![]() |
Tämä jo lähes unohduksiin jäänyt topic/aihe kaivetaan vielä esiin...
Koska toi painatus on tuottanut niin paljon synnytys onkelmia, päätin kokeilla erään tuttavan kautta brodeerausta. Huippu vehkeillä ja hyvillä tekstiileillä saa aikaiseksi melkein mitä vain ja muutamia koevedoksia on nyt tehty ja ajattelin kysellä, onko palstalaisilla kiinnostusta johonkin näiden kaltaisiin tuotteisiin.... ![]() Piké-paita Lacoste tyyliin... ![]() "Firman" logo rinnassa... ![]() Klousappi samasta... ![]() Luu-ulkona-hihasta voi kanssa cruisaajat ottaa selvää mihin kalastus seuraan kuulutaan... ![]() Klousappia taas... Toinen idea on hoodie eli huppari... (älkää välittäkö C3-R teksteistä) ![]() Sopivan UG kaikille hämärissä oloissa kasvaneille ja vaikuttaville. FOTL laatua, ei kutistu pesussa, pitää värit pirun hyvin. ![]() Rintaan taas "kalastusseurantunnus" toi hiha homma tuli kokeilumielessä laitettua, lopullinen versio vois olla "vähän"! sirompi. Toi ROYAL väri on aika 1:1 finnshark.comin official blueta... Sais tietenkin myös muina väreinä... Sitten tietysti samaa ideaa sais T-paitaa, lippahattua, pipoa yms yms... Lähinnä noissa brode-jutuissa pyritään pysymään simppelillä linjalla, toi logo ja pieni "huomaamaton" finnshark.com teksti aina jossain...???? Onko kiinnostusta? Pikee menee hienosti jo vähän juhlavampaan tilaisuuteen :santa: Tänään kävin myös hakemassa NELJÄNNESTÄ painatus pajasta koe-erän painettua T-paitaa, kaikki kolme so far on olleet kahden kolmen pesun jälkeen ihan hei hei, ei kelpaa edes sokealle automekaanikolle... Koeajan näitä paitoja nyt parin viikon ajan, pesen usein ja katson miten painatus pysyy. Kuvat ovat muuttuneet sitten viime näkemän, tämä paja tarvitsti paremman reson, joten vanhat ei kelvanneet. Näistä kuvat myöhemmin... Mulla on edelleen tallessa halukkaat paitatilaajat, mutta kysäsen ajan ollessa kypsä kaikilta vielä uudestaan... |
Onhan tuo brodeeraus hienompi, kestävämpi, tyylikkäämi, mukavampi, parempi ja kauniimpi tuollaisessa tesksittä kuin painatus. Ilmseisti kalliimpikin, mutta mitäs sen on väliä, jos kestää isältä pojalle.
Huppari ilman huppua olisi kiva. Siis sellainen pitkähinainen t-paita ;) Nimenomaan tommonen hihassa oleva pitkä teksti on meikäläiseen silmään oikein jees ja mikä parasta se näkyy kauas. Ainiin, mutta eihän juuri kukaan tiedä mikä on Finnshark.com. No siinäpähän tulisivat sitten kyselemään. Siis kyllä kiinnostusta ehdottomasti mikäli hinta ei johonkin viiteenkymppiin pompsahda. |
Onhan sitä edelleen kiinnostusta. Brodeeraus tosiaan olis fiinimpi kuin peruspainatus. Jos valikoimaan pystyy vaikuttamaan niin joku lyhythihainen rento kauluspaita olis rock :) . No tuleepa valikoima olemaan mikä vaan niin varmaan jotain tulee ostettua!
|
Quote:
|
Mulle tollainen huppari! Se ja peroksidia tonne harvustoon niin heti tippuu 10 vuotta.!!!! Onko mitään tuotetta jolla sais pois myös 10 kg?
|
Quote:
|
Quote:
Hyvähän se on anorektikon siinä hölöttää! |
Kyllä hyviltä näyttää, eli hinta kun on suunnilleen kohdallaan niin käy mulle :cool:
|
Quote:
Mun mielestä kans broderaaus ois parempi, hienompi ja kestävämpi. Onkos GJ painatuksella ja brodeerauksella paljonkin hintaeroa? |
Quote:
Mutta sivutakseni vaihteeksi topiccia niin kyllähän tollanen huppari mun on pakko saada :) |
Kyllä brodeeraus on jotenkin arvokkaamman näköinen, mutta jos niitä osa 1ssä esiteltyjä painotuotteita sain, niin hienohan sekin olis! En sillon yhtenä iltana GJlle oikein ehtiny kommentoida ku tuli tietoliikenne katko, Hienoja paitoja!!!
|
Nyt selvisi, mihin Särkänniemen delfinaarion ylijäämävarasto joutui.. :D
|
Joo ei mulle mitään pikkudelffaria rintaan joku erehtyy luulemaan akvaarioharrastajaksi - C3 Fionnshark T-paita kyllä käy:D
|
Quote:
Sulle tulee sellainen 'Big Block Sinivalas' paita.. :D |
GJ , komeet kalsarit sulla tossa ekassa kuvassa...hahhaa no , anteeks.;)
Tollanen huppari heti mulle !!!! Sininen,kiitos. |
Quote:
Ei vaan asiaan, huppari ilman huppua/kengurupussia olis toooosi magee:cool: :cool: Kelpaa kyllä hupullakin;) |
Joo, mustaa hupparia mulle kanssa.
|
Tekstiilejä
Kauluspaita vähän sukkaa... eteenkin kun ulkona tulee räntää täällä stadissakin :-?
