FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Club Corvette Finland? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=4927)

MikkoM 06.11.2006 13:12

Club Corvette Finland?

Miten kerhon toiminta nyt on, aika hiljaiseloa näyttää olevan:confused:
Sivut päivitetty viimeks 9.8...
Olisiko ideaa ympätä Kerhotoimintaa jotenkin FSn kans(tästähän on ennenkin keskusteltu)?

Näkyy muuten että vieläkin jotku kirjottelee Simolinin palstalle
http://www.petrisimolin.com/ThePalst....asp?CAT_ID=12 :tongue:

Edit: Jaa ehkä tämäkin olis kuulunu tuonne kerhokeskusteluihin...

Nipa 06.11.2006 13:35

Quote:

Originally Posted by MikkoM
Miten kerhon toiminta nyt on, aika hiljaiseloa näyttää olevan:confused:
Sivut päivitetty viimeks 9.8...
Olisiko ideaa ympätä Kerhotoimintaa jotenkin FSn kans(tästähän on ennenkin keskusteltu)?

Näkyy muuten että vieläkin jotku kirjottelee Simolinin palstalle
http://www.petrisimolin.com/ThePalst....asp?CAT_ID=12 :tongue:

Edit: Jaa ehkä tämäkin olis kuulunu tuonne kerhokeskusteluihin...

Kai sitä sentää hyvä olisi olla "Club Corvette of Finland" sivut, vaikka pienetkin, mutta sellaiset että päivittyy kuitenkin aina kun tarvetta on. Kaikki netittömät klubijäsenet kun ei välttämättä tänne osaa/halua tulla (kai?)

MikkoM 06.11.2006 13:46

Quote:

Originally Posted by Nipa
Kai sitä sentää hyvä olisi olla "Club Corvette of Finland" sivut, vaikka pienetkin, mutta sellaiset että päivittyy kuitenkin aina kun tarvetta on. Kaikki netittömät klubijäsenet kun ei välttämättä tänne osaa/halua tulla (kai?)

Totta tuokin, vaan taitaa ainoat päivitykset tältä vuodelta olla kalenteri, ja Vesan raportti Street Slidestä?
Joo, totta kai Club Corvette Finland tarvii omat sivut, mutta esim. galleriaa ei oo "mun aikana" päivitetty :confused:
No, samapa tuo toisaalta, mä pärjään Finnsharkin kanssa;)

poppamies 06.11.2006 13:55

Quote:

mutta esim. galleriaa ei oo "mun aikana" päivitetty :confused:

onk siellä galleria :confused: ;)

Quote:

Niin pärjään minäkin :D

janiv 06.11.2006 13:56

Quote:

Originally Posted by Nipa
Kaikki netittömät klubijäsenet kun ei välttämättä tänne osaa/halua tulla (kai?)

No tuota ;) Mitenkäs ne netittömät osaa CCoF:n sivuillekaan :)

Mie muutes melkeen luulin yhessä vaiheessa, että on Suomessa on kaks Corvettekerhoa. Finnshark ja CCoF ja molemmilla omat keskustelupalstat. Siis tossa about vuosi sitten, kun en vielä tienny mistään mitään muutakun, että C3 on hieno.:tongue:

poppamies 06.11.2006 14:23

Quote:

Originally Posted by ippe73
Mie muutes melkeen luulin yhessä vaiheessa, että on Suomessa on kaks Corvettekerhoa. Finnshark ja CCoF ja molemmilla omat keskustelupalstat. Siis tossa about vuosi sitten, kun en vielä tienny mistään mitään muutakun, että C3 on hieno.:tongue:

Tärkeimmän sentään tiesit jo silloin :D

Nipa 06.11.2006 14:25

Quote:

Originally Posted by ippe73
No tuota ;) Mitenkäs ne netittömät osaa CCoF:n sivuillekaan :)

Netittömät kysyy kaverilta googlen osoitteen ja kirjoittaa siihen corvette+finland. Sillä löytyy ja taas pääsee kesän tapahtumiin mukaan :cool:

ZL1 06.11.2006 14:44

Quote:

Totta tuokin, vaan taitaa ainoat päivitykset tältä vuodelta olla kalenteri, ja Vesan raportti Street Slidestä?
Joo, totta kai Club Corvette Finland tarvii omat sivut, mutta esim. galleriaa ei oo "mun aikana" päivitetty :confused:

Onhan siellä front pagella nostettuna ajankohtaisesti "Kuopion Meetin alustava ohjelmakin" :rolleyes: ;)

Corvette63 06.11.2006 14:48

Hiljaista on ollut CCoF:n sivuilla, eikä päivityksiä ole kummemmin tullut. Toisaalta eihän tässä parissa kuukaudessa pitään "mykistävää" ole tapahtunut, jota netti sivuille päivittää. Aika aavemaisethan nuo on, mutta ainoa mikä siellä sivuilla loistaa on linkki FinnSharkkiin...Pitää oikein laittaa RayBanit päähän :cool:..

