![]() |
Aika härski Morris Mini Youtube video
|
Roverin kasi näyttäis olevan. Ilmankos ei suddaa! :)
|
siinähän oli ihan auton äänet :D
|
Hyvät äänet tosiaan, vauhdissa tuskin pärjää tälle :cool: :
http://www.youtube.com/watch?v=rzcFvsbPOIU |
aika vinhasti meni, ainakin noin niiku miniksi
|
Tossa toisessa videossa tais olla kans ajajan toinen nimi 'ohivaan'. Yllättävän paljon se Minikin viettää aikaansa sivuluisussa :thumleft:
|
Ei noista edelleenkään löytynyt sellaista Miniä jonka ottaisin.
Mahtaakohan sellaista ollakaan:confused: |
Quote:
|
Härskiä tossa ei ollut kuin surkein videokuvaus mitä olen koskaan nähnyt. Noi gastronoomit sais ottaa energyltä mallia kuinka kuvataan ja ajamisen mallia vaikka Tomiteelta tai multa...
|
Quote:
Oon mä kerran huonompaakin videokuvaa ottanut :rolleyes: |
Kyllä oli kesy pätkä, moisessa viilatussa lounaslaatikossa olisi varmasti ollut potenttiaali kunnon pahannuksen aiheutukseen....Kunhan laitetaan C3-R DVD markkinoille, niin linnassa ollaan Nykäsen Matin seurana pari vuotta. Ei haittaa! INTRO:http://c3-r.com/video/c3r06.wmv
|
Quote:
AAAIIIVAN LOISTAVA PÄTKÄ! Ihan pakko tallentaa koneelle ja kännykkään ja ipodiin;) |
Quote:
Eihän tossa ollut vasta kuinkeskeneräiset alkusoitot... |
Quote:
No sitten mä joudun Nykäsen kanssa häkkiin, kun ryysään hakemaan omaa C3-R Top Seller-videota FRS:ta;) |
Quote:
Ootte te kovia! Ihan tosi! Ens kesänä tehdään kimpassa C3-R & Bowtie racing miiits at tunneli side by side! Ja panostetaan siihen äänen taltiointiin kunnolla! Voidaan vielä juijata viranomaisia vaihtamalla keskenään kilpiä! |
Quote:
Quote:
|
Quote:
Pitää virittää sinne hitommoinen BENCH siinä mahtuu raceemaan isompikin porukka:) |
Quote:
|
Quote:
Ens viikolla tulee tuttu ääniteknikko näyttämään miten homma toteutetaan sivuputkimasiinan kanssa, joten sound check ja tech on kohta hallussa!:-\" |
miksi en saa näkymään... kone kyl lataa, mut ei aloita pyörittämään pätkää?
|
Quote:
Tallenna ensiks konelle ja yritä sitten. |
Quote:
Kun avaan kyseisen sivun, niin eteen tulee valkoinen sivu ja kone latailee ja yrittää aloittaa sen pätkän esittämisen. Eli ei ole mahdollisuutta edes ladata sitä koneelle |
Quote:
klikkaa linkkiä oikeella hiirennäppäimellä finnsharkissa.. ja tallenna.. |
Quote:
Klikkaa kakkosnapilla sitä linkkiä, avautuvasta valikosta Tallennna kohde... tjsp, (Firefoxissa Save Link As...) ja tallenna koneelle. Sitten pitäisi toimia koneelta katsottuna. |
kiitoksia avusta... on vaan hienoa, jotkut ne osaa!
|
| All times are GMT +3. The time now is 06:24. |