![]() |
JKL:ssä huutokaupataan 21.11.2006 '73 Corvette!
Quote:
Paljonkohan kannattaisi käydä tarjoamassa? No emmä oikeesti ku ei oo rahaa, mutta jos vaikka jotakuta kiinnostaisi käydä hakemassa aihio tuota myyntipalstan isomöhköä varten... :cool: |
No ei tuollaisesta romusta varmaan yli paria tonnia. Sitten se isolohko siihen parilla tonnilla ja sisustan osia parilla, alustaan parilla ja maalaus parilla tonnilla. Neljä vuotta töitä ja avot hieno kymppitonnin auto on valmis myytäväksi parillakympillä :)
|
Luultavasti aika riisuttu raato :-k
|
Jos siinä on paperit NIIN TIETENKIN kannattaa ostaa. Pikku hiljaa tosta kasaa ihan helpolla auton jos kori on suht ehjä.
|
Quote:
|
Quote:
Toi ZZ:n moottori on nytkin -73:ssa niin sille ei sit tulis orpo olokaan ;) ;) |
Quote:
Mistä keski-suomalaisesta tuo löytyy? Missä on paikka ja aika, niin ja onko muuta tietoa kyseisestä raadosta? Mahdollisuus käydä ehkä katsomassa jossakin etukäteen? |
Quote:
Lauantain lehdessä on ilmoitus. Keskiviikkona 21.11. klo 10:00 alkaa huutokauppa Väinönkatu 10:ssä. Etukäteen katsomisesta en tiedä. Meinasin mennä kattomaan tuota ihan vaan piruuttani. Lähekkö mukkaan? |
On se käytävä vilkasemassa tunnelmat. Mikään helmi tämä -73 ei ole jos olen samassa autossa mitä luulen.
|
Quote:
Onko sille kuitenkin paperit??? Et jos moisen narauttaa, niin vois sit alkaa hvillä mielen rakentaa... |
Quote:
Pakkohan tuonne nyt on vähintäänkin ilmestyä katsomaan!!! Ellei sit innostu hommaamaan moista! |
Quote:
Voipi olla parempi etten sano mitn kun en 100varma ole asiasta:-\" |
Quote:
Ei se ole vienyt vapaa-aikaa, koska mä en oo käyny tallilla viikkoon! \\:D/ |
Quote:
|
Quote:
Kiitos! Mä en tiedä, kuinka mä tulisin toimeen ilman sinuu ;) |
Quote:
Sitä paitsi sä tarvit tilaa tolle -73:lle ;) |
Quote:
On se kiva, kun auttavia kavereita löytyy! Tule hakee pois :-\" Quote:
En mä projektista välitä, koska tässä olis nyt hoidettavana muutama projekti ja rakentelu: -58 Corvette, -63 Corvette, Cadillac Eldorado, 1956 Volkswagen ambulanssi. Valmis ja toimiva C3 vois olla OK ;) Sorry, OT:ksi meni taas..:( |
Mites jos autolle ei oo papereita. Saako sitä sitten mitenkään enää kilpiin?
|
Quote:
Ei mitenkään, unohda toi :-\" |
http://www.oikeus.fi/37691.htm
Aina välillä tulee seurattua nuita huutokauppoja, tosin pakkohuutokaupoissa yleensä rupee hinnat karkailee kun yleensä omistajilla on suojahuutajatmukana... |
Quote:
Jos tarviit kyytiä tuonne, ota kontakti jollain välineellä. |
Musta, kylkiputkinen pikkulohko, josta on otettu moottori ja vaihteisto pois. Ollut kilvissa tunnuksella JTL-10.
|
Quote:
kukas tämän kävi huutamassa pois? |
Huomenna vasta;)
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Noooh.. kattellaan nyt ensin mikä tuolla on meininki :wink: |
Perketi puhelin piippas aamulla ja kertoi, et mulla on h.lääkäri huomenna 1020... p*rse!
