![]() |
*** Finnshark.com Pikkujoulu Teaser ***
Nää videoiden koot senkun kasvaa mut toistaseks ei voida mitään. Täytyy asiaan paneutua tulevaisuudessa.
http://www.nrjvette.com/sharktv/2006FS_Teaser.wmv 64megaa.. tallentakaa ensin koneelle ja kattokaat sitten. :) |
Nyt mä oon ihan täpinöissä :shaking2: kun tollasen teaserin julkasit
|
Quote:
Hei ihan totta siis ÄLYTTÖMÄN HIENO VIDEO jo toi pelkkä tiiseri.Nää jutut on alkaa olla jo niin pro tasoa ettei tosiaan tarvitse hävetä suurenmaailman kuvioille. Äkkiä ne kiekot myyntiin!!! |
Aika paha tiiseri;) Nyt alkoi ihan jännittämään millainen on virallinen pätkä\\:D/
|
Quote:
Mua on jännittäny jo monta viikkoa :shaking: |
Quote:
Minuuki on jännittänyt, mutta en vaan ole tiennyt minne sen voisi kirjoittaa:confused: |
Miksi et energy "kuisaa" meitä yhtään enempää?
|
Quote:
Koko pätkä vaan esille! ;) |
Quote:
|
Kuten nipa totes.. vasta pikkujouluissa.. :) Joko ootte nää kaikki videot kattoneet?
http://www.nrjvette.com/sharktv/ :D |
Quote:
Mulla on kaikki talletettuna omalle koneelle jo.. ;) |
Quote:
|
Hyvä Teaser, olisi sitä katsonut pidempäänkin.. :D
|
Quote:
pikkujouluissa tiisaaminen loppuu, ja herkkua tulee varmasti silmämunan täydeltä! |
Quote:
Jos niitä näytteitä ei tuu, niin tää ei oo enään teasing vaan bullying ;) |
Quote:
jos niin käy niin me uhataan Corvette63:n kanssa aloittaa offtopic kirjottelu :-$ |
Quote:
Aika pelottava uhkaus! :tongue: |
Quote:
|
Quote:
No mulle oli tuolla uutta aineistoa, mm. tunnelipätkä oli kokonaan näkemättä. |
Quote:
Niinpäs olikin, tuota minäkään en ollut huomannut :cool: |
Quote:
Eilen illallakin oli hieno fiilistellä parin oluen kanssa tuota "red rock driving" pätkää! Kiitos kuvista ja tunnelmista:cool::cool::cool: |
Mikä ihme tossa teaserissa on, kun mä oon kattonu sen jo nyt yhteen menoon 6 kertaa :confused:
|
Quote:
|
Quote:
No todellakin, äsken tuli 7 kerta täyteen yhteen menoon katsottuna, ja tänään yhteen sä olen siis katsonut sen 11 kertaa \\:D/ Menee päivä ihan pipariksi kun töllöttää kokoajan Media Playeria.. |
Quote:
Quote:
|
Quote:
Se jää nähtäväksi. Arvelen kuitenkin, että sen hypnoottisuus pakottaa sut ostamaan sen DVD:n ;) |
Quote:
No jo on aikakin.Kyllä jotain rajaa tällä ihmisten tiisaamisella pitäisi olla! |
Quote:
Ei tää tiisaamista enään ollutkaan, vaan hypnoottista bullyingia ;) |
Toi tunnelissa -pätkä vetää koneen ihan solmuun. Kuvasäädöt menee vga-tarkkuuteen ja tulee joku muistipaikkavirhe "Virhe muistipaikassa blaablaa muisti ei voi olla 'read'" :confused: ](*,)
|
Quote:
Tallensitko omalle koneelle? Ei mulla ainakaan sillon menny solmuun, kun itse katsoin, vaikka muuten eilisen illan aikana meni ihan prkl:n sekaisin. |
Quote:
Tottakai. Mulla ei Mikkisoftan ohjelmat saa oikeuksia internet-kontakteihin, vaan palomuuri estää moiset => pakko kattoa MediaPlayerillä kiintolevyltä. |
ei voi kun ihmetellä tuota audiovideosaundityylitajua ja meininkiä. Pikkusiin jouluihin en päässy, mutta hetiheti ostan ko. DVD:n ja ylihintaan vaikka. Mistä näillä sälleillä riittää tuota virtaa ja innostusta ? Vedän kättä lippaan ihan näin lakittomaan päähän :salut: :grin: :thumrigh: :farao: :santa: :mrgreen:
|
Quote:
Suits you sir! |
| All times are GMT +3. The time now is 04:21. |