![]() |
Mid year pahassa kunnossa
Tänään kuulin surillisen tarinan :(
Tapahtui noin vuonna -95 keimolan seudulla, siellä oli joku jenkkiauto talli jossa oli C2 otettu ehostuksen alle. Mitä lie oli ajateltu mutta kulmahioma koneella ja fiiberi laikalla oli alettu ottamaan vanhoja maaleja pois :shock: Koko auto oli ollut enemmän ja vähemmän hurjassa kunnossa muistuttaen paikoin raastimen pintaa Kone kuitu oli ollut pahoin, siinä ihan läpi reikiä useita :( Onko kellään tietoa missä kunnossa nykyään mahtaa olla ja missä :confused: |
Aika kurja keino hommata maalia veks kuidusta!:shock:
Olisi tosiaan mielenkiintoa saada tietää jotain auton kohtalosta.. |
Siis eihän tommonen voi olla tottakaan eihän? Vai onko joku tehnyt ilkivaltaa. Kai sitä nyt heti ensimmäisen sipaisun jälkeen tajuaa, että ei tämä homma nyt ihan näin taida onnistua.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Maantiekylässä on ollut aktiivinen jenkkiauto kerho vuosia. Oisko se talli kyseessä?
|
Ketä lupaa ottaa selvää oon jo hiukan lämmenyt rumpujarrullisellekkin C2 selle....saahan sen aina muutettua joten WTF ja GS replikaksi vaan tjsp.
|
Quote:
|
Leppäsen Veljekset ovat pitäneet tallia Maantiekylässä jo 80-luvun alusta , mutta en usko heidän sekaantuneen Vetteen millään muotoa . Vaikka ovatkin kuuluisia Ford ja Mopar puolelta . Miehet maamme ehdotonta Ykkös sarjaa jenkkiautoalalla ja etenkin kiihdytyspuolella myös kansainvälisesti arvostettuja .
|
En tarkoittanut leppästen tallia.Siinä vierellä muistaakseni jossain lemminkäisen lähellä olen käynyt ainakin 10 vuotta sitten. Oli iso talli ja paljon autoja.Olisko nykyään se talli jossa Hersti ym kustom / rodi jampat pitää majaa? ( eisks rimmaa toi loppu aika hyvin!)
|
Itseasiassa en epäillyt hetkeäkään sinun tarkoittavan "Leppäsiä" koska kaikki vähänkin enempi jenkkejä harrastaneena tuntee Leppäset ja tietää tallin Maantiekylästä . Lähinnä laitoin sen takia että ne jotka eivät tunne Leppäsiä , eivät myöskään laita minnekään aiheettomia huhuja . :)
|
Quote:
Juu ja minä en epäillyt sinun epäilevän tiedänkö leppäsiä vai en . Tämmöiset urbaanit legendat pitää selvittää heti kääntäen kaikki kivet ja tallit :) |
Quote:
Tai olivat ainakain silloin aikanaan.. nykyään niitä ei muista enään kun vanhat parrat. |
Maantiekylässä (tarkemmin ottaen Sammonmäen teollisuusalueella, Tuusulantien länsipuolella) Lemminkäistä vastapäätä on ainakin Pistonsin iso talli. Samassa tönössä on myös omakin talli. Vettejä ei ole nurkilla juuri näkynyt paitsi tietysti meikäläisen ja Jussi S:n katiskat ;)
Herstin talli ilmeisesti hiukan pidemmällä samalla tiellä... |
Taidan tietää tapauksen , talli oli Keimolan Åbyssä , VanHa Ry.
Kyseisen auton omistajan tuntee muutamat täälläkin , ainakin pappis... Ton huhun kuulin kans joskus vuosia sitten , mutta sen todenperäisyydestä ei ole tietoa... Auto on ollut osina jo 15v... |
Quote:
|
Quote:
Näköjään ihan mun tallin lähettyvillä sitten:cyclops: |
Quote:
|
Quote:
No "Kannut" autoa pikkasen fiiberi laikalle vetelin hiekkapaperia avuksi käyttäen. -58:iin hommasin Fiestan moottorin ja 2003:n maalasin vaalean punaiseksi. Projekti -63:n hakkasin suoraan lekalla lyttyyn, kun se näytti aika huonovointiselta..;) |
Nykyisellä VanHan tallilla (Klaukkalassa) ei ainakaan ollut muita vettejä kuin omani. Mutta sepä onkin vuoden 2004 keväällä perustettu. Kyselkää Overdriven Vanhan sivuilta josko joku avautuisi.
|
Quote:
Ai niin vanhoja juttuja.No sitten tää on selvä juttu! |
Quote:
|
Quote:
Ja kuvia tänne, if possible! |
Quote:
|
Quote:
Normaalistihan mä en pidä yhtään kuvista enkä videoista..;) |
Quote: