![]() |
Finnshark.com 2007 Kalenterit nyt tilattavissa...
1 Attachment(s)
Tässä malliesimerkki:
Koko on ISOMPI, eli A3 ja hinta on á 23 euroa kpl. Halukkaat, laittakaa mailia, soittakaa, txtkaa, yyveetä yms... Kalenterit saadaan toimitettua parin viikon päästä... |
Tänne yksi 8)
|
Jos JKL:ään on tulossa useampia kalentereita, voisin varmaankin noutaa samalla, kun olen etelässä työreissulla marraskuun viimeisellä viikolla (vk 48, kaksi viikkoa ensi viikosta, joka on 46). Ei sitten tarvitsisi postitella jokaiselle erikseen. Vai meneekö hankalaksi?
|
Quote:
Päin vastoin! :cool: |
Tänne kans yks. :)
ps: gj nyt linjoilla taas. Olin porukoita hakemassa kentältä, tulivat ameriikan ihmemaasta ;) |
Quote:
Juu, mulle voisit tuoda yhen samalla ;) |
Juu tännekin yksi
|
1kpl kiitoksia
|
Onko hinta 23 ¤ postikuluineen vai pamahtaako siihen vielä 7,10 ¤ postikuluja?
|
Minä otan yhden!! Voin noutaa hakea ottaa vastaan jossain tapahtumassa!
Loistava juttu!!! Hei kaikki nyt kalenterit tutuille , naapurin eskolle , siskon kummille tms ! |
Quote:
Tuo, Yorcci, mulle kans, mutta kolme kpl. Kotiin, töihin ja :-\" no kyllähän noille paikat keksii :p |
1 kipale tänne, kiitos
|
kokeeks yks kun mallikuva näyttää niin hienolta!! :D
|
Ma otan viis, kuka pistää paremmaks:tongue:
|
Quote:
|
Quote:
Nää menee firman joululahjoiks, neljä asiakkaille ja yks jää yli:rolleyes: |
Quote:
Ilman, mutta eikös Yorcci-express hoitele ton itä-suomi osaston? :-\" |
Tulen tilaamaan vain yhden reissun, en ota ylimääräisiä, joten jos kiinnostusta on, niin viikonloppuun mennessä pitäis olla tiedossa painettavien kalentereiden määrä! \\:D/
|
HEP! Tänne yksi. Tilinumero tänne niin ¤urot siirtyy tilille niin ettet huomaakaan ;)
|
Quote:
:salut: |
Hitto mä otan yhden lisää jos lupaat että tuotot ei mene ihan suorinta tietä kurkusta alas;)
|
Mä voisin itseasias niitä ottaa 3 kpl yhteensä. Voi kans ripotella sinne sun tänne :D
|
Hyvä miehet! Juuri näin! :cool:
|
Quote:
No mikä ettei. Jouluksi viimeistään on meno Joensuuhun, kyllä siinä kyydissä muutama kalenterikin kulkee. (Saattaa olla työkeikka jo ennen jouluakin, mutta joulunviettoon olen menossa anoppilaan jokatapauksessa.) |
Quote:
Siinäs Ippe kuulit! ;) |
Hep, Teemulle yksi kalenteri
|
1 KPL (toimita vaikka e äääceen aikkaan):cyclops:
|
Tänne 1 kpl
|
Quote:
Sit jos on aikaa niin läheppäs kuule sisäratakartingiin, jos uskallat:tongue: ja houkutellaan Morgan_Kanekin mukaan ;) Vaikka eihän jouluna oo tommosiin aikaa, kun joulu on hiljentymisen, kirkossakäynnin, rukoilun, ja rauhan aikaa.:-\" |
Emmä yhtä kalenteria kehtaa ottaa, laita kaksi
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ei se ole uskalluksesta kiinni. ;) Mua ei ahista yhtään, vaikka kaikki ajaisivat nopeampia kierrosaikoja, niinkuin Alastarollakin. Riippuu vain siitä, lähdetäänkö emännän kanssa Tapaninpäivänä jo takaisin Keski-Suomeen. Mutta noi Finnshark-kamat voin kyllä tuoda jokatapauksessa. Tulen Joensuuhun jouluaattona. |
Joo, tänne kans 1kpl, Yorcci-Express käy mainiosti :tongue:
Vanhana karting-miehenä lähen mielelläni ajamaan vuosisadan paskimmat kierrosajat. |
Quote:
Elähän näytä kieltä, on se työautokin musta ja kaksipaikkainen ;) Quote:
No perhana, on sitten pakko jäädä ajamaan, kun kerran paskoista kierrosajoista aletaan kisaamaan :cyclops: |
No elkääpäs yritäkökään. Miekun en oo ees kartingmiehii nähnykkää ni kyllä mie ajan ne hitaimmat kierrokset.
|
Mulle kans yks kalenteri :cool:
|
Tänne myös yksi kalenteri, kiitos!
|
Moi.Yksi kalenteri ja tilinumero niin hoituu tuo maksukin mukavasti.
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Ei toukokuun jälkeen. Quote:
Juu, rekisteröitiin heti uutena pakettiautoksi, kun ei niille takapenkeille eikä isolle dieselverolle oo mitään käyttöä ;) Quote:
Varmaan ensimmäisenä arkipäivänä Tapaninpäivän jälkeen, kun keskiviikkoiltana pitäisi olla jo takaisin kotona... jos nyt meikäläisen aikataulut vaikuttaa päätökseen. Vai onko se kartingrata avoinna joulun pyhinä? |
Mä haluun nähdä sit videopätkää, jos Yorcci sudittelee mikroautolla. Ja jos sais sit videonpätkää myös siitä, kun Yorcci lentää ulos sen takia kartingradalta :-)
|
Quote:
:lol: |
No voe helevata... :lol: Meinasin pudota tuolista.
|
Quote:
Brooooooooooooooooom.....\\:D/ |
Quote:
Quote:
|
Uno para mi también, por favor!
Tuo vaikka meille, kun ajat pks:lle päin. Ja pankkiyhteys vaikka txtarilla. |
Mulle yks allakka, kiitos!
YV:nä voi lähettää maksu- yms ehdot. |
erittäinkin loistava idea, 2 kpl otan minä, kiitos. Maksuyhteystietoja otan mielelläni vastaan.
|
Quote:
Kröhöm.. pistin yyveetä;) |
| All times are GMT +3. The time now is 09:36. |