuh, mitä viilikset! Huumoriakin oli saatu GJ:n pätkään mukaan nostamalla vasen silmä ensin ja oikea heti perään, aavistuksen jäljessä :p
Kyllä sai nakit kyytiä :eye: |
No onpas vihainen -76:n :p
|
Yorccille sopiva pätkä;)
|
Quote:
|
Quote:
Mä luulin, että se olit sinä ;) |
Minä se en ainakaan ole, tai vaikka olisinkin niin en tunnustaisi:rolleyes:
|
Quote:
Onkos tästä sun auton kuntoutumisesta oma topicci jossain? Ei ole jäänyt huomiotta tuo sigun vaihtuminen :) |
Eipä oikeestaan oo, paitsi kirjotin nyt vian syyn siihen yli kuukauden vanhaan topikkiin, jossa ihmettelin, että Nytkö se moottori laukes.
|
Quote:
|
Quote:
Kovasti tuntu hyytyvä;) |
Quote:
|
Quote:
![]() Joo, kyl meikä tykkäs. Taitaa olla vielä 187 päivää Wappuaattoon...prkl, sehän on yli puoli vuotta! ![]() |
Quote:
|
Quote:
Kyllä sitä joutuu välillä jumppaamaan ohitustilanteissa työautollakin. Ja vasenta kanssa, kun on epäautomaatti. |
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:33. |