![]() |
Finnshark Karting..
Itsellä on muutaman verran kokemusta karting-autoista ja aina ollut niin hauskaa joten oisko mahdollisesti tässä porukassa innostusta lähtee ajamaan Pääkaupunkiseudulla?
Alustavaa kyselyä kuin moni olisi halukas lähtemään ajamaan granprix-kilpailua keskenään PK-seudulla sijaitseville sisäradoille. Hintaa tulisi olemaan noin 75-100e luokkaa riippuen toki kuinka monta olisi lähdössä ja missä ajetaan? :) Tilaisuudet olisivat yksityistilaisuuksia. Lämmittely/totuttautuminen, sen jälkeen ajettais 10-15min aika-ajot ja lopuks sitten itse kisa. Ajankohdaksi aattelin jotain arki-iltaa tai sitten jos löytyy vapaita viikonloppu-aikoja. |
Erittäin hyvä idea! Kannatetaan! Itse en välttämättä mukaan pääse, riippuen aikatauluista, mutta idea on mahtava! :cool:
|
Joo kiinnostaa kyllä, jos vaan ajankohta on sopiva!
|
Quote:
No kun selviää suurinpiirtein henkilö määrä niin pistetään ajankohtia keväälle ja varauksista kyselyä. Hyvissä ajoin kun tietää ettei kerkee buukkaa mitään sillon. :) |
Joo-o, joo, joo, ilman muuta . Ehkä en sittenkään, mitähän toi maksaa? Ai jaa, taitaa olla kallis!
Vastailen tossa muitten puolesta, saa valkata sopivan:) , ettei kävis niinku tos toisessakin:( Ite vastaan rehellisesti: Hyvä juttu, mutta tod.näköisesti en ehdi muuttamaan pääkaupunkiseudulle siihen mennessä, muuten tulisin;) |
Kuulostaa hyvälle..
mut mielummin la ja saunankautta radalle... |
Vai radan kautta saunaan... ;)
|
Mukana jos vaan aikataulut saa sovitettua siis...
|
Saattaapi tuo kiinnostaaki. Joskus tullu mikroautoa kokeiltua ja se oli ihan hauskaa.
|
Sotketaan nyt tähän samaan topikkiin Itä-Suomen Corvettekuskien maailmanmestaruuskartingmestaruuskilpailut.;)
Mikäli rata on auki niin, Aika: Keskiviikkona 27.12.2006 klo ??:?? Paikka: Joensuun Karting Center Hinta: Ajoajasta riipuvainen. Taidanpa käydä huomenna, ylihuomenna ja maanantaina varmistamassa milloin rata on auki ;) Alustavasti osanottokiinnostuksensa ovat ilmoittaneet Yorcci, Cocco, Morgan_Kane, Ippe73. Onko muita? 8 ajajaa mahtuu yhtäaikaa radalle. |
Mahollisesti mukana, riippuen aikataulusta.
26.11 matkalla www.kic.fi :n järkkäämiin karting jokamiesluokka kisoihin, kattomaan miten pärjäätään suomen mestareitten vauhissa...:cyclops: Ja painoluokkanahan tietysti >90kg. Muita matkalla sinne? |
Mukana ollaan jos joku jaksaa järkätä...
|
Quote:
Järkätään pois! :D Laskeskelen nyt vaikka parin päivän pääst halukkaat niin katotaan monta ois tulos ja soittelen sit et millon sopivia aikoja.. pyyntö oli et viikonlopulla mielummin.. yritän kysellä jotain lauantai-iltaa sitten. Johonkin tammikuun puoliväliin esim? |
mukana!
|
Mukana ollaan... Ja sitten pientä varoituksen sanaa muille..
"Muutaman verran kokemusta karting autoista" tarkoittaa sata varmasti totaalista ratakettua! Myös GJiitä ei parane haastaa ainakaan vm karting centerissä!!! Että kannattaa alkaa ne treenit nyt jo! |
Mun on ihan turha lähtee tollasten keijujen kanssa kisaamaan :rolleyes:
|
No nii taas ja iha sama niinku sillee...pohojosen pojat vaa kattoo kui o pimiä ja kylymä ulukona. Ja sitä valakosta paskaaki. O meilläki karttinkirata. Iha sisällä, o se. Hallisa. Tulukaa tänne. Rikks et Srättöneillä o mahtava ajaa kisaa.