|
Quote:
Musta ja sivuputket...voevoevoe =P~ Se huutokauppa onkin perhana huomenna tiistaina eikä keskiviikkona, kuten minä olen paasannut. Olen huomenaamulla reilun 300 km:n päässä, etten pääse edes kattomaan ](*,) |
Quote:
Ahaa, yks tarjoaja taas vähemmän.. pitäiskö lähtee Jkylään ajelemaan :rolleyes: |
Quote:
No minullahan ei olis ollu rahaa tarjota, kun tulee pohjat taskuissa vastaan muutenkin. Mutta olis ollu kiva käydä vähän nuuhkimassa tunnelmaa. Ja katsoa, josko olis moisen raadon saanu melkein 'iliman eestä' mukaansa. Kuulemma 'kiinnostuneita' on ollut useita... |
Quote:
Joo, niin kuulemma on ollu, halvalla tuo tuskin lähtee:( |
Quote:
|
Halvoissa romuista on yleensä paljon kiinnostuneita, mutta aika vähän niistä on lopulta ostokykyisiä tai muuten pelkäävät ostaa mitään. Sanoisin että tuollaiseen on aika hyvätkin tsäänssit.
|
Kuinka moni sinne lähtee huvikseen katselemaan ja kuinka moni sitten varaa pari kolme tai viisitonnia taskunpohjalle seteleitä. Tuollahan luki,e ttä maksu käteisenä. Vai saakohan pankkikortilla maksaa? Ei, en mie oo sinne menossa enkä kiinnostunu millään tavalla Corveteista.
|
No jos joku teistä sen nyt halvalla huutaa ja haluaa nopean, kohtuullisen nousun, niin mulle saa sitä tarjota, kun en pääse millään paikalle. 0400813222
|
Huutokaupan alkuun 40min, ilmoitelkaa siellä olijat sitten heti (mieluiten kuvien kera) minkälainen ja mihinhintaan meni! :salut:
|
Onko tietoa onko ne sivuputket-tai lähinnä ne coverit GM orkkis 69mallit ?
|
Raportti rikos paikalta, auto oli kuin pommin jäljiltä ja ensimmäinen huuto 2000€ oli vielä siinä rajoissa että Mad Dog pysyi tajuissaan mutta "voitto" huuto ylsi aina 8K€ asti, tuosta johtuen Mad Dog on tällä hetkellä shokista :shock: johtuvassa teho hoidossa.
Pikaista paranemista vain sinne ja onnea uudelle omistajalle :) |
Coupe74 raportoi ensiapuasemalta:
Tämä oli jotain aivan uskomatonta:shock: |
Quote:
Nim. huolestunut, sekä corvetetta jääneistä että sen.... |
Ei pysty vielä käsittelemään tilannetta, tämä vaatii vielä ainakin 2 kuppia kahvia:-#
|
Varo vain ettei mene yliannostuksen puolelle :-$
|
Quote:
Onko tämä nyt käsitettävä niin että Coupe74:n tallista löytyy kohta myös '73??? :salut: |
Quote:
|
Ei löydy, ei todellakaan löydy!
Nolla pois tuosta hinnasta niin sitten löytyis, aikamoinen pommi oli ;) |
Kuulin kaverilta (jonka tallissa oma rytöläjä majailee), että oli ostaja ns. tosimielellä liikkeellä. Muut korottelivat n. 50 euroa, niin ostaja oli pistänyt pari sataa lisää. Ensihuuto oli ollut 2 000 euroa. Sillä tietysti putoaa renkaanpotkijat, mutta loppusumman kuullessani olin iloinen, että istuin valmiiksi. Muuten olisin kyllä pudonnut persuukselleni. :shock:
|
Ottiko kukaan kuvaa ko. härvelistä?
|
kuvia tulee kuulemma illalla!!!
|
Quote:
|
Joskus olen kuullut sanottavan: Köyhät kyykkyyn:(
|
| All times are GMT +3. The time now is 10:04. |