En kyllä itsekkään ole käynyt pariin kuukauteen CCoF:n sivuilla, koska ei sillä kummempaa asiaa ole tapahtunut? Mulla ainakin Corvette aiheiset hommat kuluu Finnsharkkia, Digital Corvettesia, Action Centeria, Corvette Forumia ja Ebaytä päivystäen. Simolinin sivuilla en edes oikeestaan koskaa ole käynytkään:rolleyes:

Macho 06.11.2006 14:48

Niillä sivuilla ei taida olla ketään varsinaista ylläpitäjää?

poppamies 06.11.2006 15:03

Quote:

Originally Posted by ZZ540R
Onhan siellä front pagella nostettuna ajankohtaisesti "Kuopion Meetin alustava ohjelmakin" :rolleyes: ;)

:lol: :lol: :lol:

Corvette63 06.11.2006 15:06

Quote:

Originally Posted by ZZ540R

Tosi ajankohtaista..:eye:

http://www.corvettefinland.com/ccof/tapaht/meet06.html

\\:D/

poppamies 06.11.2006 15:08

Quote:

Originally Posted by corvette63

No nyt säkin oot sit käyny tarkistamassa kerhon viralliset sivut :thumleft:

Corvette63 06.11.2006 15:17

Quote:

Originally Posted by nipa79
No nyt säkin oot sit käyny tarkistamassa kerhon viralliset sivut :thumleft:

Totta! Vaikka mitää uutta ei ollut sitten viime näkemän..:rolleyes:

VetteMan 06.11.2006 16:40

Sivuja on päivitetty satunnaisesti harrastelijavoimin. Riku (Finnshark) taitaa olla viimeiset muutokset tehnyt ennen kuopion meettiä. Suurin syy taitaa olla päivityksen "puutteeseen" materiaali mitä sinne päivitetään. Eli ei ole kukaan tuottanut materiaalia sivustolle, juttuja tapahumista, omia autonhakureissuja yms.
On keskusteltu sivujen päivitysasiasta hallituksessa ja katsotaan mitä tuleman pitää ;)

Macho 06.11.2006 16:59

Mä en oikeastaan tiedä tarttisko sinne olla mitään erikoista sisältöö, täällä on sitä niin prkeleesti. Toimivinta vois olla että siellä olis vaan kylmät faktat ja vuoden ohjelma.

Juha 06.11.2006 17:01

[quote=VetteMan]Suurin syy taitaa olla päivityksen "puutteeseen" materiaali mitä sinne päivitetään. Eli ei ole kukaan tuottanut materiaalia sivustolle, juttuja tapahumista, omia autonhakureissuja yms./quote]

Moni taitaa kirjoitella kaikki tarinat tänne Finnsharkiin, joten materiaalia ei sit enää riitä/tarvita tuonne CCof saitille.

Juha 06.11.2006 17:02

Quote:

Originally Posted by Macho
Mä en oikeastaan tiedä tarttisko sinne olla mitään erikoista sisältöö, täällä on sitä niin prkeleesti. Toimivinta vois olla että siellä olis vaan kylmät faktat ja vuoden ohjelma.

Just niin, mä oon samaa mieltä. Turha sinne koittaa väkisin vääntää sisältöä.

MS 06.11.2006 17:48

Sivut tullaan päivittämään täysin uuteen uskoon ensi kevääseen mennessä. Näin ajokauden aikana ja parhaaseen kesään ei ole ihmisiä lähdetty kuormittamaan netin päivityksillä. Nyt kun ei talvella ole ylimääräistä hommaa:rolleyes: :rolleyes: niin ehditään paremmin syventyä tähänkin.

Vaikka en tietokoneen käytöstä mitään tiedä, niin innokkaasti silti olen mukana.

Corvette63 06.11.2006 17:58

Quote:

Originally Posted by MS
Sivut tullaan päivittämään täysin uuteen uskoon ensi kevääseen mennessä. Näin ajokauden aikana ja parhaaseen kesään ei ole ihmisiä lähdetty kuormittamaan netin päivityksillä. Nyt kun ei talvella ole ylimääräistä hommaa:rolleyes: :rolleyes: niin ehditään paremmin syventyä tähänkin.

Vaikka en tietokoneen käytöstä mitään tiedä, niin innokkaasti silti olen mukana.

Hienoa! Pientä "kasvojen kohotusta" ne kaipaavatkin!:cool:

MS 06.11.2006 18:04

Jatkossakin Clubin sivut tulevat olemaan perustiedon antavat. Toki on tarkoitus et ne on ajantasalla tapahtumien ja informaation suhteen. Muuten "reaaliaikainen" tiedonvälitys ja keskustelu tapahtuu finnsharkissa.

MikkoM 06.11.2006 22:11

Quote:

Originally Posted by MS
Jatkossakin Clubin sivut tulevat olemaan perustiedon antavat. Toki on tarkoitus et ne on ajantasalla tapahtumien ja informaation suhteen. Muuten "reaaliaikainen" tiedonvälitys ja keskustelu tapahtuu finnsharkissa.

Hieno homma :cool::cool::cool:
Mukava kuulla että kerhonsivuillekin on tulossa edes jotain uutta:D

All times are GMT +3. The time now is 09:32.