![]() |
yksityisviestiongelma
Joku koittaa taas asettaa mulle rajat ja limitit, nyt mulle tulee tämmöinen ilmo
"You have 335 messages stored, of a total 50 allowed. " Enkä pysty lähettään yviestejä enkä vastaanottaan! Äkkiä lisää kapasiteettia kiitos. ;) |
Joo, en tosiaan saanu sulle viestejä läpi!
Mulla ainakin on 500 allowed. |
Quote:
Quote:
Joku tonni nyt vähintään. |
Quote:
Nyt sun pitää vaan käsitellä kaikki asiat palstalla julkisesti :-) |
Quote:
|
Limiitit tulee vähän niinkuin pärstäkertoimen perusteella...:p
|
Quote:
Mä oon siis 10x niin ruma kuin MikkoM. ![]() |
Quote:
|
Quote:
Kai sä oot ne molemmat jo lähettänyt MrT:lle :cyclops: |
Quote:
|
Quote:
|
Mä tyhjensin mun kansiota sadalla viestillä, nyt mahtuu taas!:tongue:
|
Mä en rupee tyhjenteleen mitään, koskahan tämä ketju huomataan sikariportaassa.
|
Quote:
Ne sitten tyhjentää sen sun puolesta. |
Quote:
PIdetään silmät ja korvat auki, ehkä ne vielä pulpahtaa pintaan jossain kohtaa...:-\" |
Quote:
Joo toi "rajoitus" tulee kuulemma automaattisesti päälle jos yyveiden sisällöstä on yli 90% on "niitä" kuvia. |
Quote:
|
Quote:
Mitä, onks täällä sikariporraskin? Ketä ne on? |
Quote:
Vaikka sinä siinä, nyt loppu länkytys! Laittaakaa mulle quotaa!! |
Quote:
:confused: |
Quote:
|
Quote:
Totta. ;) |
Alles in ordnung. Limitti on kunnossa. \\:D/
|
Quote:
Jaa, vai että nelivetoon meinasit siirtyä? Eikö kaksivetoinen enää riitä talviliukkailla? ;) :-\" |
Quote:
Hieno homma! :thumrigh: |
Quote:
Ei riitä, koska joka aamu on töihinmeno ek. :) |
Taas tarvittais lisää viestitilaa! 750 on vähän vaisusti.
|
Quote:
1500 viestiä olis :thumrigh: |
Poistakkee vanhoja , ei niitä viisi vuotta sitte läheteltyjä tarvi säästää :rolleyes:
|
Quote:
Porukoiden puhelinnumeroita, osoitteita, sähköposteja, viestejä myydyistä tavaroista tulee säästeltyä. :pukel: |
Kyllä siellä tärkeää tietoa on.
Mutta nythän mulla metkasti lukee: Yksityisviestejä: Lukemattomia 65535, Yhteensä 736. |
Rakkauskirjeitäkö te toisillenne siellä yyveilette? Mulla on vielä parin miljoonan viestin verran ainakin tilaa... :(
|
Quote:
|
Quote:
Pelkkää hatemailia ja tappouhkauksia... :( |
Niin se tuntuu 750 loppuvan, mutta on toistaseksi vanhoja jorinoita siivoamalla pärjännyt.
|
Quote:
|
Ne vanhat viestithän saa sieltä ihan fiksussa muodossa omalle tietokoneelleenkin. Voi niitä sit lukee koska haluu ja poistaa ne tuolta.
|
Niin saa, kun tuolla alareunassa lukee "Download all Private Messages as : XML | CSV | Text" tai "Lataa kaiki yksityisviestit : XML | CSV | Teksti"
Kliks"teksti" ja kuuden sekunnin päästä kaikki viestit on tekstimuodossa peräkkäin omalla koneella yhtenä tiedostona. Siinä toimii näppärästi hakukin. |
Vaikuttaa työläältä. :-k
|
Quote:
|
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 12:36. |