Huppari vois olla kiva (!). Samoin hyvännäköiselle lippikselle on aina käyttöä. Esim. tollanen KOBUK http://www.clique.fi/images/PDF/caps.pdf Täältä vois saada kans jotain ideoita pipoon tms. http://www.extremeduudsonit.com/v06/kauppa/ Mäddi |
Noista kun jättää ton finnshark tekstin pois ja tikkaa ton delffiinin kuvan rintaan, niin kohta on vaatemallisto jolla voi syrjäyttää sen krokotiili vaatteen.
|
Quote:
Lacostelle kilpailija...: FinnShark Production:p Pois alta vaan kaikki Polo Ralph Laureenit sun muut Armanit ja Lacoste tennismerkit;) |
Quote:
LaShark mallisto rules... :D |
Tai sitten mallistolle nimeksi HuiHai :D
|
Quote:
Uusin hittituote!:-({|= |
Haista tuli mielee yks tyhmä vitsi.
Steve Harris ja Adrian Smith oli kanarialla. Steve kysi Adrianilta, että mikähän kala tuolla menee. Adrian vastasi, että varmaan tonnikala johon Steve sitten, hyvä ei siis hai.:albino: |
Quote:
No tuossa tuli kyllä pohjat huonoissa vitseissä. Jä mä oon sentään kuullut tämänkin: -Mitä tapahtuu, kun kylään pudotetaan pommi? -??? -Kylä lähtee. Mitä tapahtuu, kun toiseenkin kylään pudotetaan pommi? -??? -Kylä lähtee taas. |
Quote:
|
Mukana ollaan....!
Täytyypä lähtee kattelee ton hupparin kaveriksi hikinauhaa ja satanumeroo liian suuria farkkuja väärinpäin jalkaan.:brilsmur: Tuo hillitty finnshark-tyyli on muuten tosi :cool: Sopii jotenkin auton henkeen paremmin, kuin tollainen liekitetty farkkupaita "Corvette is best" meininki:D |
Quote:
Hitto, mä kun luulin että mun uus "Corvette rules, everything else sucks!" paita olis just kuuminta hottia ;) ... |
Tollanen huppari olis kyl aikasta jees. Musta tai sit tollanen sininen passaa myös. Meinaatteko oikein laittaa sivuille myyntiin vai onko tarkotus tehä vaan pieni erä tän topicin osallistujille?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Tai sitten joku dodge dille tulis tökkää turpaan. |
Quote:
|
Quote:
Kui:confused: |
Quote:
No ilmankos se Paakari on aina itsensä kimpussa;) Vai oliko sulla joku Dodge Ram käyttiksenä? |
Quote:
|
Quote:
Sehän se, ja ainoa oikea peli näillä keleillä :cool: |
Tuollainen pitkähihainen versio ilman huppua ja isolla valkoisella finnshark hihassa, se on siinä.
Mä oon jo hiukan ohi tuosta huppuvaiheesta, kun en osaa edes rullalautailla (oikea termi taitaa olla 'skeitata') :cool: |
Quote:
|
No ni. Ei olis pitänyt kirjottaa Dodge vaan käyttää vaikka aspenia.
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Mulle siis hupparia, mutta kai sitä tarvii kauluspaitakin hommata jos vaikka golffaamaan vielä joskus eksyn |
Pelkkä Flipperin kuva rinnuksessa ei riitä, siinä pitäisi olla kanssa finnshark.com -teksti ja kuva pitäisi olla petokalan eikä välipalan näköinen.
Hihassa ehdottomasti pienellä finnshark.com -teksti. Hullu ei huomaa ja viisas ei virka mitään. Ihmemaa on täynnä mauttomia paitoja, jossa huudetaan koko maailmalle, että "MULLA ON CORVETTE!" Minua jotenkin viehättäisi teksti "Throw me a curve" Siihen voisi liittää alkuun Yeah, ... tai C'mon, ... tai Okay, ... Mutta jos brodeeraus on pienellä fontilla ja hillitty, niin tännepäin tulee pari t-paitaa ja pari hupparia. |
Quote:
:rolleyes: |
Quote:
![]() |
Tuotahan pian säikähtää jo itekin:rolleyes:
|
Toi ois aika cool. :cool:
|
Vaatimattoman huomaamaton:confused: :confused:
|
| All times are GMT +3. The time now is 13:38. |