![]() |
Alkoi himottamaan....
tällainen kun Hot Rod makasiinia tavasin http://www.massflowefi.com/ kärsiikö täällä kukaan muu vastaavista oireista :confused:
|
Kyllä toi haluja aiheuttaa. Kyllä sitä kummallinen harakka on kun näkee muutaman kuvan kiiltävistä osista niin heti pitää saada ittelleen.
|
Quote:
|
Mun mielestä pahempi oire on into nysväillä 2000 -luvulla kaasareiden, mekaanisten pumppujen, neulojen ja suuttimien kanssa.
Kyllä se on EFI ja vielä parempi, jos pultattu kiinni hiukan tuoreempaan konstruktioon. Taidan lähteä ruuvailemaan takanreunaan isoa LS:n mentävää sukkaa... |
Quote:
Quote:
|
Quote:
Sitä mä oon aaaaina sanonut että Teemu on järkimiehiä! |
Quote:
Kato pitää olla jotain haasteita, tollaset "no tuning, no programming, no hassles" ratkaisut on kädettömiä varten :p ! Kyllähän nuo toki omalla tavallaan kiinnostaa... |
Quote:
|
Quote:
LOL \\:D/ |
Quote:
|
Quote:
Joo tunnustan... Ei ole meikäläinen niitä hardcore -kaasarimiehiä jotka pystyy välittömästi pakoputken pään alla olevasta bensalammikosta päättelemään että 'Rokhester se käyp muuten rikkaalla' :rendeer: [/flame] |
Chevy Small Block SALE!! $2595 See our special offers page!!
No perskeles tänne hetieikänyt kaks tommosta sit vuonna 2008. Hmm. Mikähän ihme tuo muuten on:confused: :rolleyes: Suuri ilmapnpuhdistin:confused: :tongue: |
Quote:
Reikiä nolla ;) |
Quote:
Niin ei taida nää LS-ajan ecut olla ihan yhtä koodi alttiita kuin misfiren aikaiset :-k onhan se niin onhan |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Mut takas topikin aiheeseen. Millos päästään ja kenen tallimiittiin kattomaan Mass-Flota? |
Quote:
No ei se mitään, kun itellä on pdf:änä 993 possun huoltomanuaali ja sekin on 1481sivuinen.:rolleyes: |
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 07:56. |