Vaa emmää lähtis sittekää ajamaa..mä ajan vaa semmosia vastaa mikkä tiän että voitan varmasti. Mikroautolla iha tupelo oon (muutama kerta koitettu)...niinku muutenki auton ratisa. Silti en oo vielä yhtää rutannu/kopsauttanu/lipsauttanu 17 vuoteen. No pikkase o joskus lipsahtanu..mutta ilima ulukopuolista apua edenny taas. |
Quote:
Quote:
Nyt jo aamusin ja iltasin lenkillä ja nesteenpoisto aloitetaan viikko ennen kisaa, ei kai tätä nyt kovin totisesti oteta. |
Quote:
Quote:
|
Mä lopetin carting-urani kultamitaliin 3 vuotta sitten voittaessani toistamiseen konsernimme mestaruuden.
Nyt jos lähden mukaan enkä voita, niin tulee paha mieli, eikä ole enään mitään mitä voisi muistella vanhuksena kiikkustuolissa. |
Quote:
|
Quote:
No merkkaanko sun nimen varalta listaan jos kumminkin innostut? :D Nyt ois just 10 halukasta listassa. Vielä muutama mahtuis kunhan saadaan vaan aika sopimaan kaikille. |
Quote:
No sittenhän nyt on juuri sopiva aika tehdä comeback!! |
Voisin lähteä messiin.
|
lmoittakaan vaan ajankohta..
|
mukana jos mahtuu ja ajankohta vaan sopii
|
Quote:
Pistin nyt alustavasti kyselyä että onko vapaana seuraavat ajankohdat.. 13.1.2007 ja 20.1.2007 lauantait.. onko jollakin so***** jo näihin ajankohtiin jotain? |
Quote:
Sua ei oteta mukaan. Oot ammattilainen. Nää on amatööri skabat. |
Quote:
Mä oon sopinu et täytän 35v. 20.1.2007. |
Tai sit pitää laittaa 200kg:n lisäpaino LT5:n autoon...
|
Quote:
No siirrät synttärit päiväks.. niin koko kartingkööri tulee sitä kautta ja sit illaks ajamaan ja saunoon :D |
Valitettavasti tuolloin kanadassa lautailemassa..
Mutta jos helmikuu kävisi niin mun luona voitaisiin saunoa. Löytyy uima-allas ja suht tilava sauna |
Quote:
sanoo "amatööri", joka on osallistunut MM/EM-tason skaboihin...? |
Quote:
Painot on sivuponttooneissa eli alhaalla, hyöty se pienikin hyöty :tongue: . Toisaalta jos keskittyis tohon keskikehon rakennukseen näin pikkujouluaikaan niin ei tarviis painojen kanssa leikkiä. |
Quote:
Kannatetaan ja otan osaa tuon valitettavan Kanadan reissun johdosta... ;) |
Quote:
KANNATETAAN! Saunan ja mestat nähneenä voi sanoa että ihminen viihtyy. Vieläkin silmät kostuu pelkästä liikutuksesta kun viimeksi käydessä oli niitä iha-ihania bombay pulloja toistakymmentä näköpiirissä. Joo ja osanottoni tuon ankean kanadan reissun johdosta.. |
Quote:
Joo just eli ajamaan lähtiöistä joka toinen on jonkin sortin mestariässä!? Hmm jotain sanktiota sitä täytyy teille keksiä ettei taviskuskit joudu heti laulukuoroon.. |
Quote:
Koskas Canadasta paluu tapahtuu? Voidaanko siis suunnitella esim 10.2? Hiihtolomat on etelässä 19-23.2 niin ei mielellään sillon yritetä? |
Quote:
Joo, ammattilaisilta takarenkaat pois autoista:-\" |
Quote:
So*****, sulla ei siis takarenkaita lainkaan! |
Quote:
Siinä paraskin puhuja.. |
Paluu tapahtuu 2.2, eli siitä eteenpäin onnistuu..
|
Quote:
No niin just. Mä taidan vaan tulla juomaan ja jättää ajelut noilla ammattilaisille :-( |
Quote:
|
Quote:
Joo, toki sitä lähdetään viivalle haastamaan :-) Ehkä pitäis noille ammattilaisille antaa sitä kaljaa etukäteen, ettei ne 3 promillen humalassa tietäis mihin päin lähteä... |
Quote:
Sun perään?;) |
Quote:
Kaipaatko juopotteluseuraa...:-\" |
Quote:
No ilman muuta! Eihän ne kaverit Hakaniemensillan allakaan yksin juo :-) |
Jos kalenteriin sopii niin miksei mukana radan täytteenä.
|
Quote:
Mulle käy ainakin tuo 20.1. Tuosta 13.1 en oo ihan 100% varma, koska mulla on synttärit just perjantaina 12.1, joten voi olla että silloin 13.1 on sit ohjelmaa. |
| All times are GMT +3. The time now is 08:25. |