![]() |
Parhaat sisustan osat?
Millä toimittajalla parhaat sisustan osat?
Tarvitsen hansakalokeron listat 1960 vetteen, hinnalla ei niin väliä vaan lähinnä laadulla |
Mahtaako noita nippeleitä kovin moni tehdas edes tehdä :confused: Saattaa olla saman linjan tavaraa noilla kaikilla, en ole suinkaan varma, mutta vahva epäilys asiasta on. Sit vaan että kenellä noita oikeasti on
|
Quote:
Zipiltä ainakin löytyy.. muista en tiedä |
Quote:
http://www.yearone.com/serverfiles/f...ain2.asp?cat=Q |
Oliko se GJ kuka joskus totesi "mukavan alin" olevan laadukkaimmasta päästä.En tiedä tosin löytyykö sillä listoja? www.alknochinteriors.com
|
Corvette Centralilta löytyy, mutta toimitusajat on todellakin per*eestä! Ainakin mun kohdalla..
|
Tähän kohtaan voin mainita että noi corvette centraalitkin hoituu
|
Quote:
Non niin sehän kuulostaa hyvältä... Ainakin yksi sellainen setti tilaukseen.. Tarvitsen hanskalokero lista ja sitten ne alemmat, mutta kannattaa varman tilata koko paketti |
Quote:
|
Quote:
Meen huomenna hiukan tekemään listaa mitä tarvitsen sen jälkeen jätän tilauksen |
Quote:
Eiköhän tässä kohtaa voida jo julistaa, että Corvette Centralista EI löydy... |
Quote:
Y1 meinaa vallata vettemarkkinat, muut markkinathan se jo omistaa. Sema07:n jälkeen taitaa sitten olla vuorossa Year One Experience Atlantassa! Kuka mukana? :-\" |
Quote:
Omilla kotisivuillaan mainostavat aina, että tavaraa on ja sitä tulee, mutta ei sitä kuitenkaan näytä olevan. Kun tässä olen 3 miljardia kertaa maininnut, että olen tilannut omat C1:n osat 2 viikkoa ennen tämän vuoden ACS:ssää, eli tapahtumasta on kulunut jo puolisen vuotta. Kertakaikkiaan sikamaista toimintaa. Voisivat suoraan sanoa, että eivät saa niitä osia lähetettyä. Pitää vaihtaa ZIPpiin, jos heillä olisi hiukan paremmin pullat uunissa tässä asiassa. Oman kokemuksen perusteella en todellakaan kummemmin suosittele CC:tä.. |
Itse tilailen nykyää lähes pelkästään Zipiltä,
Pitää tehdä taas tilaus vielä tän vuoden puolella, samallahan sieltä muillekkin tulee... Ei ole pahaa sanottavaa. |
Quote:
Quote:
|
Quote:
Sitä sippii miekin oon yrittänyt toitottaa.. |
jokos
Quote:
|
Quote:
Onkos tarvetta? |
Quote:
Quote: